Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsshotjes

shotjes

53 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je word er ook niet stoneder van, althans als je er niet in gelooft.
't Is puur placebo, net als iemand een slap wietje geven en zeggen dat het een zieke black widow is; veel smokers zullen best stoned worden.
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik dacht aan jello shotjes :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nogmaals, je word niet stoneder van die manieren van roken, in de vuist en een shotje of door de neus :tearsofjoy:
Door je neus is alleen maar extra marteling, in je longen word meer opgenomen dan je neusslijmvlies dus door de neus is gewoon jezelf pijnigen.
Je krijgt meer in 1 keer binnen dan 1 hijs, dus je word er wel stoneder van dan 1 hijs maar het is dan ook een grotere hoeveelheid rook die je binnen krijgt. Dus het roken van een joint op de normale manier maakt je even stoned.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bijna iedereen waarmee ik ooit geblowd heb beweerde altijd stoneder te worden van zo'n shotje, toen ik het steeds probeerde merkte ik er niks van. :')
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is niet puur placebo denk ik. Omdat het zo zwaar is voor je longen, moet je er sneller van hoesten. En van hoesten word je stoneder. In dat opzicht word je er wel stoneder van.

Extisi zei:
bambaclack ouwe
Klik om te vergroten...

Je bedoelt bong-a'clock :stoned: :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van hoesten word je echt niet stoneder, je krijgt alleen een druk op je hoofd die je met wiet op sneller voelt net als met mdma op hoesten.
't Zou wat zijn, een stof gaat opeens beter werken als je moet hoesten :tearsofjoy:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wil je een echt shotje? Steek dan een joint in zo'n luchtbedpomp die alleen maar uitblaast,
steek de slang in je mond en pomp je joint weg in je longen.

Die voel je wel hangen :rock:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dubz zei:
Hislordship zei:
Dat noemen wij een nosso of neussie.
Klik om te vergroten...

Hislordship zei:
ImmortalTech zei:
Bij mij noemen ze dat een power shoetoe.
power heeft het zeker :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


In wat voor achterstandsbuurtje leef jij :(
Klik om te vergroten...

De ghetto van spijkenisse :openmouth:
Nah ik ga denk ik gewoon teveel met foppies om :tearsofjoy:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#9
bij ons noemen ze het een afghaans-dierentuinprinsesje.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Van hoesten word je echt niet stoneder, je krijgt alleen een druk op je hoofd die je met wiet op sneller voelt net als met mdma op hoesten.
't Zou wat zijn, een stof gaat opeens beter werken als je moet hoesten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Door het hoesten komen je luchtwegen verder open te staan, waardoor je sneller stoned wordt. Ik kan nergens een betrouwbare bron vinden, maar mijn ervaring is dat dit wel het geval is.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
ImmortalTech zei:
Oom Klaas zei:
Van hoesten word je echt niet stoneder, je krijgt alleen een druk op je hoofd die je met wiet op sneller voelt net als met mdma op hoesten.
't Zou wat zijn, een stof gaat opeens beter werken als je moet hoesten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Door het hoesten komen je luchtwegen verder open te staan, waardoor je sneller stoned wordt. Ik kan nergens een betrouwbare bron vinden, maar mijn ervaring is dat dit wel het geval is.
Klik om te vergroten...

Heb zelf ook eens uitgebreid lopen zoeken, aangezien mijn ervaring juist andersom is. ( Heb wel astmatische bronchitis)

Na een flinke hoestbui kan ik of 2 uur lang niets rokend binnen krijgen door benauwdheid of ik moet ff puffen :beer:

EDIT: Heb trouwens ook niets kunnen vinden, of het nou verwijddend was of juist het tegenovergestelde.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik voel me ook altijd heel raar als ik heb gehoest!!!!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
ImmortalTech zei:
Oom Klaas zei:
Van hoesten word je echt niet stoneder, je krijgt alleen een druk op je hoofd die je met wiet op sneller voelt net als met mdma op hoesten.
't Zou wat zijn, een stof gaat opeens beter werken als je moet hoesten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Door het hoesten komen je luchtwegen verder open te staan, waardoor je sneller stoned wordt. Ik kan nergens een betrouwbare bron vinden, maar mijn ervaring is dat dit wel het geval is.
Klik om te vergroten...

Als je een bron kan vinden zou ik het graag willen zien, maar ik denk toch niet dat je stoneder word van het hoesten.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hij zegt niet dat je er stoneder door word, maar dat je luchtwegen wat meer open gaan staan en daardoor stoneder word.

Trouwens, stel je luchtwegen gaan er verder van open staan: Altijd als ik mijn medicijnen gebruikt heb ( luchtwegverwijders) word ik ook niet sneller stoned.
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Je kan het ook meteen mond aan mond doen.
Wij noemen het een Blow.

Maar ik doe het nooit want het doet pijn aan de keel en de longen.
Wat er wel leuk aan is, is dat je je zo een 5 seconden écht pokkescheef voelt. Maar dat gevoel gaat wel gepaard met 10 seconden lang je best doen om niet te kotsen.

Ik vind het beter om gewoon rustig aan te paffen :)
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
hier in Lier - Nijlen - Antwerpen noemen we het souflétje of een blowke :grin:
maar persoonlijk vind ik het maar niks het brand in de keel en hoeste als een motha focker :tearsofjoy:
liever gewoon paar toetjes rustig aan dan zoiets

greetz mattski
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#17
We hadden een keer zo'n gozer goed tuk genomen met een shot. Hij had dus nog nooit gesmoked en hij was best bezopen, dus hebben we hem een shot aangepraat. Hij neemt die shot en terwijl hij de rook in de longen heeft kreeg hij een dikke oplawaai op de borstkas van twee lui... Was vet lachen, vond hij ook, dus maak je maar geen zorgen. :)
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#18
een shootje noemden ze dat vroeger hier, maar dat doen mensen toch alleen als ze pas blowen?Lijkt echt zo goedkoop en smerig :grin:
nee liever een lekkere bonghit :rock:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wietje zei:
Int antwerpse ist: een souflé
Klik om te vergroten...
in de kempen ook :) het wordt ook wel eens ne kopstoot genoemt.

Echt stoneder wordt ik er niet van, maar krijg wel eventjes een duizelig gevoel en brandende longen
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#20
rook gewoon chill je jointje zonder al die bellen en toeters:grin: allemaal stoerdoenerij en pijnigen van je keel, echt vies.. Een goede bonghit daarintegen smaakt superrr..

gr!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."