#1
Yo,
misschien ga ik binnenkort een x ketamine gebruiken en ik kan nergens iets vinden over hoe je eruit ziet nadat je ketamine hebt gebruikt. Ik weet wel dat lopen er robot-achtig uitziet. Maar ik vroeg me af of je er bijvoorbeeld ook grote pupillen van krijgt, of een scheve bek. Want na een paar pillen zie ik er echt niet uit, of na een zegeltje (of meer) zijn mijn pupillen zwart en kijk ik ook hééél anders uit m'n ogen. Hoe is dat met ketamine? En wat moet ik er nogmeer over weten?
Ik heb trouwens nog geen weegschaal, alleen 1tje die 0.1 gram weegt. Moet ik deze persé aanschaffen of kan ik op basis van een lijntje maken van een bepaalde lengte (dikte.. enz) ook een goede dosis bepalen?
Alvast bedankt!

misschien ga ik binnenkort een x ketamine gebruiken en ik kan nergens iets vinden over hoe je eruit ziet nadat je ketamine hebt gebruikt. Ik weet wel dat lopen er robot-achtig uitziet. Maar ik vroeg me af of je er bijvoorbeeld ook grote pupillen van krijgt, of een scheve bek. Want na een paar pillen zie ik er echt niet uit, of na een zegeltje (of meer) zijn mijn pupillen zwart en kijk ik ook hééél anders uit m'n ogen. Hoe is dat met ketamine? En wat moet ik er nogmeer over weten?
Ik heb trouwens nog geen weegschaal, alleen 1tje die 0.1 gram weegt. Moet ik deze persé aanschaffen of kan ik op basis van een lijntje maken van een bepaalde lengte (dikte.. enz) ook een goede dosis bepalen?
Alvast bedankt!
