Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zie je eruit na ketamine?

Hoe zie je eruit na ketamine?

7 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yo,

misschien ga ik binnenkort een x ketamine gebruiken en ik kan nergens iets vinden over hoe je eruit ziet nadat je ketamine hebt gebruikt. Ik weet wel dat lopen er robot-achtig uitziet. Maar ik vroeg me af of je er bijvoorbeeld ook grote pupillen van krijgt, of een scheve bek. Want na een paar pillen zie ik er echt niet uit, of na een zegeltje (of meer) zijn mijn pupillen zwart en kijk ik ook hééél anders uit m'n ogen. Hoe is dat met ketamine? En wat moet ik er nogmeer over weten?

Ik heb trouwens nog geen weegschaal, alleen 1tje die 0.1 gram weegt. Moet ik deze persé aanschaffen of kan ik op basis van een lijntje maken van een bepaalde lengte (dikte.. enz) ook een goede dosis bepalen?

Alvast bedankt!

:stoned:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je krijgt na veel gebruik wel een beetje grote doppen meestal, maar het valt met ketamine wel mee. Hoezo? Wil je het gebruiken waar je ouders bij zijn ofzo? :confused: Of wil je het op een feest gaan gebruiken? Mijn advies is om het de eerste keer lekker thuis op de bank te doen, dan weet je wat het met je doet en is het niet erg als je verrast wordt door het effect.

Lees dit topic even door:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=34496

Weegschaaltje is toch aan te raden, anders beginnen met een sleutelpuntje en niet direct een lijn maken. Als je weegschaal tot 0.1 gaat, niet gebruiken. 100mg is een flinke dosis, vooral voor de beginner!
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee je ziet niks aan je ogen, je kan het (bij mij dan toch) meestal wel aan je gezicht zien meestal in de vorm van een dwaze blik (vergelijkbaar bij veel blowen)

en je hoeft echt niet persee een weegschaal aan te schaffen en ik zou afhankelijk van de sterkte van je ket een lijntje van 3a5cm maken niet té dik maar ook niet te dun :P

ik zeg dit aangezien je ervaring hebt met lsd,xtc,..
dan voel je het ineens goed, als je een sleutelpuntje doet zou je (weeral, hangt af van de sterkte) wel eens niet goed weten wat je juist moet voelen
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey,

dat topic heb ik al gelezen, maar bedankt! Het gaat me erom dat stel ik ga het in het openbaar doen (eerst test ik het thuis, ik weet niet eens of ik het wel vaker ga doen) dat ik er niet zo uitzie alsof ik een uur geleden mn 4e pilletje heb gedropt. Dus het zal niet heel erg opvallen als je het in het openbaar doet?

Een weegschaaltje, ja lijkt me handig maar die dingen kosten toch weer gauw €20,- en als student heb ik het al niet zo breed en is ketamine ook niet zo goedkoop. Ik heb ook maar een halve gram besteld (anders moet de hele gram op, ik gebruik liever niet teveel) dus ik denk dat ik dat gewoon door 5en deel en dan heb ik 5 hoopjes van 100 mg en split ik die allemaal weer en dan heb ik 10 hoopjes van 50 mg en dan kan je wel goed doseren denk ik.

Thanks!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
eeneend zei:
Hey,

dat topic heb ik al gelezen, maar bedankt! Het gaat me erom dat stel ik ga het in het openbaar doen (eerst test ik het thuis, ik weet niet eens of ik het wel vaker ga doen) dat ik er niet zo uitzie alsof ik een uur geleden mn 4e pilletje heb gedropt. Dus het zal niet heel erg opvallen als je het in het openbaar doet?
Klik om te vergroten...

Neuh aan je gezicht zie je vrijwel niks. Je zal hooguit een beetje wankelen of robot-walken :P

Je kan het ook zonder weegschaal doen inderdaad, pas alleen op dat je niet combineert met andere middelen dan valt het wel mee.
F
FabricationLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je veel harddrugs ervaring hebt, moet je niet te zuinig zijn met keta hoor, anders voel je niks en dat zou zonde zijn ;P Niet dat je gelijk 3 lijnen naar binnen werkt natuurlijk, je kunt bij keta het beste kleine beetjes blijven bijnemen tot het gewenste effect is bereikt, dan duurt het ook niet zo kort en zodra het voorbij is ziet niemand het aan je!
Have fun, i did :grin:
M
MeijerrLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het tekent niet in je gezicht.. Maar je ziet het aan je manier van bewegen en communiceren.. ook al is het uren na je laatste dosis.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."