#1
Je kan in slaap vallen ja.. Maar dat gebeurt niet vaak. meestal ben je in een soort vegetatieve toestand je hoort alles om je heen maar je kan gewoon niet bewegen.. Ik heb zelf nooit meegemaakt dat ik stukken kwijt ben onder invloed van ketamine.. naderhand kan ik precies beschrijven wat er om me heen gebeurt is ook al denkt iedereen dat je ligt te slapen