Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsslapen in je trip

slapen in je trip

1 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MeijerrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan in slaap vallen ja.. Maar dat gebeurt niet vaak. meestal ben je in een soort vegetatieve toestand je hoort alles om je heen maar je kan gewoon niet bewegen.. Ik heb zelf nooit meegemaakt dat ik stukken kwijt ben onder invloed van ketamine.. naderhand kan ik precies beschrijven wat er om me heen gebeurt is ook al denkt iedereen dat je ligt te slapen
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey, kan je in een (keta) trip in slaap vallen? ik weet dat je wel in een soort van half-slaap modus terecht kom en ken de keta trip wel een beetje, maar toen ik gister wat nam kan ik me echt niets meer dan de eerste 10 minuten herinneren nadat het begon te werken. (dus zegmaar 20-25minuutjes na inname) ik was die dag wel al moe maar voelde me die avond energiek genoeg om eventjes een goed lijntje(150 - 180mg) weg te knallen. Maar toen werd ik dus vervolgens 8/9 uur later wakker met mn koptelefoon op, licht nog aan etc. normaal weet ik t altijd wel als ik uit mn trip kom en sluit ik alles netjes af.

mijn vraag dus, kan je ECHT in slaap vallen tijdens een trip? of k heb gwn een complete blackout :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."