Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(first time) Ketamine afdraaier en beste locatie

(first time) Ketamine afdraaier en beste locatie

17 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#1
wat da fuk, je kan NEK gewoon op internet bestellen :openmouth:
toch maar even wat meer inlezen over deze drug ^^
A
ADDeRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste DF,
Ik ben nieuw hier (dit is mijn eerste post) dus alvast mijn excuses ervoor als ik dingen fout formuleer op een manier die het forum liever niet heeft.

De komende maand ben ik van plan ergens eens ketamine te proberen, ik heb er veel van gehoord en ben er erg benieuwd naar, ik had het eigenlijk deze zomer al willen doen op een festival maar het was er niet van gekomen omdat we er niet aan kwamen. Wat ik mij nu af was aan het vragen was of je van ketamine een erge of überhaupt een afdraaier krijgt, omdat het me niet uitmaakt een dagje wat maf te zijn zoals na truffeltjes maar ik ivm met school het wel liever weet als je iets soortgelijks als een 3-dagen dip zoals bij xtc zou kunnen krijgen.

Dan nog een vraag: wat stellen jullie als ervaringsdeskundige voor als locatie om een eerste keer ketamine te gebruiken? Ergens rustig bij iemand thuis of op een avond stappen in een club, of een hardstyle of hardcore feestje, of misschien een house feestje? (ik vind xtc bij house feestjes zeer goed bevallen ook al ben ik niet echt van de house muziek). Techno vind ik overigens niks aan (sorry als ik daar mensen mee beledig) dus ik zou ook niet naar een techno feestje gaan ook al heb ik al mensen horen zeggen dat ketamine hier zeer geschikt voor is. Dubstep vind ik ook niks aan (om live te zien) dus dat gaat hem ook niet worden.

Ik hoop dat jullie me wat nuttige tips kunnen geven zodat ik m'n trip kan gaan plannen :grin:

PS: Ketamine kan het beste gesnoven worden toch? Dit weet ik bijna zeker maar ik vraag het even ter confirmatie.
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou de eerste keer ketamine thuis doen, het is naar mijn mening niet echt geschikt voor feesten. Tevens kan het effect van ketamine nogal overweldigend de eerste keer zijn (natuurlijk afhankelijk van dosering).
De na-effecten de dag na het gebruik vind ik persoonlijk verwaarloosbaar, al zou dit kunnen verschillen van persoon tot persoon.
A
ADDeRLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oké, bedankt voor je reactie, dan ga ik er vanuit dat ik ook geen last van afdraaiers zal hebben aangezien ik dat bij xtc ook niet zo heel snel heb en zal ik het op een rustige plek gaan doen. Bedankt!
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#5
eerste keer inderdaad thuis in een veilige omgeving, dosering is echt heel belangrijk bij ketamine!!! onderschat dit zeker niet. Heb je een goede weegschaal? (0.01 of nog beter 0.001) ik zou namelijk voor de eerste keer het middeltje eerst leren kennen. Ikzelf zou beginnen met 75-100mg, en kijken wat voor een effect dit al op je heeft.

ikzelf vind keta best geschikt voor een feestje MAAR, ja er zit hier een hele grote maar aan, know how to dose... heb feestje mee gemaakt waar ik heel lekker ging, (1 goeie dikke sleutelpunt). maar iemand anders was zo eigenwijs om drie puntjes naar binnen te werken, die lag vervolgens gewoon knock-out, te verdoofd voor woorden in de club...
was trouwens wel een snoeihard techno feestje, terwijl ik dit niet uit mezelf op zou zetten ofzo, maar die avond vond ik het geniaal goede muziek.

om maar even een voorbeeld te noemen hoe snel je al te veel van dit geniale goedje kan nemen.

zelf vind ik keta ook heerlijk om te doen terwijl ik in bed lig, thuis, met een klein niet al te sterk lichtje aan en headphones op met The Doors, Jefferson Airplane, Enigma of Enya ofzo. maarja, muziek is natuurlijk naar ieders smaak. dan neem ik meestal een goeie 200mg en zweef ik heerlijk door een wereld van patronen en schiet ik door space heen en kom ik van alles en nog wat tegen.

en laat natuurlijk je shit testen :)
A
ADDeRLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaa ik had al beslist het inderdaad in een rustige omgeving thuis of in een bos of een huisje ofso te doen. Ik heb inderdaad een weegschaal die op 0.01g precies doet, hmm ok dus dan begin ik met 75mg en kijk ik eens hoe het middeltje zelf is, liever eerste keer wat lichter dan wat teveel natuurlijk. Dat zijn mooie muziekjes die je daar noemt, daar ga ik zeker wat van luisteren als ik het ga doen! Klinkt als een mooi middel als ik dat zo hoor, hoop dat het een prettige ervaring word, maar eigenlijk twijfel ik er niet aan. Thx voor de antwoorden :grin:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met trip middelen maar ik zelf was redelijk overdonderd, niet dat het zo super hard was meer het effect zelf, ongelofelijk bizar gewoon. Heb het buiten gedaan met 8 mensen om me heen. Had dit beter niet kunnen doen, het was echt chaotisch en ik denk dat een rustige setting, 3-4 personen max. veel beter is ergens binnen. Het was overigens super vet en ging het tegenovergestelde van bad, maar het had gewoon een betere ervaring kunnen zijn als ik die punten had meegenomen..

De kater is trouwens te verwaarlozen, had nergens last van die dag erna.
A
ADDeRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo,
Het heeft eventjes op zich laten wachten maar gister uiteindelijk toch keta gedaan. Geen echte maar NEK (die je echt zeker gewoon op internet kan bestellen aangezien ik hem daar ook van heb) het verschil zou echt niet groot mogen zijn, en ik denk dat het dat ook niet was. Eigenlijk samengevat vond ik het gewoon enorm maf, maar wel chill. Ik ben in bed gaan liggen alvorens zo rond de 125mg van het spul te nemen, 10 minuutjes later begon het te werken en ik was redelijk van de kaart zo kun je wel stellen. Op ongeveer +30 minuten wou ik even naar de WC om een slokje water te nemen, maar dit was toch verassend moeilijk. Het beviel mij erg goed, ik heb me onder hypnose laten brengen door een of ander vaag youtube filmpje en een beetje muziek geluisterd en met mijn armen bewogen wat echt enorm maf aanvoelde. Dit is zeker voor herhaling vatbaar, maar dan wel met 100% echte keta, alhoewel ik denk dat dit er toch echt niet ver vanaf kan liggen. Echt een aanrader voor mensen om gewoon eens nek te kopen!
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja de kater is inderdaad verwaarloosbaar. En idd doe het biet met te veel mensen..

Hoop van je te horen hoe je trip was!

75mg mooie startdosis denk ik, is de trip niet heel hevig maar wel voelbaar ^^ onthoud wel dat als je daarna meteen bijpakt, dit hafder aankomt, dus pak dan 50mg bij wj niet denken dat je nu meet kan doen dan de eerste keer dat je pakte..

Heb je get laten testen? Ben wel benieuwd wat een beetje de nornale percentages zijn voor keta in de straathandel. iMijn supplier doet opeens moeilijk ej heeft niet meer..: balen.. Want t was. 82%... Denk niet dat ik snel nog zulke goeie kan vinden..

Ps, sorry voor spelfouten, ben op tepefoon en die fokt t soms beetje op haha
A
ADDeRLid
01-01-2024, 00:00
#10
We zijn nu bezig met keta te fixen, en om te proberen hebben we nu via internet N-E-K gekocht (N-ethyl-ketamine) dit zou heel veel op echte keta moeten lijken en de formules van beide stoffen zijn ook praktisch hetzelfde (nek is C14H18ClNO en keta is C13H16ClNO) dus verdelen we een dosis van 250mg over 4 man om te proberen hoe we er ongeveer op reageren. Dan als we echte keta hebben (wat hier een tijdje duurt tot je het in handen hebt) weten we ong. waar we aan toe zijn, en beginnen we natuurlijk met dezelfde dosis (+/- 75mg). Ik zal zeker laten weten hoe het was en de testresultaten posten! Thx voor de tip dat hoe meer je bijpakt hoe heftiger het wordt, had al berekend dat ik zon 130mg maar nodig zou hebben om in een K-Hole te komen en das nou niet meteen de bedoeling de eerste keer haha.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ADDeR zei:
We zijn nu bezig met keta te fixen, en om te proberen hebben we nu via internet N-E-K gekocht (N-ethyl-ketamine) dit zou heel veel op echte keta moeten lijken en de formules van beide stoffen zijn ook praktisch hetzelfde (nek is C14H18ClNO en keta is C13H16ClNO) dus verdelen we een dosis van 250mg over 4 man om te proberen hoe we er ongeveer op reageren. Dan als we echte keta hebben (wat hier een tijdje duurt tot je het in handen hebt) weten we ong. waar we aan toe zijn, en beginnen we natuurlijk met dezelfde dosis (+/- 75mg). Ik zal zeker laten weten hoe het was en de testresultaten posten! Thx voor de tip dat hoe meer je bijpakt hoe heftiger het wordt, had al berekend dat ik zon 130mg maar nodig zou hebben om in een K-Hole te komen en das nou niet meteen de bedoeling de eerste keer haha.
Klik om te vergroten...
Hoe was het?
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Persoonlijk zou ik voorzichtig zijn met research chemicals. Keta is al tientallen jaren getest en (relatief) veilig bevonden. Dat kun je van een RC niet zeggen...
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je er niet aan kan komen gewoon even Silk-road bezoeken? Heb ik iig wel gedaan..
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Silk road is de gehele dag al down... :smilingimp:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm ik zou persoonlijk beginnen met 30mg en gewoon eens kijken wat het met je doet... 75mg is vrij veel voor een beginner...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wel even voor iedereen de tip om niet met 125mg te beginnen als het gaat om NEK. NEK staat voor N-Ethylketamine, een Research Chemical waar nog weinig over bekend is. Het lijkt er wel op maar er is nog niets bekend over mogelijke allergische reacties of andere risico's.

Vergelijk het dus niet met gewone Ketamine en gebruik het alleen als je ervaring met drugs hebt. Volg ook zeker de stappen die worden aangeraden voor relatief "veilig" RC gebruik (beginnen met een allergietest en de dosis rustig opbouwen).

Zo ineens 125mg nemen is een groot risico bij een onbekende stof en dat zal ik dus ook absoluut iedereen afraden...
M
MeijerrLid
01-01-2024, 00:00
#17
een heel klein dun streepje van 30 mg is genoeg om het gevoel te hebben als je het voor het eerst gebruikt. Leg maar een streep van 100 mg dat is een flinke berg zout
A
ADDeRLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beste mensen,
Dit weekend voor het eerst echte keta gedaan, maar omdat er iets mis met m'n neus is heb ik een bommetje van 100mg gegooid, erbij had ik redelijk wat gedronken (afgespoeld met bier) en terwijl het in begon te werken een jointje gerookt. Ik moet zeggen, het was redelijk heftig vooral de duur dat het werkte heeft me verrast, maar het was zeker erg chill! Ik had het idee alsof mijn gezichtsveld iets later kwam dan de beweging die mijn hoofd maakte, bewegen voelde grappig, maar de techno die er gedraaid werd bleef verrassend saai klinken, de lichteffecten waren wel echt hemels en het verbaasde me hoe goed ik nog in staat was een gesprek te voeren. Toch lekker kunnen spacen, weet iemand hoeveel verschil het maakt tussen een bommetje gooien en snuiven? Alsin duur maar ook hoe het wordt opgenomen enzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."