Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"WHAAAA nog een weekje en dan beuken!!!! Zo veel zin in, ga zelf nuchter maar echt veel zin in. Ik ga zelf met de auto ivm verplichtingen dag erna en heb een blessure opgelopen, mocht je iemand met krukken langs zien lopen even zwaaien"
"Driemaaldrie zei: Ja, ik heb er ook veel zin in! De enige echte mevrouw LENS! 🚀 Wel jammer man, anders kon je extra extra genieten van die dag!! Ik zal wel even naar je toelopen als ik je tegenkomen, zo ben ik dan ook wel weer! 👀 Maar het is op een zondag, hoeveel mensen gaan er gebruiken denk je? 50/50? Klik om te vergroten... Denk toch wel 75% veel gebruik daar altijd, ben een vent hoor! Geen idee waarom iedereen denkt dat ik een vrouw ben haha"
"Driemaaldrie zei: Mooie percentage! Maar je profielfoto, je handen lijken een beetje vrouwelijk! 🤣🤣 Hoe oud ben je? Klik om te vergroten... Haha ja klopt, zijn mijn handen ook niet. 20 jaartjes jong update foto veranderd"
"Thank god mocht ik zondag van de dokter zonder krukken, mits ik genoeg ging zitten rond een uurtje half 3/3 aangekomen, vond mirella kroes heel matig draaien eerst half uur (niet gewend van dr) Misschien niet helemaal mijn smaak, Glaskin begon al een klein beetje steviger te draaien. Heerlijk mensen al kei wappie en ik als BOB lekker staan dansen en hoop mensen gesproken. Kwam mede door de text op mn shirt: ‘life is beautiful’ trekt natuurlijk wel wat ‘verliefde’ mensen. om 20:15 werd het mega druk in de kas 21;00 zou amelie beginnen met draaien. We stonden halverwege de zaal, maar konden geen eens bewegen en dat is wel iets wat je wil tijdens amelie. Zijn toen achteraan de zaal gaan staan, daar had je 2 meter waar nog een soort van bewogen kon worden. Amelie begon kei hard en heel sterk aantal goede nummers. Halverwege zakte het een klein beetje in maar daarna weer helemaal goed gemaakt!! Al met al een hele leuke dag gehad, wel te druk en rot voor een hoop mensen die niet binnen kwamen in de kas. Te druk = minder kaartjes verkopen Had je kunnen verwachten met zo’n artiest...... Amelie heeft mij echt heel flink veel serotonine vrij laten komen zonder dat ik er iets voor nodig had! Applaus ps via telefoon getypt,dus geen hoofdletters etc"
"Rc-newbie zei: Alleen om 5.30 uur ben ik beroofd van m'n telefoon, pinpas, ov-kaart en paspoort dus toen was ik snel weer "nuchter" en niet meer gefeest maar druk met security en politie geweest tot 7 uur. Dus op die manier wel een enorme kater aan het festival overgehouden. Klik om te vergroten... Dat is wel echt heel klote zeg. OT: Man 1,86 94kg (gespierd met beetje extra) Start 100mg Herdosering per 25/50 Mg Probeer het op 200 Mg te houden, schiet wel eens uit"
"Ik zelf zou de x bewaren tot een tof feestje/festival, dit om misbruik te voorkomen"
"Wat een verschrikkelijk raar advies wordt hier gegeven zeg, denk je nou echt en denk oprecht na. Dat de studies die hierover geschreven zijn allemaal bullshit is. Omdat 1 iemand zegt: ik voel er niets van. Wat een achterlijke redenatie"
"Fruitsmoothies zijn perfect, soms qua smaak beetje intens maar helpt je echt het festival overleven. Krijg zelf rond een uurtje of 9 last van mijn buik door tekort aan voedsel als ik dit niet doe. Ja ze zijn wel prijzig, maar het echt waard"
"Heel goed dat je het hebt besproken, zal een flinke zorg minder zijn. Zelf vertel ik ook wanneer ik ga gebruiken, kunnen ze zich mentaal voorbereiden i.p.v. dat ik strak thuis kom van een feest. Ik ken de stress, wel relaxed dat je bonus papa zo fijn en meedenkend reageerde. Niemand heeft er wat aan om boos op je te worden, zo ga je het alleen maar stiekem doen."
"Maatje van mij had precies dat met die 3koppige draak tijdens een feest, had ook veel te veel genomen en ging hierdoor ook gewoon slecht. Probeer volgende keer minder te pakken en enjoy the roll!"