Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer methadon, nooit weer!

Eerste keer methadon, nooit weer!

50 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel mdma? 550 mg?!?
Meen je dat
Ik ben wel verbaasd . Ja. Dit is de hoogste dosis, waar ik ooit van gehoord heb.
Waarom nou zoveel?
Toch wel link vind ik.
Methadon heeft eigenlijk geen echte euforie.
Daar is dit middel ook niet voor...
Kan je beter een ander opioide nemen maar.
Ik vind je wel wat jong...beter is niet doen.
Je moet nog een heel leven verder!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugdolphin zei:
Ik, 16 jaar, ervaren drugs gebruiker op het gebied van: amfetamines, ketamine, psychedelica, Coca茂ne, benzodiazepinen, Wiet, hasj en meerdere uppers als 3mmc etc.
Klik om te vergroten...
Drugdolphin zei:
Maandag 13-10-2019, de dipdag van een nacht xtc waarbij ik 2,5 pil heb gehad van 220 mg.
Klik om te vergroten...
Drugdolphin zei:
Lengte: 181cm
Gewicht: 卤60kg en een vrij lege maag.
Klik om te vergroten...
Drugdolphin zei:
door de dip was ik vrij zenuwachtig en niet heel goed voorbereid dus ik had wat CBD olie ter ontspanning en 4 concentratie en ontspannings pillen.
Klik om te vergroten...
Vergeet niet gezond te eten h茅.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#3
2,5 pil xtc in totaal en niet in een keer neem ik aan? Dat werd (wordt) in mijn omgeving ook gedaan over een hele avond/ nacht van +/- 8 uur. Geen nare ervaringen door. Wel enkele keren aan het einde van de trip wat hallucinaties. Plus de dip..
D
DrugdolphinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jmths zei:
Vergeet niet gezond te eten h茅.
Klik om te vergroten...
TripJess zei:
2,5 pil xtc in totaal en niet in een keer neem ik aan? Dat werd (wordt) in mijn omgeving ook gedaan over een hele avond/ nacht van +/- 8 uur. Geen nare ervaringen door. Wel enkele keren aan het einde van de trip wat hallucinaties. Plus de dip..
Klik om te vergroten...


2,5 pil in 2 uur ongeveer over een 5 uur lange nacht, ik heb zelf geen last van dips en hallucinaties komen bekend voor idd
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je slim bent wacht je nog even 8 jaar met de drugs. Mja dat hebben wij ook allemaal niet gedaan :P
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Guapo Temudgin zei:
Als je slim bent wacht je nog even 8 jaar met de drugs. Mja dat hebben wij ook allemaal niet gedaan :P
Klik om te vergroten...
Met uitzondering van alcohol voor mij niet voor mijn 21e hoor. Snotaap mag wel even rustig aan doen met cool doen. Kansloze opsomming van gebruikte drugs en op je 16e Methadon uitproberen, gaat nergens over dit. Sprietje mag eerst wel wat gewicht in de schoenen krijgen en normaal leren omgaan met MDMA.
D
DrugdolphinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ah kijk mensen die denken beter te zijn om dat ze betere keuzes hebben gemaakt in 't leven.

Als je niks belangrijk te melden hebt hou dan gewoon je mond, als k de 16 had weg gelaten zouden jullie ook allemaal normaal doen. Het is niets meer dan een beschrijving en verder maakt 'tjullie toch niet uit.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drugdolphin zei:
Als je niks belangrijk te melden hebt hou dan gewoon je mond
Klik om te vergroten...
Ga maar huilen, huilen met de pet op.
D
DrugdolphinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
Ga maar huilen, huilen met de pet op.
Klik om te vergroten...

Toch wel grappig dat je je 't meeste als een kind gedraagd hier. Zet jezelf beetje voor schut zo
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drugdolphin zei:
Toch wel grappig dat je je 't meeste als een kind gedraagd hier. Zet jezelf beetje voor schut zo
Klik om te vergroten...
Gedroeg jij je maar wat meer als een kind (tiener dan), wat jij allemaal gebruikt op jouw leeftijd slaat helemaal nergens op man. Vind je het gek dat mensen hierover beginnen? Misschien inderdaad beter als je je leeftijd niet had genoemd, want mensen gaan daarover vallen en met goede reden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Betere keuzes, mindere keuzes
Ieder een kiest toch eigenlijk alleen datgene, wat voor hem het beste is, of lijkt?
Achteraf blijkt dan of de keuze inderdaad de beste was.
Maar z贸 jong nog, z贸 veel drugs, daarvan lijkt het Mij toch wel, dat je dan moet weten, dat je een heel slechte keuze maakt.
Jammer.
Wij kraken je niet af
Maar proberen je ergens op te wijzen.
Want dit gaat niet goedkomen zo.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
Maar z贸 jong nog, z贸 veel drugs, daarvan lijkt het Mij toch wel, dat je dan moet weten, dat je een heel slechte keuze maakt.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. In deze tijd dat ieders mening maar evenveel waard is, waar leeftijd "maar een nummer is", waar Emile Ratelband denkt dat het zou moeten kunnen om je leeftijd 20 jaar naar beneden te schroeven en dan te verwachten dat anderen dat ook zullen respecteren, is het soms ook gewoon goed om het gezonde verstand weer even aan te zwengelen en te zeggen: nee, leeftijd is niet maar een nummer. Als je 16 bent en aan allerlei harddrugs zit, dan moet daar gewoon wat van gezegd mogen worden.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Zit volgens mij een hoop stoere praat in dit verhaal maar goed mocht je serieus zijn dan ben je echt het verkeerde pad aan het belopen. De avond voor school een mega dosis xtc en dan denk je als je wakker word al weer aan de volgende soort drugs terwijl je naar school moet..En na school hop weer lekker verder tjonge echt petje af super stoer en nu al een geweldige leeftijd van 16 bereikt en al 4 maandjes aan het minderen super knap.. sorry hoor maar ik vind er wat van ja.
Het ervarings lijstje is ook niet al te zuining.
Als jij nog volwassen wilt worden zou ik niet gaan minderen maar gewoon stoppen. Je mag eigenlijk geen eens een biertje drinken bemoeizuchtig jazeker maar die regel was ook niet voor niks gemaakt. Je hersenen krijgen nu al klappen terwijl ze niet eens volgroeit zijn.
En tja zoals je zelf zegt als je geen 16 was had je minder kritiek gekregen hoewel het hier op het forum vooral gaat over info voor veilig gebruik dus bijv over rustpauzes na zo'n xtc dagje.
Snap al niet hoe je er uberhaubt aankomt of je hebt echt een zak van een dealer of je vrienden zijn gewoon geen vrienden. Verkopen aan minderjarigen vind ik echt zeer triest.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drugdolphin zei:
Ah kijk mensen die denken beter te zijn om dat ze betere keuzes hebben gemaakt in 't leven.

Als je niks belangrijk te melden hebt hou dan gewoon je mond, als k de 16 had weg gelaten zouden jullie ook allemaal normaal doen. Het is niets meer dan een beschrijving en verder maakt 'tjullie toch niet uit.
Klik om te vergroten...

Ja ik ben hypocriet maar ik bedoel het goed. Ik ben te vroeg met de drugs begonnen en kamp met allemaal domme problemen. Als ik dat een ander kan besparen dan graag. Dus ja het maakt mij wel uit, en de anderen vast ook anders hadden ze echt niet gereageerd.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op zich is het van enig respect in de laatste reacties het punt, dat hij l zijn leeftijd vermeld heeft. Errug jong,
En ja. Daar krijg je dan reacties op.
Of, het moet juist hierom te doen zijn geweest..
En natuurlijk maakt het ons hier wat uit.
Laat dit duidelijk zijn...
Anders had niemand gereageerd zoals vermeld is.
.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drugdolphin zei:
2,5 pil in 2 uur ongeveer over een 5 uur lange nacht, ik heb zelf geen last van dips en hallucinaties komen bekend voor idd
Klik om te vergroten...
Je hebt geen last van dips maar ging niet lekker door de MDMA dip?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drugdolphin zei:
Ah kijk mensen die denken beter te zijn om dat ze betere keuzes hebben gemaakt in 't leven.

Als je niks belangrijk te melden hebt hou dan gewoon je mond, als k de 16 had weg gelaten zouden jullie ook allemaal normaal doen. Het is niets meer dan een beschrijving en verder maakt 'tjullie toch niet uit.
Klik om te vergroten...
Als je er geen 16 bij had gezet zagen we nogsteeds dat je minderjarig bent, door de onnodige opsomming van de drugs (die niet nodig waren voor dit verhaal) en de manier hoe je erover praat (lees: stoer praten). Ik ben zeker niet heilig en net pas 18, maar kijk gewoon uit oke, daar is dit forum voor. Het is niet iets om trots op te zijn (bijv. dat vrienden naar jou komen want "jij weet wel raad". ) Wij zijn hier om jou te helpen.

Als je net als ik wil beginnen voor je 18e, hou je aan de regels, de dosissen etc. Doe volwassen en denk niet dat je dat daadwerkelijk bent. Doe onderzoek, zorg voor nuchtere vrienden etc.

Ik heb door de tijd (en dit forum) achter de nadelige effecten gekomen van drugs, en ik verzeker je dat dit ook gaat gebeuren als je zo door gaat. Je kan dit beter voor zijn, de schade duurt lang om weg te gaan, of gaat nooit weg. Ik heb zelf spijt van het vroeger beginnen, omdat ik niet de nadelen tegen de voordelen heb overwogen.

Eerst lijkt het een openbaring, zo iets leuks. Waarom is iedereen er tegen? Wat is er mis mee?

Later komen de realisaties dat er een addertje onder het gras licht.. verslaving, somberheid, HPPD, onzekerheid, afkick, minder sociaal etc.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een adder onder de zoden?,
Een ratelslang !
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voordat je het weet heb je beren op de weg.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zolang ze op de weg blijven, dan is er nog niet zoveel aan de hand.
Het wordt erger als ze hongerig zijn.
Dan worden ze heeel onvoorspelbaar.
En dan....ja.
Ik denk even aan mijn ex zwager.
Die heeft 贸贸k een keer teveel mdma genomen.
En. Voorgoed hersenschade. Niet zo'n beetje 贸贸k.
Met deze man is geen normaal contact meer mogelijk ....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."