Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuivere cocaine

Zuivere cocaine

56 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon pep
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hanskazan zei:
Mooie uitslag foto ervan
Klik om te vergroten...
H
HanskazanLid
01-01-2024, 00:00
#3
De titel zegt het al hoe vaak heb je zuiveree cocaine gehad en met labuitslag.

Kom niet aan met 89 of 84 want 95% van de mensen vind dat niet dus ook jij niet.

Gewoon reallistische percentages aub

En hoe herken je het buiten de testlab denk niet dat je elke week je spul zit te testen.

De bekende loopneuzen en overdreven rush kennen we al als Slechte meuk.

Wie eerlijke en oprecht is verdiend een shouderklop van me
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hanskazan zei:
Kom niet aan met 89 of 84 want 95% van de mensen vind dat niet dus ook jij niet.
Klik om te vergroten...
83% Peru lol
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
1x geteste gehad van 81% en kreeg daar een behoorlijke bloedneus van (dag erna).. Verder nooit geteste gehad helaas. Qua effect vaak wel vergelijkbare en zo niet betere gehad maar dus geen bewijs van. En?..... verdien ik nu een schouderklop?
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
1x geteste gehad van 81% en kreeg daar een behoorlijke bloedneus van (dag erna).. Verder nooit geteste gehad helaas. Qua effect vaak wel vergelijkbare en zo niet betere gehad maar dus geen bewijs van. En?..... verdien ik nu een schouderklop?
Klik om te vergroten...
#omtermeesteschouderklopjes :tongueout:
H
HanskazanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bloedneus heeft niks te maken met zuiverheid lol
H
HanskazanLid
01-01-2024, 00:00
#8
AphexTwin zei:
83% Peru lol
Klik om te vergroten...

Mooie uitslag foto ervan
H
HanskazanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is 80%+ kom je bijna niet tegen heb Jammer geen gebroken foto maar ziet er wel totaal anders dan jouw foto de structuur ik durf 50 euro te wedden dat jou foto niet boven 66-69% komt dat is wel ook een redelijke percentage als we geen versnijdingmiddelen tussen zitten
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb er nog eentje @acht.zes @Jmths
Deze was écht top joh: 85%
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#11
En waar wil je met deze discussie naar toe? Kan jij ruiken hoe zuiver het is? Nee precies, jij kan zeker ook voorspellen hoeveel Mg er in je pillen zit :joycat:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
@AphexTwin
Ja, die was echt goed. Jammer dat die op is.
Klik om te vergroten...
Krijg er spontaan weer honger van. :tearsofjoy:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jmths zei:
Krijg er spontaan weer honger van. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Lekker in combo met brownie. Mjam mjam.
Met cacao gehalte v. 89% welteverstaan. Voor minder gaan wij niet!
D
Don_JuanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sinds een tijdje weer een hele goede dealer gevonden. Zeer correct altijd. Kwaliteit altijd goed tot noch toe.

Voor t eerst laten testten. 78% colombiaanse specialty. Best wel genieten! Hele relaxte high, fijne smaak en fijn voor de neus.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar de Mods konden ook goochelen en pasten de grote verdwijntruk toe lol :sunglasses:
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#16
87% zonder bijmiddelen. Stonden ze versteld van bij testcentrum

Edit, geen bloedneus of shit. Gewoon zoals het hoort. Bloedneuzen krijg je van rommel, niet van de puurheid!
t
trippy hippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet alleen van rommel krijg je een bloedneus
Ik heb zelf altijd goede maar als ik het niet goed fijn maak voor het snuiven kan je ook een bloedneus krijgen
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Undercover Buster zei:
87% zonder bijmiddelen. Stonden ze versteld van bij testcentrum

Edit, geen bloedneus of shit. Gewoon zoals het hoort. Bloedneuzen krijg je van rommel, niet van de puurheid!
Klik om te vergroten...
Nou zei ik dat ik een bloedneus kreeg van geteste coke van 81%. De rest was mannitol als ik het goed onthouden heb. Ken ook een maat dat in Colombia is geweest en waar hij meerdere keren dus 89% heeft gehad maar ook vaker dan eens een bloedneus kreeg.
D
Don_JuanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb nog nooit een bloedneus gekregen van sos. Wel altijd die verdomde verkoudheid! Ben daar erg gevoelig voor, meer dan andere mensen om mij heen.
t
trippy hippyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Don_Juan zei:
Ik heb nog nooit een bloedneus gekregen van sos. Wel altijd die verdomde verkoudheid! Ben daar erg gevoelig voor, meer dan andere mensen om mij heen.
Klik om te vergroten...
Bij mij ligt het eraan waarmee het versneden is
Als er manitol doorheen zit heb ik een droge maar verstopte neus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."