#1
gewoon pep
Mooie uitslag foto ervan
83% Peru lolKom niet aan met 89 of 84 want 95% van de mensen vind dat niet dus ook jij niet.
#omtermeesteschouderklopjes1x geteste gehad van 81% en kreeg daar een behoorlijke bloedneus van (dag erna).. Verder nooit geteste gehad helaas. Qua effect vaak wel vergelijkbare en zo niet betere gehad maar dus geen bewijs van. En?..... verdien ik nu een schouderklop?
83% Peru lol
Krijg er spontaan weer honger van.@AphexTwin
Ja, die was echt goed. Jammer dat die op is.
Lekker in combo met brownie. Mjam mjam.Krijg er spontaan weer honger van.![]()
Nou zei ik dat ik een bloedneus kreeg van geteste coke van 81%. De rest was mannitol als ik het goed onthouden heb. Ken ook een maat dat in Colombia is geweest en waar hij meerdere keren dus 89% heeft gehad maar ook vaker dan eens een bloedneus kreeg.87% zonder bijmiddelen. Stonden ze versteld van bij testcentrum
Edit, geen bloedneus of shit. Gewoon zoals het hoort. Bloedneuzen krijg je van rommel, niet van de puurheid!
Bij mij ligt het eraan waarmee het versneden isIk heb nog nooit een bloedneus gekregen van sos. Wel altijd die verdomde verkoudheid! Ben daar erg gevoelig voor, meer dan andere mensen om mij heen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."