#1
Ik doe ook graag mee
Hoe moet jouw woningbouwvereniging weten dat je wietplanten hebt?Dat zal dan wel binnen moeten, voor buiten is het nu te laat lijkt me.
Ik pas, want ik heb al een laatste waarschuwing van de woningbouwvereniging.![]()
Stelletje proleten!@ketakoekjes
Stankoverlast tijdens de bloei, klagende buren en zo.
Ik geef de code opnieuw weg omdat ik namelijk niet de zaadjes ga kunnen bestellen voor augustusEn de winnaar is Ketakoekjes, ik stuur je een Pm met de code



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."