Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn 1e keer xtc, veel te jong

Mijn 1e keer xtc, veel te jong

14 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
f
foxxtcLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo! hierbij mijn eerste topic en dus eerste trip report. Hopelijk vinden jullie het wat :) (mijn 2e keer xtc zit erachter aangeplakt aangezien het meer 1 verhaal is)

wie: Ik, destijds net 14 jaar oud.
met wie: Mijn beste vriendinnetje M als tripsitter.
waar: In mijn achtertuin, we sliepen in mijn tuinhuisje. (ouders waren thuis).

Het was een vrijdag avond, ik en M waren net buiten geweest met 2 goede vrienden. Allebei hadden we een jointje gerookt en waren een beetje stoned. Toen we bij mij thuis kwamen hebben we eerst even gepraat en muziek geluisterd. Het pilletje dat ik zou gaan slikken was een ¨Moncler¨ pil die ik niet had laten testen, had geen flauw idee wat er in zat.

23:50
Ik was nu wel klaar om de xtc te gaan slikken, mijn ouders zouden nu vast wel slapen. Goed, de vriend van wie ik de pil had gekocht had me erg duidelijk verteld dat ik niet meer dan een kwartje mocht slikken omdat ik al vrij heftig reageer op een joint. Ik had een kwart van de xtc geslikt en nu was het wachten maar.

01:00
Het was al 1 uur snachts en ik voelde nog niks. Ik was erg boos en teleurgesteld, M en ik besloten te gaan slapen omdat we beiden wel moe waren van de joint van eerder die avond.

01:30
Ik schiet overeind uit mijn slaap, direct was ik klaar wakker. Ik maakte M in paniek wakker en ik bleef maar rondjes door het tuinhuisje lopen. Ik voelde me erg energiek en ik kon voor mijn gevoel de hele wereld aan. M was een beetje suf omdat zij natuurlijk hartstikke moe was, maar ik bleef maar tegen haar praten en om haar heen draaien. Ik had een hekel aan rennen en zou het nooit vrijwillig doen maar ik ging rennen. ik bleef maar rondjes door de tuin rennen en had energie voor tien.

04:00
Er was al een tijd voorbij, ik kon maar niet stoppen met dansen en zingen. de twee en een half uur die voorbij waren gegaan voelde voor mij als 30 minuten. het was geweldig. M wilde gaan slapen dus ik legde me er maar bij neer dat ik dat misschien ook beter kon gaan doen. Slapen lukte echter niet dus ik ging liggen en liedjes zingen. Ik vond op dat moment dat ik erg mooi kon zingen. In het ritme waarop ik zong bewoog het plafond met me mee leek het wel.

*de volgende ochtend*

10:00
Ik was erg brak en moe, ik voelde me super suf en had nergens zin in. Maar ik en M moesten gaan werken. M sleepte me erheen dus ik ben wel gaan werken.

13:00
we waren klaar met werken en M ging naar huis. Ik had die avond een feestje dus ik ging nog even slapen.

20:00
ik was op het feestje aangekomen waar mijn zus K(16 toen der tijd) ook was. Mijn zus en haar vrienden gingen een joint roken, ik wilde ook maar dat mocht niet van K omdat ze bang was L(de gene die het feest gaf) zijn moeder het zou zien. Ik vond het heel on eerlijk omdat zij wel die joint ging roken. Ik bedacht me toen dat ik nog 3 kwart van de xtc pil in mijn tas had. Ik was naar de badkamer gegaan en had stiekem een kwartje geslikt.

22:00
Het feestje was super leuk, ik was heel energiek en ik danste veel. Tot het moment dat K haar vriendje (D) had gezien dat ik waus was. Hij was boos maar had belooft dat hij het niet tegen K zou zeggen.

22:30
D had het toch tegen K gezegd die erg boos naar me toe kwam en me een hele preek gaf. Hierdoor voelde ik me heel rot en kwam ik een soort van vervelende flow terecht. Ik kwam erachter dat er nog een meisje op het feestje was die een pil had geslikt (die had ze in mijn tas gezien en stiekem gepakt). We zijn toen samen op een rustige plek gaan zitten en hebben veel gepraat en zo kwam ik weer in een lekkere flow waardoor ik toch nog een leuke avond had.

Dit waren mijn 1e en 2e keer xtc, ik weet dat het onverstandig is om het op zo´n jonge leeftijd te doen maar ik had veel vrienden die het deden dus ik wilde het ook proberen. ik ben nu 19 en als ik er aan terug denk had ik er toch liever nog mee gewacht.
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi report, ik herken het de energie voor 100man haha, goed dat je je zelf bewust bent dat je er beter mee had kunnen wachten (hier ben ik ook te jong begonnen, 16) bedankt voor het delen
H
Het witte KonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Net een report gelezen van iemand die dit op zn 16e deed. Dat vind ik al erg jong. Maar 14 jaar? Jeetje echt jong, zo te zien wel een prima ervaring maar op latere leeftijd word er vaak wel verstandiger mee omgegaan.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blij te lezen dat je het althans nu na de feiten beseft dat je beter had gewacht.
Pfff ik was ook 15 , en als je dan in zware kringen vertoefd , en nclubmillieu had die open was van donderdagavond tot de dinsdagmiddag.

Dan was je nvogel voor de kat ... Nu ik was toen bij begin van men gebruik al vrij mager, maar op den duur was ik nzak benen.
Men low kwam toen men leraar me klassikaal vernederde, door men mouwen op te rollen met bruusk geweld, grommend waar zijn die naaldsporen vieze junk. Toon mij die naaldsporen.
Ja , dan schrok ie wel even , als hij niks vond. En zelfs de meeste anti figuren, die neerkeken op mij omdat ik die rommel deed zeiden , nu bent u te ver gegaan meneer, wat als die jongen gewoon ziek is.

Enfin, die vernedering, heeft ervoor gezorgd dat het ganse xtc avontuur maar npaar maand geduurd heeft , als je weet dat de mensen je als nrasechte junk zien als je 1 m91 op de lowste 54 kg effe, (kort hee na die weekends ongeveer 60 kg )
dan ga je nadenken.
Al bij al heb ik hard drugs dan lang de rug toegekeerd door dit voorval , en ook een verkeerde sms per ongeluk voor lsd naar diezelfde klasleraar gestuurd te hebben.
Precies dan nog De middag net voor ik voor de jury raad moest komen om mijn eindwerk te verdedigen, zweetparels dropen van mijn voorhoofd,
en de wachtenden in de gang die me gade sloegen door het raam, scheten zeven kleuren stront.

Niet wetende dat ik die sms onder de neus kreeg en me van de planeet weg moest lullen dat men gsm gestolen was en dat geboefte moet in duistere kanalen floreren.(gsmnr dan verandert enz )

improviseren , leer altijd improviseren.

Enfin, ik kom dus op de wandelgang, en al die bleke gezichtjes, was het zo zwaar? stellen ze zo'n moeilijke vragen?
Ze persen je uit als ncitroen zei ik, wees voorbereid.!!!!!

Nu ik wijk verschrikkelijk af, ik heb dan decennia enkel lsd genomen, en via het bodybuildingmillieu efedrine geslikt om droog te komen, en door het belgische bodybuildingkampioen die bij me werkte die zei, nou van speed op teind voor nshow kom je van dat laatste vocht af en sta je knetterhard.
En heb ik dan in men late 20 er jaren vele meer hard drugs a la xtc, speed , cocaine, ghb enz genomen dan in men tienerjaren.
Lsd is wel nconstante gebleven en ga ik nemen tot ik nlange grijze baard heb en op de portugese rotsblokke zit, zo stil , dat er af en toe nvogel op men schouder komt zitten, 1 met het alles.

Want als de rest is rommel , lsd is nessentiële hersenvitamine voor MIJ, geenszins promotie hier voor drugs, wat de bron der kennis is voor de 1 of mss een hoofdherbalanceerder is de hellepoort voor een ander.

Ik pleit zelfs voor enkel maar drugs te nemen op nvolgroeid brein , puur ter veiligheid , zo rond de 21.
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi report! Erg jong 14 jaar haha!
S
SnuifduifieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was zelf ook 14.....
Sinds oud en nieuw 15.3 kg kwijt door Amfetamine ...
Ben 1.92 en weeg NU 80.5...
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#7
14 is wel heel jong ja, ik zelf zag toen net de eerste jongens om mij heen blowen.

Het kan zijn dat je misschien met een al iets meer recreatief drugsgebruikers om ging, maar dit ging mij net te boven.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuifduifie zei:
Ik was zelf ook 14.....
Sinds oud en nieuw 15.3 kg kwijt door Amfetamine ...
Ben 1.92 en weeg NU 80.5...
Klik om te vergroten...

Als je zo snel afvalt dan gaat er toch iets flink verkeerd met je gebruik maat.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuifduifie zei:
Ik was zelf ook 14.....
Sinds oud en nieuw 15.3 kg kwijt door Amfetamine ...
Ben 1.92 en weeg NU 80.5...
Klik om te vergroten...
Beter stop je en ga je gezonder leven.
S
SnuifduifieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze olifant zei:
Als je zo snel afvalt dan gaat er toch iets flink verkeerd met je gebruik maat.
Klik om te vergroten...


Dat ligt ook erg hoog ja, dat geef ik toe.
Daarintegen heb ik wel eindelijk genoeg energie om te kunnen "functioneren" in de wegenbouw en gefocust te blijven, ik heb vanaf sinds ik 10 ben de "ziekte" Insomnie (chronische slaapeloosheid). 18 soorten medicatie verder en nix helpt, en ik denk dan bij mezelf van: als slaapmeds niet werken, dan moet ik toch energie ergens vandaan halen.
(Vanaf de lijn word het extra informatie)
___________________________________________________
Ik neem ook rond vaste tijden voor "optimale" functionaliteit", gemiddeld 1G per dag.

Sochtends,
Tijdstip: 06:30 na ontbeit
Hoeveelheid :+-2/7de G

Tijdstip: 10:10 in de pauze
Hoeveelheid: 3/7
_______________________________________

Smiddags
Tijdstip: 13:10 in de pauze
Hoeveelheid: 2/7 (het overige)
_______________________________________


(Het verhaal is 1 grote teringzooi maar hoop dat ut wel duidelijk was/is)




UPDATE:
Vandaag 24-02-19:
Mijn gebruik heeft niet toe genomen, maar ook niet geminderd.
Ik heb mn kop erna gezet dat ik normaal MOET eten.
Hier is ff een paar dagen overheen gegaan om het in te printen in mn hoofd.
Ik heb nu veel meer zin om dingen te ondernemen, gewicht neem (gelukkig) toe als spiermassa en "dat nodige" vet zodat ik niet mager lijk. Ik heb mijn dokter verteld over mijn gebruik verteld en hij steld voor dat ik naar een afkick kliniek ga (zutphen). Maar ik heb al gezegt dat we allebij net zo goed weten dat dat niet gaat gebeuren, en dat ik meer baad bij een ander stimulerend middel heb.
Dus dat word verder zoeken.

Idk hoe ik nu af fa sluiten dusseh....

Groetjes
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuifduifie zei:
Daarintegen heb ik wel eindelijk genoeg energie om te kunnen "functioneren" in de wegenbouw 1
Klik om te vergroten...

Oke, onder de amfetamine DIT werk doen? Het is echt erger gesteld met je dan je beseft als je dat normaal vind...
Luister naar je huisarts, laat je opnemen en kap met die rommel!
S
SnuifduifieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amfitamientje Power zei:
Kijk,,, pep moet je niet snuiven. Pep moet je slikken.
Klik om te vergroten...

Extra kans op buikvlies ontstekingen... en ik heb Bommetjes vaker geprobeerd alleen merk geen positieve effecten. Alleen buikpijn en steken, ook bij lage doseringen.
S
SnuifduifieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Oke, onder de amfetamine DIT werk doen? Het is echt erger gesteld met je dan je beseft als je dat normaal vind...
Luister naar je huisarts, laat je opnemen en kap met die rommel!
Klik om te vergroten...

Waarom vind je dat dan? Just a question
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kijk,,, pep moet je niet snuiven. Pep moet je slikken.
S
SnuifduifieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuifduifie zei:
Extra kans op buikvlies ontstekingen... en ik heb Bommetjes vaker geprobeerd alleen merk geen positieve effecten. Alleen buikpijn en steken, ook bij lage doseringen.
Klik om te vergroten...

Ik bedoel Maagvlies*

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."