Op dit topic zou ik dagen kunnen blijven praten over hoe, waarom, hoeveel, wanneer....
Elk onderdeeltje is voor iedereen anders.
-De 1 houd van lekker strak staan, de ander houd het liever "rustig"
-Er zijn voordelen aan natte/droge speed, en er zijn nadelen aan.
-Ook bij de verschillende kleuren die speed heeft heb ik pro en contra.
-De aantal gram die je gebruikt per keer. De 1vind het lekker om met 1 gram 2dagen plezier te maken, de andere doet een half uur met die zelfde gram.
-...
Alles word beetje bepaald door je eigen voorkeur.
Wat ik wel lees is dat je ADHD hebt? Ik heb een vriend die het ook heeft. Als wij samen gebruiken, zelfde hoeveelheid en van hetzelfde stapeltje is het raar om te zien hoe verschillend wij daar op reageren... Ik spring recht en ga maar eens iets leuks ondernemen terwijl mijn maat zich liever eventjes een uurtje legt. Het zou dus kunnen dat het echte stuiteren bij jou uitblijft! Ik merk wel dat wij er (elk op onze manier) evenveel van genieten.
Verder is mijn mening (buiten dat ik je alle drugs afraad natuurlijk) dat 3gram coke per dag je financieel zoveel ellende zal bezorgen of al bezorgt dat je er nachten wakker van zal liggen... wakker liggen?
![:nerd:]()
laat dat nu net de eigenschap van het veel goedkopere speed zijn
En speed gebruiken als een bommetje doe ik persoonlijk nooit. Ikzelf vind het zonde van de weggesmeten hoeveelheid. Het geeft totaal niet dezelfde werking als dat je het snuift. Maar ook dat is voor iedereen verschillend natuurlijk, elk zijn voorkeuren.
Ps... aan de moderators. Ik snap dat prijzen,aantallen, telefoonnrs,adressen... niet openbaar op een forum kunnen geplaatst worden maar waarom kan het niet via een pb? Die jongen gaat sws opzoek naar pep terwijl hij geen idee heeft wat hij zal kopen en voor hoeveel hij het moet kopen.
Het zou voor hem toch niet verkeerd zijn iets te gebruiken wat een dagelijkse gebruiker gebruikt?
##dit is een oprechte vraag, geen aanval op de forumregels en het naleven van die regels hoor
![:)]()
##