Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb vorige week een reportage gezien over Methamfetamine, heel intresant ! schijnt heel gemakkelijk te maken zijn. Hier is het minder populair maar er zijn ook al een paar verschillende Labs ontdekt in het Belgishe die met Methamfetamine bezig waren, hoe het zit in Nederland weet ik niet. "Alles" wat je wil weten over meth, in een filmpje ! =>http://www.youtube.com/watch?v=guTOvxjzwYU"
"hmm zelf ken ik niemand die er echt is ingebleven van lsd, al veel verhaaltjes gehoort van blijven hangen enzo... wat ik wel heb mee gemaakt is een kennis die een 3tal jaren verslaafd is geweest aan speed en nu schitsofrenie heeft en 66% invalied is in ze hoofd... niet gezond, idd: zeker niet als je weet dat ie ondertussen weer soms ampheta gebruikt en vorige maand wat paddestoelen naar binnen heeft gewerkt !"
"Binnenkort is het WEER maar 1s Star Warz, hopelijk, goed (niet teveel) volk, en een paar goeie sets ! niet gelijk de vorige... http://www.187-dnb.com/starwarz18.htm"
"atbboy zei: Dealer bellen is makkelijk, en de portomonee van me ouders zit altijd vol ... Damm wat ben ik eigenlijk slecht bezig Klik om te vergroten... je ouders werken voor dat geld man... en wat doe jij ? je besteelt ze om dan een grammetje te kopen... waarbij je je eigen goed bij voelt ? sorry, koop mesch in het vervolg een leven met dat geld.."
"heb het paar keer gedaan, en moet zeggen => tis echt iets waar ik aan verslaafd kan worden gevoel, smaakje,... kheb besloten om het niet meer te doen, het is te gevaarlijk..."
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } veel scc"
"Mispak je niet aan LSD, het is intenser dan je denkt... het is toch zo mooi, al die positieve commentaar over LSD, daar ben ik het ook volkomen met ééns, maar het veranderd wel een stuk van je leven (vind ik dan toch) ik denk dat er geen leeftijd staat op lsd, iedereen is anders... (ookal zou ik het zelf niet op een te jonge leeftijd doen, nuja wat is n jonge leeftijd...?) Weet waar je aan begint, zoek de juiste dag, zoek de juiste settings en je kan je overgeven aan een helse trip"
"1)maak een mooi pakje van papier met je sos erin. 2)duuw er op (+-5/10sec) 3)doe het pakje open en steek de sos in een ander papier pakje 4)je duuwt er duz weer op, en je herhaalt dat nog 1 of 2 keer (naar gelang hoe nat de sos is) je zult zien dat het binnenste van de pakjes waar de sos in zat nat is => is het vocht dat in de sos zat... strijk de coke open op een cd doosje of dergelijke en je zult zien dat het bijna helemaal droog is duurt mesch kleine 5min ! groeten!"
"*neem een spoeplepel *giet in deze lepel eerst je amoniac *neem je coke en doe deze in de amoniac *neem een aansteker en hou de vlam onder de lepel *w8 tot de amoniac aan het "koken" is *dat gedaan zijnde zie je normaal de "pure" boven drijven... *neem wat keukenpapier/wc papier draai het wat op n ^puntje en dop voorzichtig de amoniac weg uit de lepel *dat gedaan? mooi, hier is je base coke veel scc !"
"Flugeltje zei: Coke Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd. Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort. Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk. Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot. Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud. Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf. Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren. Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder. Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen. Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden. Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken. Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood. Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten. Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten. Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg. Vergeet mijn naam niet. Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd. Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je. Klik om te vergroten... mooi intresant zelf"