Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagelijks coke...en nu?

Dagelijks coke...en nu?

17 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Komop man, je bent 16. Je hebt nog een heel leven voor de boeg! Ik walg ervan dat je geld van je ouders steelt, en jijzelf gelukkig ook. Je was zo stoer om coke en geld te pakken toch? Dan moet je ook zo stoer zijn om er vanaf te blijven!!
Succes man!!!
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
alcoholist zei:
hulp zoeken
Klik om te vergroten...

Ik ben er zelf mee begonnen en ik ga er ook alleen probern vanaf te komen.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben nu 16 en.... Bij deze mijn verhaal, ik was 14 jaar toen ik voor het eerst coke nam ik werd toen der tijd altijd veel gepest en ik kwam erachter dat coke mijn gelukkig kon maken Ohhh!, wat een goed gevoel gaf coke mij toen altijd, ik kon met een halve gemakkelijk 2 avonden doorkomen, wat wil ik graag dat ik dat nu nog zou kunnen. Ik gebruikte toen ook nog eens in de 3 manden ofzo, later werd het elke maand toen kwam wekelijks gebruik... Dit is waar het echt verkeerd ging de laatste 3/4 weken zit ik elke dag aan de coke dagelijks 0.5-1.5g, ik probeer te stoppen maar als ik `s ochtensd niks gebruik dan voel ik me `s middags altijd zwaar moe en helemaal kapot en dan pak ik toch weer me sealtje...
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#4
STOP! En als je je s'middags moe voelt neem dan een redbull ofzo. ook niet goed, maar ff tijdelijk voor het stoppen raad ik t je aan. STOP!!!!!!!!!!!
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook altijd hoofdpijn als ik `s morgens geen coke neem..
B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#6
atbboy zei:
Ik ben nu 16 en.... Bij deze mijn verhaal, ik was 14 jaar toen ik voor het eerst coke nam ik werd toen der tijd altijd veel gepest en ik kwam erachter dat coke mijn gelukkig kon maken Ohhh!, wat een goed gevoel gaf coke mij toen altijd, ik kon met een halve gemakkelijk 2 avonden doorkomen, wat wil ik graag dat ik dat nu nog zou kunnen. Ik gebruikte toen ook nog eens in de 3 manden ofzo, later werd het elke maand toen kwam wekelijks gebruik... Dit is waar het echt verkeerd ging de laatste 3/4 weken zit ik elke dag aan de coke dagelijks 0.5-1.5g, ik probeer te stoppen maar als ik `s ochtensd niks gebruik dan voel ik me `s middags altijd zwaar moe en helemaal kapot en dan pak ik toch weer me sealtje...
Klik om te vergroten...

beste atbboy,

Om eerlijk te zijn denk ik eigenlijk dat je heel goed bezig bent en ik denk dat je dat zelf ook wel inziet.

Je herkent een patroon, je weet de oorzaak en je weet dat je de laatste 3, 4 weken niet goed bezig bent. Chapeau, ik vind dat erg knap voor iemand van jouw leeftijd!

Dit was stap 1. Je moet nu verder kijken naar de volgende stappen. Je zou het bijvoorbeeld aan je ouder(s) kunnen vertellen. Ik weet dat dit misschien echt niet kan dus daarom zou je ook naar de huisarts kunnen gaan. Hij heeft namelijk beroepsgeheim en ik denk dat hij het net als ik heel knap van je vind dat je je problemen onder ogen ziet. De stap die daarna komt is afkicken en dit kan best nog weleens vervelend zijn. Je zult echt uit dat cirkeltje moeten komen maar met een paar weken goed slapen, goed eten en goed uitrusten kom je al een heel eind. Je hoeft heus niet gelijk naar een afkickcentrum want zo te horen ben je eigenlijk sterker dan je zelf denkt.

Maar dan volgt er nog een stap, en dat is misschien de zwaarste maar wel de enige stap die je gaat helpen: Werken aan de oorzaak! Ik denk dat het helemaal geen kwaad kan om dat bij je huisarts aan te geven. Wellicht kan hij je doorsturen naar een professioneel hulpverlener waar je mee kunt praten en die jou misschien kan helpen met leren jezelf beter te voelen zonder daar drugs voor te gebruiken.

Oh en schaam je daar absoluut niet voor. Ik durf denk ik wel te zeggen dat waarschijnlijk het gros van de mensen op dit forum ooit weleens met een psycholoog of iets in die richting in aanraken is geweest.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes! En hou ons op de hoogte :)

Liefs Bounty
Z
Zware JongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik geloof eerlijk gezegd weinig van je verhaal... maar okay dan toch maar :wave:

"de laatste 3/4 weken zit ik elke dag aan de coke dagelijks 0.5-1.5g"
Dan gaat je spaargeld (je bent 16 jr) wat je ouders voor je opzij gezet hebben zeker wel snel nu?

"als ik `s ochtensd niks gebruik dan voel ik me `s middags altijd zwaar moe en helemaal kapot en dan pak ik toch weer me sealtje..."
Heb je die dan al voor de hand liggen?

Als het echt zo is... denk nou zelf eens na man :rolleyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zware Jongen zei:
Ik geloof eerlijk gezegd weinig van je verhaal... maar okay dan toch maar :wave:

"de laatste 3/4 weken zit ik elke dag aan de coke dagelijks 0.5-1.5g"
Dan gaat je spaargeld (je bent 16 jr) wat je ouders voor je opzij gezet hebben zeker wel snel nu?

"als ik `s ochtensd niks gebruik dan voel ik me `s middags altijd zwaar moe en helemaal kapot en dan pak ik toch weer me sealtje..."
Heb je die dan al voor de hand liggen?

Als het echt zo is... denk nou zelf eens na man :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dealer bellen is makkelijk, en de portomonee van me ouders zit altijd vol ...
Damm wat ben ik eigenlijk slecht bezig :(
B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#9
atbboy zei:
Zware Jongen zei:
Ik geloof eerlijk gezegd weinig van je verhaal... maar okay dan toch maar :wave:

"de laatste 3/4 weken zit ik elke dag aan de coke dagelijks 0.5-1.5g"
Dan gaat je spaargeld (je bent 16 jr) wat je ouders voor je opzij gezet hebben zeker wel snel nu?

"als ik `s ochtensd niks gebruik dan voel ik me `s middags altijd zwaar moe en helemaal kapot en dan pak ik toch weer me sealtje..."
Heb je die dan al voor de hand liggen?

Als het echt zo is... denk nou zelf eens na man :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dealer bellen is makkelijk, en de portomonee van me ouders zit altijd vol ...
Damm wat ben ik eigenlijk slecht bezig :(
Klik om te vergroten...

Ik weet nu eigenlijk niet zo goed of ik hier echt verder op in moet gaan maar ik ga er maar gewoon van uit dat je het meent... In dat geval zou ik echt alles zo snel mogelijk aan je ouders vertellen want als ze er zelf achter komen gaat het waarschijnlijk jaren, maar dan ook jaren duren voordat de vertrouwensband weer hersteld is.

Ik heb zelf een relatie met een jongen gehad die op dezelfde leeftijd exact hetzelfde deed en als wij boodschappen haalden voor z'n moeder moest altijd het bonnetje mee worden genomen ter controle en werden de afschriften gecheckt. En dat was toen we 22 waren ofzo, terwijl hij er op z'n zestiende mee is gestopt.
B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Succes, ik hoop echt dat het je lukt! En ik hoop ook dat je de oorzaak weet aan te pakken :wink:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
hulp zoeken
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
atbboy zei:
alcoholist zei:
hulp zoeken
Klik om te vergroten...

Ik ben er zelf mee begonnen en ik ga er ook alleen probern vanaf te komen.
Klik om te vergroten...

goodluck,in veel gevallen lukt dit niet
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
alcoholist zei:
atbboy zei:
alcoholist zei:
hulp zoeken
Klik om te vergroten...

Ik ben er zelf mee begonnen en ik ga er ook alleen probern vanaf te komen.
Klik om te vergroten...

goodluck,in veel gevallen lukt dit niet
Klik om te vergroten...
In veel gevallen inderdaad ja. Punt is dat atbboy coke nam om zich goed te voelen, dat krijg je er bijna niet meer uit. Er is een connectie gelegd tussen negatieve emoties en coke. Je hersenen werken nou eenmaal met associaties.
Als je al zo jong leert dat je je gevoelens weg kan werken met drugs is er een heleboel wilskracht nodig om die connectie uit te wissen.

Het enige wat ik tegen atbboy zeggen wil, ik denk dat je het niet op eigen kracht gaat redden maar je kunt het in ieder geval proberen. Gooi het nummer van je dealer uit je telefoon en zoek een hobby waarbij je veel lichaamsbeweging nodig hebt. Ga skaten, wandelen, fietsen, krachttraining, etc. Zo ga je je goed voelen omdat je lichaam endorfinen aanmaakt. Zo leg je een andere connectie tussen je goed voelen dmv lichaamsbeweging. Je bent nog jong, jou hersenen kunnen nog helemaal gekneed worden.
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#14
atbboy zei:
Dealer bellen is makkelijk, en de portomonee van me ouders zit altijd vol ...
Damm wat ben ik eigenlijk slecht bezig :(
Klik om te vergroten...

je ouders werken voor dat geld man... en wat doe jij ? je besteelt ze om dan een grammetje te kopen... waarbij je je eigen goed bij voelt ?

sorry, koop mesch in het vervolg een leven met dat geld..
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zit in het zelfde straatje man.. al 8maand elke dag die witte mooie dame onder 'ogen' komen die me zo gevoelloos maakt.. als ik 1 dag niet gebruik heb ik geen last van hoofdpijn maar de hele dag een 'wazig' gevoel :smilingimp:
l
locoo yugooLid
01-01-2024, 00:00
#16
geen stress , coke kan geen kwaad ik snuif nu al dik een jaar elke dag . Als ik niet snuif nergens last van maar dat licht denk ik aan hoe sterk je in je schoenen staat . ik ben ook pas 19 en jong begonnen , het inige wat vervelend is met coke is dat het zo duur is maar dat weet je vantevoren ookal . Ewaja stoppe is altijd beter maar laat je niet gek maken door deze mensen op het forum doe wat je niet kn laten je leeft maar een keer , veel mensen zien het als junk gedrag of jou dan als een junk omdat je elke dag zou gebruiken , maar deze mensen weten niks van het Hghclass leven .
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je elke dag coke snuift heb je best een probleem. Of je nou high class bent of niet. Je kan t mooi vertellen maar een dagelijkse coke snuiver is gewoon een soort junk. Geen leuk woord dat weet ik maar tis wel zo. Een high class of low class maakt niet uit. Junk is junk. Je bent pas 19, je komt net kijken. Problemen door langdurig drugsgebruik komen op deze manier vanzelf wel.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha, noemt coke duur met z'n highclass leven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."