#1
tetrahydrocannabinol zei:ice is best wel een "gevaarlijke drug", de roes duurt wel 12 uur en de drug zelf is toch wel sterk veslavend
ik gehoord dat ice bij 1ste keer gebruik al 90% kans op lichamelijke verslaving teweeg brengt, dusja...
tetrahydrocannabinol zei:ice is best wel een "gevaarlijke drug", de roes duurt wel 12 uur en de drug zelf is toch wel sterk veslavend
DjTrips zei:tetrahydrocannabinol zei:ice is best wel een "gevaarlijke drug", de roes duurt wel 12 uur en de drug zelf is toch wel sterk veslavend
ik gehoord dat ice bij 1ste keer gebruik al 90% kans op lichamelijke verslaving teweeg brengt, dusja...
Matthijs zei:"Ice" is in feite niets meer dan hele sterke amfetamine zoals je die in Nederland koopt. Het heeft een wat andere molecuulstructuur waardoor het langer werkt en potenter is.
Maar veel duurder dan de (goeie) gewone amfetamines zal het niet zijn.matthijs zei:Maar dat is altijd zo.
sick_pervert zei:een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
edit, of was dat nou een halve gram![]()
anyway, zeker geen 60 voor een gram
matthijs zei:sick_pervert zei:een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
edit, of was dat nou een halve gram![]()
anyway, zeker geen 60 voor een gram
Ik dacht eigenlijk ook dat het 60 euro per gram was. Kan het verder nergens op baseren ben ik bang.
sick_pervert zei:een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
edit, of was dat nou een halve gram![]()
anyway, zeker geen 60 voor een gram
Marklar zei:Het verbaasd me wel dat in America meth al een hele tijd een bekend iets is, waar zelfs films over gemaakt zijn. Terwijl hier in Nederland (en andere Europese landen) je er bijna niks over hoort. Je zou toch denken dat zoiets, vooral hier in Nederland, erg snel overgewaaid zou zijn.
Dzy zei:En dat zeg je met zo'n signature? :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."