Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat vinden jullie van base??

wat vinden jullie van base??

49 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt me niet dat je een blaar op je voet hebt waar crack inzit :confused:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou best wel eens willen weten hoe het voelt, maar het risico is wat te hoog.. Ik zit niet te wachten op een crash na een high van maar 15 minuten.. :P
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey ik vroeg me eens af wat jullie zoal vinden van coke basen? Ik persoonlijk vindt het nogal junkie lijken, het spreekt me niet echt aan en hou het gewoon bij lijntjes snuiven. Het gevoel is wel intenser naar schijnt maar ook meer verslavender. Gewoon al het idee van er amoniak bij te kappen is voor mij al een afknapper :)

peace out
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#4
nicolai zei:
er zijn veel leukere dingen dan coke.
Klik om te vergroten...

Echt ni dus
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er helemaal niks mee. Ik vind het ook junkiestyle.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zie basen samen met heroïne en crystal meth een beetje als het einde van het drugsrijtje.
Als je dat hebt gebruikt, kun je niet verder meer. Ik zeg niet dat je dan volledig kansloos bent, maar als je het gebruik van die drie dingen niet onder controle kan houden ben je simpelweg fucked. Dat is natuurlijk met meer drugs zo, maar deze drugs hebben zo veel invloed op je dagelijkse bestaan. Ik heb het idee dat deze drugs dat meer hebben dan andere drugs.

Ook ken ik persoonlijk mensen die basen. Verslaafd zijn aan crack.
Ik kende die mensen voordat ze ermee begonnen en ik heb ze zien aftakelen en zien veranderen, heavy shit. Ik vind crack een ontzettend linke drug om mee te beginnen en ik zou het nooit doen.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb een aantal "vrienden" die soms basen. echt 1 keer in de 2/3/4 maanden ofzo. zelf zou ik het niet zo gauw proberen. er zijn veel leukere dingen dan coke. ik heb er ook gewoon het geld niet voor over...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
vind jij
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
DAVID0FF zei:
nicolai zei:
er zijn veel leukere dingen dan coke.
Klik om te vergroten...

Echt ni dus
Klik om te vergroten...

Wat vervelend voor je dat jij dat vindt.
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is crack en basen hetzelfde??
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gemini zei:
DAVID0FF zei:
nicolai zei:
er zijn veel leukere dingen dan coke.
Klik om te vergroten...

Echt ni dus
Klik om te vergroten...

Wat vervelend voor je dat jij dat vindt.
Klik om te vergroten...
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is vreslijk verslavend en naar een base stijgt het even naar je kop ,en dan gaat weer weg daarom wil je steeds meer en meer het werkt sterker, maar ook korter dan als je het snuift.
En het is echt niet zo dat alleen junkies dit doen, veel mensen doen het maar door schaamte hoor je het minder!
L
LinkueiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Basen is voor junks, vriendin die het snoof was altijd flex tot ze met basen begon.

Basejunks get out of my way! :cry:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
DAVID0FF zei:
nicolai zei:
er zijn veel leukere dingen dan coke.
Klik om te vergroten...

Echt ni dus
Klik om te vergroten...
Dit kan wederom alleen een Belg zijn.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
DAVID0FF zei:
nicolai zei:
er zijn veel leukere dingen dan coke.
Klik om te vergroten...

Echt ni dus
Klik om te vergroten...
Kijk... het is heel simpel. Je hebt smaak en style of je hebt het niet. Aangezien coke alles verdooft heb je dus ook geen smaak. :mrgreen:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#16
DAVID0FF zei:
nicolai zei:
er zijn veel leukere dingen dan coke.
Klik om te vergroten...

Echt ni dus
Klik om te vergroten...

Dude, in jouw hele leven is er niks leuker dan cocaïne? Dan moet je echt hulp gaan zoeken, als het enige waar je nog plezier uit haalt dat verraderlijke witte poeder is. Veel succes!
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
het is geweldig vind ik :3 juhmmm
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
Klik om te vergroten...

Klassieker, maar nog steeds geniaal =).
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
DAVID0FF zei:
nicolai zei:
er zijn veel leukere dingen dan coke.
Klik om te vergroten...

Echt ni dus
Klik om te vergroten...
Eigenlijk vind ik dat deze een eigen topic verdient.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."