Ik bedoelde meer dat de topicstarter het verhaal van Jantje Snoeper duidelijk niet kent.

mathijs schreef:
Andy C - Track 17 van nightlife Razz
Daar weten we veel mee Wink Razz
spacekonijn zei:alle technoid bassen en de zwaardere shit , pendulum vind k maar kut eigenlijk..
maar echt diep en hard moet het zijn![]()

mathijs zei:spacekonijn zei:alle technoid bassen en de zwaardere shit , pendulum vind k maar kut eigenlijk..
Voor diep en hard moet je toch ook bij pendulum zijn.![]()
Deranged zei:Pink Floyd - On the Run
Solidius zei:Noisia & Mayhem - Moonway renegade
Saivy zei:mathijs zei:spacekonijn zei:alle technoid bassen en de zwaardere shit , pendulum vind k maar kut eigenlijk..
Echt niet![]()
![]()
beide nrs zijn iig niet erg hard.mathijs zei:Heb niet zoveel verstand van electronische muziek..maar luister naar slam en tarantula...lijkt me toch geen trance
bwaaa pendulum is niet trancy, eerder afgelikt.. concord dawn is trancyspacekonijn zei:Saivy zei:mathijs zei:spacekonijn zei:alle technoid bassen en de zwaardere shit , pendulum vind k maar kut eigenlijk..
Echt niet![]()
![]()
idd pendulum is juist trancy
Saivy zei:mathijs zei:Andy C - Track 17 van nightlife :P
Me~plantu~isme~moat zei:Saivy zei:mathijs zei:Andy C - Track 17 van nightlife :P
track 17 van nightlife heet: Technical Itch Soldiers (D-Bridge Remix)
(wat ben ik slim)
ik ken het verhaal van Jantje Snoeper ook niet, maar ksnap wel jouw post nuDeranged zei:Ik bedoelde meer dat de topicstarter het verhaal van Jantje Snoeper duidelijk niet kent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."