Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare dingen

Rare dingen

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wow dat gaat heel ver, daar geloofde ze op dat moment dus ook heilig in? :confused:
b
benno45Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een tijdje geleden was ik op een festival en in die tijd gebruikte ik regelmatig speed nu die dag had ik ook gesnoven en had ik 1,5 pil gepakt. Alles ging goed ik voelde mij echt super tot ik ineens volledig para werd en uiteindelijk mij in mijn tentje heb moetten gaan legge omdat ik dacht dat iedereen was aan het lache en ze de politie gingen bellen dit heeft zo een 3tal dagen geduurd. Was iets dat ik nog nooit had voorgehad sindsdien durf ik ook niet goed meer speed te gebruiken omdat dat gevoel trg wat naar boven komt dan ook denk ik dat men zenuwen in men kaken wat trillen... Nu vraag ik mij af of ik dit eigelijk gwn allemaal inbeeld dat ze trillen enz of dat het ook effectief zo is. Kan iemand mij hier op antwoorden want kheb het er nogal vij lastig mee !

grtz
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een paar sympthomen van speed zijn onder andere: knarsetanden en snel bewegen van de kaken. Je beeld het je dus niet in. :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb jij 3 dagen in je tent gelegen op een festival? Wat jammer zeg.

Maar paragedachten heb ik ook wel vaak met speed, je moet je er gewoon overheen zetten en tegen jezelf zeggen dat het niet echt is wat je denkt, behalve als ze werkelijk wel aan het lachen zijn. :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
behalve als ze werkelijk wel aan het lachen zijn. :P
Klik om te vergroten...

.. en als dat je te vaak overkomt, zou ik misschien iets gaan veranderen aan je uiterlijk. :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetaalKonijn zei:
Saivy zei:
behalve als ze werkelijk wel aan het lachen zijn. :P
Klik om te vergroten...

.. en als dat je te vaak overkomt, zou ik misschien iets gaan veranderen aan je uiterlijk. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja precies. :mrgreen:
J
JustVegasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat soort dingen had ik alleen na meerdere nachten door te zijn gegaan op speed...

Het is toch ook algemeen bekend dat je na veel gebruik paranoia kan worden... :rolleyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het trillen van je kaken etc beeld je je niet in, is ook niet zo erg.

Maar het paranoia worden is wel een teken dat je wat teveel had genomen.

Zo is mijn huidige vriend eens naar het politiebureau gemoeten omdat een bevriend koppel van hem in hun peppara hem beschuldigden van haar verkracht te hebben, er zou bewijs op de lakens moeten zitten, van sperma.., en die lakens hadden ze ook meegenomen naar het bureau..

Allemaal een hoop lastigheid, waar ze erna erg veel spijt van hadden.
J
JustVegasLid
01-01-2024, 00:00
#9
vode zei:
Het trillen van je kaken etc beeld je je niet in, is ook niet zo erg.

Maar het paranoia worden is wel een teken dat je wat teveel had genomen.

Zo is mijn huidige vriend eens naar het politiebureau gemoeten omdat een bevriend koppel van hem in hun peppara hem beschuldigden van haar verkracht te hebben, er zou bewijs op de lakens moeten zitten, van sperma.., en die lakens hadden ze ook meegenomen naar het bureau..

Allemaal een hoop lastigheid, waar ze erna erg veel spijt van hadden.
Klik om te vergroten...

Is het dan niet duidelijk dat je dan gewoon geen of minder pep moet gebruiken?
Volgens mij ben je dan echt te ver doorgegaan!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb een paar weken geleden speed met lsd gedaan, dacht dat de CIA achter ons aan zat :þ
s
sillitspatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb laatst ook een keertje gehad dat ik allemaal flitsen zag overal , en allemaal mensen zag in mijn ooghoeken. en Het gevoel dat er iemand achter me stond de hele tijd. Volgens mij kwam dat door te veel Snats in combo met Hasj :smoke: ... en Veeeeel te weinig slaap....Ik had ook echt het idee dat mn hersenen een soort processor was. en dat ik zelf een moederbord was ofzo :confused: :flushed: ,,,,,,,,Vaaaggeee shizzleeee
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#12
para.. komt door veel speed gebruik.,. maar slaapgebrek helpt er net zo goed aan en zeker dus dei combi...

steeds schrikken vn geluiden die er neit zijn en mensen in je ooghoeken.. je weet dat neiot echt is.. en je vind het ook neit eng maar je blijft schrik reacties krijgen.. vn normale geluiden zoals altijd begin je te schrikken.. gedachtes over dat je ouders of iemand er nix vn af mag weten slaan om in zeker weten dat ze het weten of heeeelll erg druk om maken dat ze er ahcter komen en bladeibla bladeibla.. zit allemaal tussen je oren.. flink de pan inhakken ik kan er voor mezelf goed genoeg mee omgaan.. heb t gwn zo goed als geen last meer vn als ik speed gebruik.. met wiet word alles wel stukken erger.. maar logische nadenken word dan ook stukken minder...

gwn verstand en gevoel scheiden en verstand volgen..
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#13
benno45 zei:
Een tijdje geleden was ik op een festival en in die tijd gebruikte ik regelmatig speed nu die dag had ik ook gesnoven en had ik 1,5 pil gepakt. Alles ging goed ik voelde mij echt super tot ik ineens volledig para werd en uiteindelijk mij in mijn tentje heb moetten gaan legge omdat ik dacht dat iedereen was aan het lache en ze de politie gingen bellen dit heeft zo een 3tal dagen geduurd. Was iets dat ik nog nooit had voorgehad sindsdien durf ik ook niet goed meer speed te gebruiken omdat dat gevoel trg wat naar boven komt dan ook denk ik dat men zenuwen in men kaken wat trillen... Nu vraag ik mij af of ik dit eigelijk gwn allemaal inbeeld dat ze trillen enz of dat het ook effectief zo is. Kan iemand mij hier op antwoorden want kheb het er nogal vij lastig mee !

grtz
Klik om te vergroten...

DIT is mesch de moment om te stoppen ?
of mesch heb je geluk, doe je voort en begin je stemmen te horen !
:rolleyes:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#14
MetaalKonijn zei:
Saivy zei:
behalve als ze werkelijk wel aan het lachen zijn. :P
Klik om te vergroten...

.. en als dat je te vaak overkomt, zou ik misschien iets gaan veranderen aan je uiterlijk. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ROFL.
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je gebruikt wel speed, maar je weet niet wat de gevolgen etc. zijn? En dat je gaat bektrekken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."