Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack maken

Crack maken

14 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat je echt liever een lijn coke hebt dan crack. Met crack lig je al snel in de goot.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#2
was het nog gelukt :openmouth:?

weet wel dat het echt spelen met uw leven is
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Crack is illegaal! Wist je dat niet?
Klik om te vergroten...

Shit happends. Soms moet je even wat regels en de wet breken voor wat "geluk". Toch?
Coke is ook illegaal, vooral in grote hoeveelheden. Who cares. Als al dat gedeal en shit wegvalt, dan hebben we echt een financiele crisis. Geloof mij.

En wat dacht je van het feit dat zelfs politie agenten, medewerkers van gerechtsgebouwen en vele overige ambtenaars coke snuiven of iets anders doen. Geloof dat er zelfs eens iets in de krant of op het internet heeft gestaan dat er in de personeel wc's van stadhuizen en overige ambtenaars gebouwen resten van coke zijn aangetroffen. Dat zegt al genoeg lijkt mij.

Vroeger, in de jaren 70, werd het al een yuppie drug genoemd. Voornamelijk gebruikt door mensen die een ambtenaars of hogere functie hadden en die dan nog lang doorwerkten om succes te hebben. Staat volgens mij wel op wikipedia.


Ennuh... On Topic... Geen Crack maken. Ontzettend slecht als je het niet goed doet. Je kunt er zelfs door doodgaan (ja, dat doen we allemaal ooit wel een keer, maar toch). Heb ooit met mijn dealer een gesprek gehad. Ik kon crack verkopen, maar hij wou niet leveren. Ook al kon hij er aan komen. Hij zei, niet doen... slecht spul, kun je aan doodgaan.

Dus... niet doen.
E
El_BitchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kun je van een 2 lijnen of zo crack maken?
En hoeveel ammoniak moet je gebruiken tegenover die 2 lijen circa?


grtz
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Crack is illegaal! Wist je dat niet?
c
celforLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me geen goed idee om daarmee te beginnen..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 lijnen is niet de moeite...
dan heb je zo een 10 min plezier van je 2 lijnen :wink:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Crack is illegaal! Wist je dat niet?
Klik om te vergroten...

Dat zijn alle harddrugs toch?............

:confused:
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#9
Windhoos zei:
Angramar Temenos zei:
Crack is illegaal! Wist je dat niet?
Klik om te vergroten...

Dat zijn alle harddrugs toch?............

:confused:
Klik om te vergroten...
Angramar Temenos zei:
Crack is illegaal! Wist je dat niet?
Klik om te vergroten...

Alles wat tot schade of dood leidt is of wordt illegaal dat komt doordat de meeste mensen de drang naar het leven niet kunnen overwinnen. :tearsofjoy:
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#10
JA je kunt van 2 lijnen uitgekookte coke maken. Maar houdt wel rekening mee dat je verlies hebt.
Je zult minder overhouden na het uitkoken...

Succes.
p
pablooowzLid
01-01-2024, 00:00
#11
ell bitchie,

Alles kan maar of het je gaat lukken is ten tweede?
De kwaliteit moet ook goed zijn anders gaan je een hoop verliezen met die 2 lijntjes
je kan beter uitkoken met een aantal grammen en zo kijken wat je over houd en of de kwaliteit goed is.suc66 :hearteyes: pablo
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uitkoken van van snuifcoke levert volgens mij ten hoogste basecoke op maar dat is nog lang geen crack dan moet er meer zooi aan toe worden gevoegd.

Tis wel een kunstje dat je moet leren cocaine uitkoken. En heel vaak is het tegenwoordig versneden met middelen die zo ongeveer hetzelfde kookpunt hebben en dan zal de dealer zeggen: "zie je wel hoe goed die coke is" ....

Vreemd maar waar ik heb na 8 jaar nog steeds geen pollepel in huis want het blijft een associatie vormen met basen..
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
basecoke = crack
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Crack is op zich niet schadelijker dan gewoon coke (Nog beter voor je neus trouwens), maar de verslaving is wel idioot sterk, als je het onverantwoordelijk gebruikt. En, bijna niemand kan het verantwoordelijk gebruiken.
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#15
*neem een spoeplepel
*giet in deze lepel eerst je amoniac
*neem je coke en doe deze in de amoniac
*neem een aansteker en hou de vlam onder de lepel
*w8 tot de amoniac aan het "koken" is
*dat gedaan zijnde zie je normaal de "pure" boven drijven...
*neem wat keukenpapier/wc papier draai het wat op n ^puntje en dop voorzichtig de amoniac weg uit de lepel
*dat gedaan? mooi, hier is je base coke :wink:

veel scc !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."