Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTom Boonen

Tom Boonen

38 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
shadadLid
01-01-2024, 00:00
#1
... heeft zich ook es vergrepen aan onze goeie vriend, de witte sloper. :rock:

Nu is mijn vraag: kan je met een coke habit aan topsport doen? Of bewijst het feit dat Boonen nog goed rijdt, dat het een één/twee/...-malig gebruik was?
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen Boonen nog een belofterenner was, gebruikte hij ook al af en toe coke. Ik heb dat toch enkele jaren geleden gehoord van iemand die in dezelfde gemeente woont en soms met hem ging feesten. Ik weet natuurlijk niet of het waar is want ik heb Boonen nooit zien snuiven. Maar ja. Volgens mij kan dat zeker. Als je erin slaagt om het bescheiden te houden. En inderdaad, zijn topniveau en alle controles die ze aan de lopende band moeten ondergaan, bewijzen volgens mij toch al dat hij geen junk is.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij minimaal gebruik en daarbij goede leefomstandigheden denk ik dat het wel moet kunnen. Zoals snuifdoos al aangeeft zal het wel geen junk zijn geweest, gezien de controles die die mannen moeten ondergaan.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#4
echt belachelijk dat ze er zo'n big deal van maken op het nieuws, etc.. hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over z'n gebruik? >.<
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
MiNiMaLiSDope zei:
echt belachelijk dat ze er zo'n big deal van maken op het nieuws, etc.. hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over z'n gebruik? >.<
Klik om te vergroten...
van coke ga je harder fietsen.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
MiNiMaLiSDope zei:
echt belachelijk dat ze er zo'n big deal van maken op het nieuws, etc.. hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over z'n gebruik? >.<
Klik om te vergroten...
van coke ga je harder fietsen.
Klik om te vergroten...
No way, no way.
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had vroeger ook al gehoord van een dorpgenoot van Boonen dat hij af en toe xtc zou nemen. Eerst geloofde ik het niet, maar toen hij in club Space was toen de politie daar binnenviel wist ik genoeg. Iedereen die club space kent wist genoeg :grin: .
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tja, Als hij in het weekend lijntje wil weg snuiven, moet hij zelf weten !

De resten worden altijd terug gevonden...dus hij koerst nooit onder invloed
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#9
kiekert zei:
Wacky zei:
MiNiMaLiSDope zei:
echt belachelijk dat ze er zo'n big deal van maken op het nieuws, etc.. hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over z'n gebruik? >.<
Klik om te vergroten...
van coke ga je harder fietsen.
Klik om te vergroten...
No way, no way.
Klik om te vergroten...

zo ver was ik ook wel. hij gebruikte niet tijdens een wedstrijd maar gwn in het weekend op feesjes, zijn gebruik kon dus geen invloed hebben gehad op zn prestaties

:wave:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Psy High zei:
Ik had vroeger ook al gehoord van een dorpgenoot van Boonen dat hij af en toe xtc zou nemen. Eerst geloofde ik het niet, maar toen hij in club Space was toen de politie daar binnenviel wist ik genoeg. Iedereen die club space kent wist genoeg :grin: .
Klik om te vergroten...

Hehe, was bij in de space tijdens die inval? :grin: Wat een pech!
Het was me daar toch ook wel een grellige keet.. Benieuwd of dat terug open gaat.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#11
Wacky zei:
MiNiMaLiSDope zei:
echt belachelijk dat ze er zo'n big deal van maken op het nieuws, etc.. hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over z'n gebruik? >.<
Klik om te vergroten...
van coke ga je harder fietsen.
Klik om te vergroten...
van coke ga je denken dat je harder fiest en er over opscheppen tegen je collega's en vrienden :grin:
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmm
opgeblazen verhaal enzo...
je moest ééns weten hoeveel mensen en wie er allemaal coke gebruikt, denk dat je nog zal verschieten :wink:
Kheb ooit is een reportage gezien waarin ze vertelden dat er zelf cocaine sporen gevonden waren in het parlement (BE)

nuja, Boone heeft waarsch wel is gebruikt, sow ? hij is bekend dus blazen ze het verhaaltje wat op en smijten ze het in het nieuws en maken er reportages over, is goed voor hun kijkcijfers

ik vin het maar een trieste bedoening... :kots:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
HDA zei:
Wacky zei:
MiNiMaLiSDope zei:
echt belachelijk dat ze er zo'n big deal van maken op het nieuws, etc.. hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over z'n gebruik? >.<
Klik om te vergroten...
van coke ga je harder fietsen.
Klik om te vergroten...
van coke ga je denken dat je harder fiest en er over opscheppen tegen je collega's en vrienden :grin:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Idd... waarschijnlijk is het allemaal totaal uit zijn verband/context gerukt en is Boonen ineens een junkie, of iemand die al jaren met 'doping' aan het rijden is.

Bovendien vind ik het altijd zo apart..... van coke ga je namelijk waarschijnlijk slechter fietsen (na herhaaldelijk gebruik), dus hij heeft vooral zichzelf ermee. Waarom dan nog zeiken over schorsingen etc. ?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
KiewKiew zei:
ik vin het maar een trieste bedoening... :kots:
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Ze doen nu alsof die man dagelijks aan de coke zit. Komt puur en alleen omdat hij bekend is, goeie kijk en leescijfers en das kassa voor die van de media
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
^Idd

Daarnaast is het knap, wanneer je drugs kan gebruiken en aan top sport doet.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Tja, zolang hij de weg van Pantani niet opgaat.




En voor de rest mag hij lekker doen wat hij wil. Intereseert mij geen fluit, zolang hij maar blijft winnen. :P
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vandaag verklaart hij "dat er iets in zijn drank gedaan" was. Vind ik nu wel bijzonder zwak van 'm, omdat hij begint te liegen, de drugs weer eens een slechte naam geeft terwijl hij zelf de schuld is, en daar nog zo'n drugsmythe bij gebruikt. Er zijn meerdere mensen die het gezien hebben, en die weten dat hij af en toe gebruikt. waarom dat zwak excuus? Voor opa en oma Boonen terug goed te laten slapen?
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#20
geox zei:
Hij heeft trouwens een nieuwe sponser, De Lijn.
Klik om te vergroten...

droog :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."