Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspure coke niet te snuiven?

pure coke niet te snuiven?

47 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
l
lieky speedfreakyLid
01-01-2024, 00:00
#1
tjah kheb het welles gedaan maar kvind het wel ff wat minder sowieso ben ik geen sos liefhebber die mij maar pep :hearteyes:
p
p4r4n01dLid
01-01-2024, 00:00
#2
iemand vertelde me als je pure coke snuift dat dit bijna niet te doen is ...
erg pijn doet en meestal gelijk een bloed neus oplevert .... klopt dit?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
in zuid amerika krijg je practisch pure coke en geen problemen heb ik gehoord (goede bron)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr.jiho zei:
in zuid amerika krijg je practisch pure coke en geen problemen heb ik gehoord (goede bron)
Klik om te vergroten...
coke in pure vorm is toch pasta?
X
XFLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pure coke is juist goed te snuiven. Je voelt 't namelijk niet eens je nuis ingaan en het effect is veel sterker en vooral zuiverder (voelt 'natuurlijker' aan) en je hebt nauwelijks/geen kater/down gevoel als 't uitgewerkt is (hoeft ook niet perse met versneden coke hoor!)

Cocaine HCl is inderdaad een pasta; na de laatste was (base -> HCl) hou je de HCl pasta over die gedroogd wordt (bijv. onder warme lampen)
Cocaine HCl is hygroscopisch en trekt dus water aan; dus als het niet goed verpakt is (luchtdicht) zal het weer pasta/brokkerig worden na verloop van tijd (afhankelijk van luchtvochtigheid en puurheid) :)

Verder kun je cocaine die helemaal kapot versneden is gewoon weer puur maken (HCl -> freebase -> HCl), het is niet extreem moeilijk (maar ook zeker niet simpel)
Je hebt zeker een gram of 10 nodig omdat kleine hoeveelheden nooit lekker werken (anders moet je met halve mililiters gaan werken enzo :grin:) en als je een foutje maakt kan je je coke kwijt zijn, afhankelijk van wel deel van 't proces je verneukt. :beer:
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#6
???

Ik vind dit ook al verwarrend :rolleyes: want de 1 zegt idd PUUR is niet goed te snuiven en brand en dat je dat beter JUIST kan versnijden om het wat te verzachten etc etc... en de ander zegt dat het juist het beste is!!! Ik heb een keer gehad dat puur idd te sterk was en mijn neus geiiriteerd raakte (dit was 100% niet versneden) maar zoiets gebeurde dus ook met spul dat meer troep dan sos was :confused: TJAHhh I Dunno :( [b[/b]
p
p4r4n01dLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja ik snap er ook weinig meer van ....

waar komt dan meestal dat brandende/stekende gevoel vandaan bij een snuif? suiker of creatine etc. brand iig niet ....

dus er wordt nu gezegd dat hoe puurder hoe minder t moet branden?
p
p4r4n01dLid
01-01-2024, 00:00
#8
dus als coke brand is t rotzooi ....

hm tis toch algemeen bekend dat coke juist een steek in de neus geeft na een snuif .....

en wat kan dan t brandende zijn? ervan uitgaand dat t geen speed is wat ook wel es door coke heen zit...
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#9
p4r4n01d zei:
ja ik snap er ook weinig meer van ....

waar komt dan meestal dat brandende/stekende gevoel vandaan bij een snuif? suiker of creatine etc. brand iig niet ....

dus er wordt nu gezegd dat hoe puurder hoe minder t moet branden?
Klik om te vergroten...

Ligt aan meer dan 1 ding..

1.Hoe gevoelig is je neuslijmvlies...wat heb je ervoor gedaan?
2.De rotzooi waarmee versneden is....kan van alles zijn.

Goeie coke brand niet in je neus,maar verdoofd juist.
Als coke brand in je neus heb je gewoon rotzooi gekocht.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
p4r4n01d zei:
iemand vertelde me als je pure coke snuift dat dit bijna niet te doen is ...
erg pijn doet en meestal gelijk een bloed neus oplevert .... klopt dit?
Klik om te vergroten...

Gedeeltelijk,,,

Je moet een heel klein puntje nemen van pure coke.
Als je net zon snuf neemt als versnede coke kan je iid een bloedneus krijgen.

En ja goeie pure is vaak pasta-achtig maar hoeft niet perse zo te zijn.
Ik heb ooit pasta gehad heel vroeger ppfff,,Ik keek daar wel mee uit wat een spul was dat zeg...in de tien jaar daarna welleens goeie tegen gekomen maar zo als die.... nooit meer....

Maar hoef nu niks meer met die shit te maken te hebben...
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou ik heb in 12 jaar geen steek in me neus gehad hoor...ja 1x maar dat was van het mes waarvan ik nam... :)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychonaut1976 zei:
Nou ik heb in 12 jaar geen steek in me neus gehad hoor...ja 1x maar dat was van het mes waarvan ik nam... :)
Klik om te vergroten...
het snuiven heeft 1x pijn gedaan, maar daar zat naar mijn idee speed bij, heb het niet laten testen maar het snuiven ervan was anders dan normaal en kon totaal niet slapen! (wat ik normaal wel redelijk kan bij sos)
X
XFLid
01-01-2024, 00:00
#13
p4r4n01d zei:
dus als coke brand is t rotzooi ....

hm tis toch algemeen bekend dat coke juist een steek in de neus geeft na een snuif .....

en wat kan dan t brandende zijn? ervan uitgaand dat t geen speed is wat ook wel es door coke heen zit...
Klik om te vergroten...
Heb nog nooit coke gehad die in m'n neus brande of stak...

Dat is 't mooie... veel mensen weten niet beter en daar zijn de dealers erg blij mee! De consument denk dat 't wel snor zit als je direct iets voelt (irritatie in de neus of verdoofd gevoel) :wave:
Veel coke wordt helaas nog versneden met bijv. bakpoeder; meestal denken mensen dat bakpoeder zoiets is als meel/bloem/gist maar dat is 't niet. Het is een chemisch middel dat gebruikt wordt als rijsmiddel in deeg (bloem + beetje bakpoeder = zelfrijzend bakmeel).
Als je 't snuift geeft 't een brandend gevoel... coke KAN ook versneden zijn met amphetamine (speed) of zelfs methamphetamine (perfetine/crank), maar dat is best zeldzaam (gelukkig); uiteraard zullen er nog wel meer slechte versnijdingsmiddelen zijn die een brandend/stekend gevoel achterlaten in de neus (zelf nog nooit een paracetemolletje gesnoven, maar lijkt me bijvoorbeeld ook niet fijn :rolleyes: )

Verder denken veel mensen dat coke die verdooft goed spul is. Coke zelf verdooft niet direct, dat komt pas na een paar minuten, en verdooft ook niet al te heftig. Coke wordt lately bijna altijd versneden met lidocaine of procaine (novocaine); dit zijn lokale verdovingsmiddelen, voornamelijk gebruikt in de tandheelkunde. Als je binnen no-time al een STERK verdovend gevoel krijgt is 't dus JUIST NIET goed! (leg een puntje op je tong bijvoorbeeld)

De puurste vorm van cocaine HCl is licht glanzend en gebroken wit tot licht roze. Het is brokkelig maar als de brokjes uiteenvallen is 't heel fijn poeder (tenzij het te vochtig is geworden, aangzien cocaine HCl hygroscopisch is (trekt vocht aan))
Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! :beer: Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke)

:smoke:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#14
[Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! :beer: Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke)

:smoke:[/quote]

Zou bijna gaan denken dat jij groot importeur bent want je hebt het helemaal juist :wink:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je moet t ook roken veeeeel beter :P
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kim zei:
Je moet t ook roken veeeeel beter :P
Klik om te vergroten...

Ik hoop echt voor je dat jij ooit op een dag nog een keer kan stoppen
als je klachten krijgt of kinderen wil later...

Heroine en Basecoke en/of crack zijn nou niet echt goede drugs
voor het lichaam en geest.Zelf als je later gestopt ben kan de schade
nog enorm zijn...

Keep that in mind Kimmie... :wink:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik doet t ook niet meer zo vaak als vroeger
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij heb je zn reactie niet helemaal begrepen Kim haha..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mac... zei:
Ik kan me vergissen, maar als coke echt goed verdooft is het voornamelijk lidocaïne oid waar het mee versneden is. Sos verdooft weliswaar, maar niet zodanig dat je hele bek verlamd raakt.
Klik om te vergroten...
mjah,hele bek miss wel,maar niet zo snel als lidocaine idd...en heeft ook een ander verdovend gevoel,is moeilijk uit te leggen :P :)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
Mac... zei:
Ik kan me vergissen, maar als coke echt goed verdooft is het voornamelijk lidocaïne oid waar het mee versneden is. Sos verdooft weliswaar, maar niet zodanig dat je hele bek verlamd raakt.
Klik om te vergroten...
mjah,hele bek miss wel,maar niet zo snel als lidocaine idd...en heeft ook een ander verdovend gevoel,is moeilijk uit te leggen :P :)
Klik om te vergroten...
klopt inderdaad. als de coke gelijk als je het snuift verdooft dan zit er lidocaine in. maar de coke verdoving zelf duurt ff en is zoals frisko al zegt wat anders :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."