Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
728 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil niet hypocriet overkomen ofzo,
JA lekker GHB, maar wees er maar voorzichtig mee
L
Lid 3285Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Alcohol
Absinthe
Wiet
Hasj
Paddos
Nitrous
Poppers
Ecstasy
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
owja lachgas ik ook.. maar k merkte er niks van dus k doe het ooit als k weer geld heb nog wel is écht goed :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hoeft toch niet te gebruiken omdat je vrienden het doen? Je moet echt oppassen hoor, zoveel MDMA gebruiken is echt funest voor je lichaam. Zeker op jouw leeftijd..
P
PottendaarmLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alcohol
Cafëine
Tabak
Wiet
XTC
Amfetamine
Ghb
Mdma
s
spawnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed bezig!!!!
Je moet alles een x proberen, niet dan?
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
nee ik ben gewoon TE nieuwgierig :flushed:
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#8
wiet/hasj
alcohol
nicotine
cafeine
paddo's
lachgas
2cb
ghb
xtc
ephedra
coke
speed?? (ik heb een keer xtc pillen genomen, maar ik denk achteraf dat het speedpillen zijn geweest. heb nog nooit genoven)

het meeste was alleen uitproberen. bijv. coke en alcohol bevielen mij totaal niet. paddo's was leuk, maar ik ga het niet meer doen.
hasj/weed gebruik ik dagelijks net als nicotine

ik heb al meer dan een jaar geen harddrugs meer gebruikt, maar deze zomer ga ik wel weer een pilletje slikken. xtc is gewoon zo leuk!!! :wave:
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#9
bij mijn lijstje kan GHB er nu bij, echt relaxt spul! Explosion zal waarschijnlijk niet meer komen.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb bijna nog niks gedaan.

Alcohol
Nicotine
Weed
Hasj

fneawognfkgln zei:
nee ik ben gewoon TE nieuwgierig :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik ken het probleem, een aantal vrienden van mij snuive regelmatig coke. Ik ben heeeeeeeel erg nieuwschierig maar kon het tot nu toe nog weerstaan om ook een klein snuifje te proberen. Zal niet lang meer duren denk ik voordat ik het probeer.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frenky zei:
Ik ken het probleem, een aantal vrienden van mij snuive regelmatig coke. Ik ben heeeeeeeel erg nieuwschierig maar kon het tot nu toe nog weerstaan om ook een klein snuifje te proberen. Zal niet lang meer duren denk ik voordat ik het probeer.
Klik om te vergroten...
Oppassen, coke is heeeeeel verslavend, je voelt je een half uurtje SUPER en daarna stort je in, dan wordt je niet 'baseline' zoals bij bv. wiet zoals je daarvoor was, maar voel je je ontzettend klote, vooral depressief, en daarom pak je dan gelijk nieuwe, bijna automatisch, verleiding is té groot.

Aanrader om kalmeringsmiddelen te slikken die ongeveer beeginnen met werken als je laatste snuif uitwerkt. Misschien ken je benzo's zoals Valium, aanrader voor na coke gebruik, deed het zelf nooit zonder (ja, of met heroïne erbij, maar dat raad ik je niet aan :rolleyes: ).

oppase met sosaaaaaa
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jij met je valium steeds :P
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#13
fneawognfkgln zei:
Frenky zei:
Ik ken het probleem, een aantal vrienden van mij snuive regelmatig coke. Ik ben heeeeeeeel erg nieuwschierig maar kon het tot nu toe nog weerstaan om ook een klein snuifje te proberen. Zal niet lang meer duren denk ik voordat ik het probeer.
Klik om te vergroten...
Oppassen, coke is heeeeeel verslavend, je voelt je een half uurtje SUPER en daarna stort je in, dan wordt je niet 'baseline' zoals bij bv. wiet zoals je daarvoor was, maar voel je je ontzettend klote, vooral depressief, en daarom pak je dan gelijk nieuwe, bijna automatisch, verleiding is té groot.

Aanrader om kalmeringsmiddelen te slikken die ongeveer beeginnen met werken als je laatste snuif uitwerkt. Misschien ken je benzo's zoals Valium, aanrader voor na coke gebruik, deed het zelf nooit zonder (ja, of met heroïne erbij, maar dat raad ik je niet aan :rolleyes: ).

oppase met sosaaaaaa
Klik om te vergroten...

Bedankt voor het advies :)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bal0n zei:
Jij met je valium steeds :P
Klik om te vergroten...
Nee echt het is echt voor vanalles nuttig! :) :) :) :) :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoor echt wel meer mensen heel positief over valiums, maar ook zo verslavend als de pest hoor
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
''ik zou zelf ook niet geluisterd hebben toen ik 14 was ''

idd dat is het probleem, hoe je het ook went of keert
Zij kijkt tegen haar vrienden op die zijn ouder die gaan uit en die gebruiken drugs.

dus ja ze komt dr vanzelf wel achter.... :wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik gebruik het zelf altijd na een LSD trip, maar probeer ze zoveel mogelijk te mijden.
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik vind benzo's ook heel erg riskant. ik werk in de psychiatrie dus ik zie hoe mensen er van worden. ik ken iemand die is klein en dun en slikt 200 mg oxazepam per dag en het werkt nog niet goed, je hebt steeds meer nodig
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#19
godverdonmme me benzo voorraad liep leeg gisteren nou heb ik vannnacht niet kunnen slapen :angry: :angry: :grin: :grin:


afgelopen week was leuk: veel lormetazepam, rohypnol en wat valium natuurlijk
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jawel. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."