Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
145 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Gekke vraag. Kan dit ook met coke? Eens in de zoveel jaar koop ik (als ik er aan kan komen, ken geen coke dealer zelf) een gram.
Alleen is coke wel erg duur om er een deel van “weg te wassen” misschien. Of zie ik dat verkeerd? Je houd natuurlijk veel minder over maar wel evenveel werkzame stof.
Ik hoor wel over speed wassen maar niet over coke wassen.
Klik om te vergroten...

Ik heb ooit gelezen dat het ook met coke kan, op dezelfde manier, met droge aceton, en als ik er nu even op google vind ik dat ook. Als het versneden is met amfetamine zou je die dan uiteraard niet eruit wassen, maar gebeurt blijkbaar zelden. Maar misschien dat er nog andere (betere) manieren zijn, dat weet ik niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...22
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
SanneBanne zei:
Ik verwacht dat het verschil in gewicht allicht die stoffen zijn die niet oplossen in aceton. Ik zal het de volgende keer nog een keer nawegen, maar ik heb het direct opgeschreven en weet het eigenlijk zeker.
Als ik het goed begrepen heb is het zo dat stel dat iemand bakmeel als versnijding middel gebruikt, dat dat dus bijvoorbeeld niet oplost in aceton en je dat gewicht dus ook niet zou verliezen. Helaas kan ik die bron niet meer vinden... -.-
Klik om te vergroten...
Zoals je uit mijn berekening kon zien klopt er iets niet aan of de test uitslagen of de gewichten. Volgens de waardes in je filmpje heb je er namelijk een halve gram werkzame stof bij getoverd en dat kan niet... Je kunt niet na het wassen meer werkzame stof overhouden, hooguit hetzelfde maar waarschijnlijk juist wat minder omdat er ook altijd wel wat werkzame stof verloren gaat.

SanneBanne zei:
Vraagje @Psychedelibee. Je hebt het over "onversneden" speed. Onversneden speed zou altijd 73% moeten zijn toch? Als het dan 57% amfetamine is, en 0% cafeïne, dan is het toch nog steeds versneden, alleen dan met iets anders dan cafeïne neem ik aan? En enig idee wat ze er nog meer voor kunnen gebruiken in plaats van cafeïne? Want blijkbaar is dat dan toch iets, wat wel ook oplost in aceton in jouw geval.
Klik om te vergroten...
Ja zoals ik al schreef zijn dat restanten uit de productie. Dat zijn dus geen versnijdingsmiddelen, maar onzuiverheden. Bij illegale middelen is het best gebruikelijk dat het nooit volledig zuiver gemaakt wordt, aangezien het volledig zuiver maken veel extra tijd kost en ook nog eens gewichtsverlies veroorzaakt. Versnijden is echt dat ze er bewust nog iets bij doen om het gewicht te verhogen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Je houd natuurlijk veel minder over maar wel evenveel werkzame stof.
Klik om te vergroten...
Nee zo werkt dat niet helemaal, je verliest eigenlijk ook altijd wel wat werkzame stof. Dit soort simpele manieren zijn er op gebaseerd dat in dit geval amfetamine vrij slecht oplost in aceton en cafeïne heel goed. Daarmee was je dus alle cafeïne eruit. Maar amfetamine lost weliswaar slecht op in aceton, maar dat is niet hetzelfde als er niet in oplossen. Met andere woorden, je verliest ook altijd wat amfetamine maar dat is minimaal.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SanneBanne zei:
Dan moet ik inderdaad met het wegen een fout gemaakt hebben. Doet niet af aan de mooie uitslagen maar wel irritant. Haha! Ga het de volgende keer gewoon weer doen en dan opnieuw wegen. *Gooit weegschaal raam uit en koopt nieuwe. :grin:
Klik om te vergroten...
Het doet zeker niks af aan het mooie resultaat uiteraard. Maar bij dit soort dingen is het altijd wel handig om alles even na te rekenen om te zien of het ook logisch is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Nee zo werkt dat niet helemaal, je verliest eigenlijk ook altijd wel wat werkzame stof. Dit soort simpele manieren zijn er op gebaseerd dat in dit geval amfetamine vrij slecht oplost in aceton en cafeïne heel goed. Daarmee was je dus alle cafeïne eruit. Maar amfetamine lost weliswaar slecht op in aceton, maar dat is niet hetzelfde als er niet in oplossen. Met andere woorden, je verliest ook altijd wat amfetamine maar dat is minimaal.
Klik om te vergroten...
Oke begrijpelijk. Verlies je bij coke evenveel als met speed? Als ik ooit weer eens coke op de kop kan tikken en meer dan 1 gram ga ik het toch proberen. Misschien dat ik dan minder last van mijn neus heb. Ik snuif zelden of nooit omdat ik er zo lang last van houdt. Ondanks speolen. Het kan wat minder zijn na wassen, hoeft niet.
N
NokiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien een domme vraag aangezien ik hier nieuw ben. :)
(Maar wel een interessant topic)
Heeft aceton geen gevolgen voor het snuiven?
Is dit te merken aan geur of smaak?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Noki zei:
Misschien een domme vraag aangezien ik hier nieuw ben. :confused:mile:
(Maar wel een interessant topic)
Heeft aceton geen gevolgen voor het snuiven?
Is dit te merken aan geur of smaak?
Klik om te vergroten...
Aceton verdampt, dus daar merk je niets meer van.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Oke begrijpelijk. Verlies je bij coke evenveel als met speed? Als ik ooit weer eens coke op de kop kan tikken en meer dan 1 gram ga ik het toch proberen. Misschien dat ik dan minder last van mijnnejs heb. Ik snuif zelden of nooit omdat ik er zo lang last van houdt. Ondanks speolen. Het kan wat minder na wassen, hoeft niet.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee hoe dit bij coke zit. Daarbij wordt het sowieso veel minder gedaan vanwege de prijs, elk verlies van werkzame stof is meteen flink wat geld.

Houd er rekening mee dat je ook van meer zuivere coke net zo goed last van je neus kunt krijgen. Coke is best een corrosieve stof namelijk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Ik heb geen idee hoe dit bij coke zit. Daarbij wordt het sowieso veel minder gedaan vanwege de prijs, elk verlies van werkzame stof is meteen flink wat geld.

Houd er rekening mee dat je ook van meer zuivere coke net zo goed last van je neus kunt krijgen. Coke is best een corrosieve stof namelijk.
Klik om te vergroten...
Ja dat hoorde ik wel. Als ik maar ene gram heb doe ik het niet. Straks houd ik maar de helft over.. :lolol:
Op zich onzin natuurljk weet ik wel.
N
NokiLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Aceton verdampt, dus daar merk je niets meer van.
Klik om te vergroten...
Thx voor de snelle reply, goed om weten.
En wat betreft met de terugslag of afkick?
Is die dan minder bij gewassen speed?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Noki zei:
Thx voor de snelle reply, goed om weten.
En wat betreft met de terugslag of afkick?
Is die dan minder bij gewassen speed?
Klik om te vergroten...
Dat zou ik niet weten, sorry.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aceton merk je inderdaad niks meer van, dat verdampt echt helemaal, hoogstens dat je speed meer brand omdat de speed dus zuiverder is. (Al zijn de meningen hierover ook verdeeld)
Lichamelijk merk ik zelf met name dat die versnelde hartslag echt stukken minder is (nog steeds wel erg voelbaar, maar minder idioot dan met cafeïne volle speed), en minder opgejaagd. Ik denk dat dat echt de bijwerkingen zijn van de cafeïne.
De speed ruikt over algemeen na het wassen een stuk minder sterk, tot totaal geurloos. Qua smaak merk ik zelf geen verschil. Het blijft vies. Haha!
Verder merk in uitwerking of kater-wise geen verschil, maar ik ben sowieso niet erg kater gevoelig.
N
NokiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zelf heb ik al verschillende afkicks gehad van speed, zowel ook verschillende werkingen tijdens het gebruik zelf.
Dacht dat dit aan de kwaliteit van het product lag.
Lijkt me dus eerder te wijten aan de gemoedstoestand?
Sorry voor al de vragen, maar ben sinds een paar weken clean, en wil dit zo houden tot en met nieuwjaar, om dan nog eens een uitzondering te maken, en hoop via deze weg veel bij te leren over effecten, gebruik, en kwaliteit enzo.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, set en setting zijn ook bij speed ook gewoon belangrijk. Kan zeker invloed hebben op je beleving en de kater.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Noki zei:
Thx voor de snelle reply, goed om weten.
En wat betreft met de terugslag of afkick?
Is die dan minder bij gewassen speed?
Klik om te vergroten...

Ik snap deze vraag niet helemaal, bedoel je hier met ‘afkick’ dat je je afvraagt of gewassen speed minder kater geeft? Want of je al dan niet verslaafd raakt en daar weer gemakkelijk vanaf komt heeft natuurlijk niets met de zuiverheid van je speed te maken, maar misschien begrijp ik het verkeerd.
N
NokiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze olifant zei:
Ik snap deze vraag niet helemaal, bedoel je hier met ‘afkick’ dat je je afvraagt of gewassen speed minder kater geeft? Want of je al dan niet verslaafd raakt en daar weer gemakkelijk vanaf komt heeft natuurlijk niets met de zuiverheid van je speed te maken, maar misschien begrijp ik het verkeerd.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, vraag me af of deze minder kater geeft aangezien ze allerhande 'brol' durven tussen de speed te mengen.
Dan ga ik er vanuit dat de lichamelijke als zowel de geestelijke effecten uiteenlopend kunnen zijn.
Wil er gewoon in de toekomst een beetje verstandiger mee omgaan, en een beetje meer kennis over op doen dat ik weet wat ik snuif.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
SanneBanne zei:
hoogstens dat je speed meer brand omdat de speed dus zuiverder is. (Al zijn de meningen hierover ook verdeeld)
Klik om te vergroten...
Het zijn juist de onzuiverheden die het brandende effect van speed geven. Dat betekent echter niet dat het daarna lekkerder wordt om te snuiven aangezien volledig zuivere speed erg droog is wat totaal niet lekker in je neus voelt. Maar dat is dus iets anders dan branden.

Het grappige is dat ik mensen ken die altijd beweren dat goede speed hoort te stinken en te branden, terwijl de geur en het branden juist volledig verdwijnen als je richting de 73% gaat.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tja, wat is branden. Met 68%, 61% en 73% heb ik tot toe de tranen in mijn ogen gehad. Voor mijn gevoel slaan de vlammetjes dan wel uit mijn neus hoor. :triumph: Niet dat minder zuivere nou lekker voelde, maar niet tot tranen aan toe.
Droger ook inderdaad, schiet zo je longen in zo verstuivend is het, maar met een druppeltje water in m'n neus gaat het erna wel prima.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
SanneBanne zei:
Tja, wat is branden. Met 68%, 61% en 73% heb ik tot toe de tranen in mijn ogen gehad. Voor mijn gevoel slaan de vlammetjes dan wel uit mijn neus hoor. :triumph: Niet dat minder zuivere nou lekker voelde, maar niet tot tranen aan toe.
Droger ook inderdaad, schiet zo je longen in zo verstuivend is het, maar met een druppeltje water in m'n neus gaat het erna wel prima.
Klik om te vergroten...
Ja ok, is misschien maar net hoe je het noemen wilt.

Ik vind zelf zuivere speed niet echt branden, maar heb vooral last van hoe droog het is. Maar dat duurt bij mij enkele seconden en dan is het weer weg. Met minder zuivere speed voelt het voor mij wel als branden aan en dat gevoel blijft ook veel langer hangen in mijn neus.

Echt lekker is het niet om speed te snuiven in ieder geval.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gekke vraag. Kan dit ook met coke? Eens in de zoveel jaar koop ik (als ik er aan kan komen, ken geen coke dealer zelf) een gram.
Alleen is coke wel erg duur om er een deel van “weg te wassen” misschien. Of zie ik dat verkeerd? Je houd natuurlijk veel minder over maar wel evenveel werkzame stof.
Ik hoor wel over speed wassen maar niet over coke wassen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."