Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

Wat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

303 antwoorden
86 weergaven
18-5-2026
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Schilderen, tekenen, kleuren, computeren, praten.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Urenlang staren naar een muur tot je ogen pijn doen.

Of in cirkeltjes lopen en de hele tijd "yey" roepen zijn hele leuke bezigheden op speed.
i
ibbelllLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met papier machee dingen maken, schilderen, lezen, puzzelen, schoonmaken, meer pep nemen, kletsen, zuipen, zelfs eten, tekenen, schrijven, met kralen sieraden maken enz. IK werd er rete creatief van....mmmm misschien toch maar weer eens peppie scoren!!!
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb nog een beetje pep over, denk dat ik het morge op school ga doen. Niet veel en opvallend, maar gewoon genoeg om lekker de dag door te kunnen.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik blijf even van de pep af denk ik..
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lake zei:
Ik blijf even van de pep af denk ik..
Klik om te vergroten...
me2 :)
D
D-LiCiOuSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Seksen staat bij mij ook op 1!!
Ik doe niets liever dan dat met men schatje!
Hij doet ook natuurlijk niets liever , een hele nacht lekker doorgaan!
Wie zegt daar nou nee tegen ?? :sunglasses:
Mijn schatje is daar non-stop in, echt wel heerlijk.
Op 2 staat tetteren , ik kan men mond nauwelijks houden als ik wat te veel op heb.
En zolang dat niemand zegt dat ik zaag, ga ik maar door en door en ..

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M
MotorheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Brommer rijden :sunglasses:
S
SterrehLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tekenen, kleuren, schrijven en op de computer bezig zijn.
w
wausskeLid
01-01-2024, 00:00
#10
UREN lang forums leze of lekker warm douche :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Muziek maken, of andere bezigheden waarbij je creatief en productief bezig bent.
b
bobbyzLid
01-01-2024, 00:00
#12
kletsen, wandellen, muziek luistere meezingen :grin: , filosoferen
F
FluffyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hallo mensen, ik ben al drie jaar bijna dagelijk consument van speed en ritalin. Ik ben er absoluut niet trots op en probeer sinds een half jaar dan ook te stoppen danwel te minderen, maar dat is eenvoudiger gezegd dan gedaan. : Het minderen is wel al gelukt, en mijn streven is het beperken tot helemaal niets of hooguit eens in de paar maanden ofzo. Het lijkt me leuk om eens wat reacties te krijgen van mensen die dit herkennen en die ook proberen te stoppen. Alvast bedankt!
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dansen :grin:.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#15
staren naar de tv
een joint rollen en knallen en ondertussen muziek op
en heerlijk weg trippen.
echt een zalige combi '' wiet en speed ''
:stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alles is wel leuk, maar muziek luisteren en ouwehoeren toch wel het leukst (:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#17
uren lang lijnen blijven perfectioneren en dan lekker opsnuiven,
kleppen,
bankhangen en blowen maar,
opruimen,
Doelloos computeren totdat het licht wordt.

dat was het zo wel
m
maisnonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het fijnste aan pep vind ik meestal dat er na het uitgaan nog een zee van tijd over is met je vrienden! Dat zijn de mooiste tijden, een geweldige nacht met mooie muziek en daarna urenlang praten over vanalles en nog wat.

Om 7 uur s'ochtends besluiten om lekker te gaan wandelen en de zon te zien opkomen, dat geeft altijd een heel vrij gevoel. :)
S
SpacyKLid
01-01-2024, 00:00
#19
Joint roken, Peukjes roken (VEEEEL), Praten, Praten, Zingen (maar ik kan wel zingen :P), Praten

en nou heeft seks met pep op me nieuwschierig gemaakt, met sos vond ik het tegen vallen, maar meestal ben ik dan ook gewoon te moe om nog wat te doen. Maareh, ja, dit weekend maar eens proberen dan!
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oude arcade spelletjes zijn ook favoriet, Helicopter of Yeti Sports oid :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."