Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerking net geen droge speed

Werking net geen droge speed

46 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kunt altijd voor onderweg bommetjes maken. (snap als je dit niet prefereerd)
Maar na het drogen uit het zakje hoort het wel poederig te zijn.

Als je de pep platdrukt, is het dan een plakaat, of brokt het dan wel?
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik droog mijn speed altijd d.m.v. het op een papiertje te leggen, en te blijven hakken en wachten tot het droog is. Dit duurt ongeveer een kwartier tot 20 minuten. Dan is de speed zo droog dat ik het in een zakje kan schudde zonder plak resten. Maar als ik het een week later pak, dan is het een geheel. Maar wel nog droog. Als ik er dan op drukt valt het helemaal als poeder uit elkaar. Maar het probleem is. Als ik met mn sleutel een punt pak, dan pak ik dus een droog brokje. Dit kan ooit uit elkaar vallen, maar soms niet. Opzich maakt het me niks uit. Maar mijm vraag is. Als ik het als een geheel dus als een brok pak, werkt het dan minder dan wanneer het helemaal fijn op je sleutel ligt?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goeie vraag. Ik heb ook plak-speed. Plakt elke keer weer. Hoe vaak ik ook stamp of het zakje open laat nachts. Tis droog maar een soort vettig. Vorige x vloog der een heel plakkaat zo mijn neus in. Dus een halve lijn als 1 stuk. Het werkte wel gewoon normaal volgens mij maar was best pijnlijk ff in de neus zo een “brok”. Liever heb ik gewoon losse poederige speed.
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Goeie vraag. Ik heb ook plak-speed. Plakt elke keer weer. Hoe vaak ik ook stamp of het zakje open laat nachts. Tis droog maar een soort vettig. Vorige x vloog der een heel plakkaat zo mijn neus in. Dus een halve lijn als 1 stuk. Het werkte wel gewoon normaal volgens mij maar was best pijnlijk ff in de neus zo een “brok”. Liever heb ik gewoon losse poederige speed.
Klik om te vergroten...

Haha ja ik herken het. Ook heb ik mijn speed daarna nog 3 keer opnieuw gedroogd. Maar eigelijk wordt hij elke keer net zo droog zoals de eerste keer. Dus het doet niks af. De werking is bij mij ook prima. Maar ligt dit dan aan de speed of is elke speed zo 'vettig'?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat het allemaal weinig uit maakt zolang die brokken niet uit je neus vallen :tongueout:

Overigens prak ik mijn speed liever op een bord dan een papiertje. En dan zwarte borden, zodat ik goed zicht heb op alles.

Niet alle speed is vettig, ik heb nu kurkdroge.
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
Ik denk dat het allemaal weinig uit maakt zolang die brokken niet uit je neus vallen :tongueout:

Overigens prak ik mijn speed liever op een bord dan een papiertje. En dan zwarte borden, zodat ik goed zicht heb op alles.
Klik om te vergroten...

Maar ik dacht hoe fijner het goedje is hoe beter je neusslijmvliezen het op kunnen nemen. Ofterwel meer effect. Dit heb ik ooit gehoord, geen idee of het waar is?

Eigenlijk dezelfde vraag voor keta haha. Ik heb altijd staafjes keta. Deze maak ik altijd helemaal fijn dat je geen staafje meer ziet. Dit doe ik door bovenste reden wat ik dus had gehoord. Maar is dit onzin om te doen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
genk123 zei:
Haha ja ik herken het. Ook heb ik mijn speed daarna nog 3 keer opnieuw gedroogd. Maar eigelijk wordt hij elke keer net zo droog zoals de eerste keer. Dus het doet niks af. De werking is bij mij ook prima. Maar ligt dit dan aan de speed of is elke speed zo 'vettig'?
Klik om te vergroten...
Nee mijn vorige en eerste speed was juist heel erg droog en zeer fijn. Bijna te poederig, en vloog haast weg haha. Moest je ook rustig zacht snuiven anders ging het zo je keel/longen in zo fijn. Alleen smaakt en ruikt deze weer beter. Althans minder vies. Die vorige was mega chemisch qua geur en smaak. Beide zijn wel gewassen met aceton en getest op 1e 70% en 2e is 73%.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@genk123

Keta, daar zeg je me iets. Ik heb zelf staafjes en die werken prima zonder prakken, maar ik weet wel dat je met keta niet al te grote punten/lijnen moet nemen omdat het anders niet volledig wordt opgenomen voordat het onheroepelijk weer je keelholte in valt. Het zou best kunnen dat je als je staafjes fijn maakt dat je dan iets meer kan nemen per keer, klinkt wel logisch.

Met speed heb je wat meer invloed betreffende hoe lang het in je neus zit, althans ik wel. Toch heb ook ik het liefst fijn en droog poeder.
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@acht.zes keta zonder fijn te maken werkt bij mij ook prima! Maar het zit nu tussen me oren dat het dan beter werkt, dus ik doe het altijd maar:lolol:

Ik ga mijn speed binnekort laten testen. Ben benieuwd wat er uit komt. Zal het hier even laten weten!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
@De Dunne

Te fijn is ook niet altijd handig nee.
Klik om te vergroten...
Zeker niet. Al is t handiger dan deze vettige. Ik wil binnenkort met vrienden op stap en dan tijdens uitgaan/feesten speed nemen. Deze speed word heel erg lastig om sleutelpuntjes van te nemen omdat is zo plakt en na t fijnmaken meteen weer aan elkaar zit. Dan is t lastig om steeds zo goed als dezelfde hoeveelheid op je sleutel (lees mini schepje wat aan mijn speciale snuifflesje vast zit) te krijgen . Elk schepje van fijn poeder is redelijk gelijk maar nu pak je een soort brokjes. Uitgespreide lijntjes snuiven gaat wel met deze speed, dus t lijntje ook in de breedte wat uitspreiden op t bord maardat gaat onderweg natuurlijk niet.

D8DA98AA-DDF4-4B50-AB51-C691FA1551AB.jpeg


Heeft iemand een oplossing voor te vettige maar wel droge plak-speed?

:wink:
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Zeker niet. Al is t handiger dan deze vettige. Ik wil binnenkort met vrienden op stap en dan tijdens uitgaan/feesten speed nemen. Deze speed word heel erg lastig om sleutelpuntjes van te nemen omdat is zo plakt en na t fijnmaken meteen weer aan elkaar zit. Dan is t lastig om steeds zo goed als dezelfde hoeveelheid op je sleutel (lees mini schepje wat aan mijn speciale snuifflesje vast zit) te krijgen . Elk schepje van fijn poeder is redelijk gelijk maar nu pak je een soort brokjes. Uitgespreide lijntjes snuiven gaat wel met deze speed, dus t lijntje ook in de breedte wat uitspreiden op t bord maardat gaat onderweg natuurlijk niet.

Bekijk bijlage 3262


Heeft iemand een oplossing voor te vettige maar wel droge plak-speed?

:wink:
Klik om te vergroten...

Gewoon voor een paar uurtjes verspreid op een schaaltje leggen.
Werkt altijd bij mij..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Skaf-Giraffe zei:
Gewoon voor een paar uurtjes verspreid op een schaaltje leggen.
Werkt altijd bij mij..
Klik om te vergroten...
Heb ik al geprobeerd. Het blijft wat klonten.
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Heb ik al geprobeerd. Het blijft wat klonten.
Klik om te vergroten...
Het is wel getest neem ik aan?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Skaf-Giraffe zei:
Het is wel getest neem ik aan?
Klik om te vergroten...
Jazeker, en gewassen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Skaf-Giraffe zei:
Je kunt altijd voor onderweg bommetjes maken. (snap als je dit niet prefereerd)
Maar na het drogen uit het zakje hoort het wel poederig te zijn.

Als je de pep platdrukt, is het dan een plakaat, of brokt het dan wel?
Klik om te vergroten...
Eerder een plakkaat. Bommetjes hebik nog nooit gedaan en heeft ook niet mijn voorkeur.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Vorige x vloog der een heel plakkaat zo mijn neus in.
Klik om te vergroten...

Haha ik moest hier hardop om lachen. Zie het helemaal voor me: oeps, ineens een plakkaat speed je neus in. Zomaar. Echt vervelend!

Ik snap hoe je het bedoelt hoor, maar vond het ff hilarisch. :’)

OT: plakspeed is kut. Feel ya. Ikzelf vind mijn huidige speed zo smerig (vettige substantie) dat ik de volgende keer als ik aan de speed ga wel echt weer een bom overweeg, al heeft bommen niet mijn voorkeur omdat ik het uitgesmeerde effect wat te subtiel vond de enige keer dat ik dit gedaan heb. Mijn aversie voor de smaak is gewoon te groot geworden en dat plakkerige maakt het dan extra ranzig. Vind persoonlijk speed sowieso de minst chille drug om te snuiven van de ‘snuifdrugs’ die ik geprobeerd heb.
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cocaine kan ik me nog iets bij voorstellen, dat je de "comedown" lekker vindt. Het heeft een beetje een mild taste. (vindt snuiferij sowiezo niet zo vet)
Maar speed is een geval apart.

Smerigste drugs die ik ooit heb gehad.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
L-S(T)D zei:
Smerigste drugs die ik ooit heb gehad.
Klik om te vergroten...

Eens. Speed is heel vies. Ook wanneer gewassen/maximaal zuiver. De smaak heeft voor mij wat weg van verschraalde sigaretten/oude asbak, maar dan nog veel smeriger.

Cocaïne minder ervaring mee maar vond dat de twee keer dat ik het gedaan heb veel milder van smaak dan speed, wel typisch, combi kerosine en wasabi. Veel makkelijker te snuiven ook.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@De Dunne

Te fijn is ook niet altijd handig nee.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
In eerste instantie baalde ik als een gek met mijn 52% caffeine maar na wassen hield ik prachtspul over.

Het kan verkeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."