#1
Je kunt altijd voor onderweg bommetjes maken. (snap als je dit niet prefereerd)
Maar na het drogen uit het zakje hoort het wel poederig te zijn.
Als je de pep platdrukt, is het dan een plakaat, of brokt het dan wel?
Maar na het drogen uit het zakje hoort het wel poederig te zijn.
Als je de pep platdrukt, is het dan een plakaat, of brokt het dan wel?
