Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op werk. Haha. Echt erg eigenlijk. Ik was dan die nacht ervoor begonnen en om een beetje fit te zijn op werk daar veder gebruikt. Niet chill. Maar meld me niet snel ziek. Alleen als ik echt ziek ben"
"Wiet en hasj: vreselijk. Totaal niet mijn ding. Word en lichamelijk rustig van, maar mijn hoofd slaat op hol en word soms para. Speed: love itt. Vooral in combi met drank of GHB. Alleen de kater van speed vind ik soms irritant. Coke: love ittt. Als ik uit ga en gewoon wil slapen erna. Ik vind coke alleen leuk in combinatie met drank. Zonder drank vind ik er geen moer aan MDMA/xtc : wel leuk op zich. Maar ook niet zo mijn ding. Word er in tegenstelling tot andere heel rustig en stil van. Ketamine: vind ik alleen leuk als ik brak ben van andere drugs. GHB : lekkerste en verraderlijkste drugs voor mij."
"Ik ben altijd gelijk eerlijk over mijn drugs gebruik en over feesten. Als het ze niet aanstaat gaan ze maar weg. Of ik moet heel erg verliefd zijn, dan pas ik mezelf nog wel aan. Het liefst kom ik een jongen tegen met dezelfde hobby’s als ik, en dat we samen naar feestjes gaan enzo"
"SneeuwSnuiver zei: Dat heb ik ook het liefst. Mijn vriend en ik gaan altijd samen naar feestjes en genieten dan samen van drugs. Ik vind het heel fijn dat ik dat met hem kan delen, is toch wel een van de mooiste dingen om te doen samen! Klik om te vergroten... Hihi ja precies! Fijn dat jij dat wel hebt samen met je vriend hihi. Lekker genieten toch! Ik en mijn ex waren juist totaal niet zo. Hij was anti drugs. En ik een feestbeest. In het begin ging het nog wel goed. Maar op den duur merkte ik toch dat ik niet volledig mezelf bij hem kon zijn. Toen heb ik maar besloten het uit te maken. (Natuurlijk gingen er meerdere dingen niet lekker, niet persee alleen het feest/drugs gebied)"
"Ik heb ook best een laag libido. En wat bij mij werkt is sowieso voorspel. Dus masseren enzo. Of beetje stoeien en uitdagen En porno kijken. Alcohol. En ghb. Van dat spul word je zo geil hahaha. En het is ook vaak geestelijk heb ik gemerkt. Ik heb vaak dat ik niet teveel moet na denken en mezelf gewoon moet laten gaan. Misschien heeft je vriendin dat ook? Succes x"
"En laat ons weten als jullie wat geprobeerd hebben. Ben wel benieuwd hahah"
"Albedo zei: Dat balen kun je dan niet Geloven in iets na de dood kan prettig zijn, zolang het je acties hier op aarde niet 'verstoren' naar anderen toe, je weet wel die extremisten, etc. Het scharen onder een 'erkend' geloof, kan het wel makkelijker maken dat anderen dat accepteren van je, mits het niet teveel afwijkt natuurlijk. Zeker naar hulpverleners toe, als je daar ooit mee te maken krijgt. Klik om te vergroten... Haha ben je gek. Heb zelf en hekel aan die extremisten die andere mensen geloofsovertuigingen opdringen. En leef ook gewoon mijn leven zoals ik wil Ik ga mij geen zorgen maken over het hiernamaals"
"Heel veel succes en sterkte !"
"Markovig zei: Ik weet niet of iedereen dit ook zo heeft maar als ik pep doe word ik mega “autistisch” op het vlak van dingen optimaliseren/efficiënter maken die me al heel lang storen in mijn leven. Klik om te vergroten... Heb PRECIES hetzelfde. Kan nuchter ookal zo zijn. Maar met pep al helemaal ! Vind het dan ook super fijn om te doen haha"
"acht.zes zei: Ik denk dat het allemaal weinig uit maakt zolang die brokken niet uit je neus vallen Overigens prak ik mijn speed liever op een bord dan een papiertje. En dan zwarte borden, zodat ik goed zicht heb op alles. Niet alle speed is vettig, ik heb nu kurkdroge. Klik om te vergroten... Haha ik doe precies hetzelfde. Of op een spiegel"