Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete club/grote uitgaansgelegenheid

Favoriete club/grote uitgaansgelegenheid

72 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga soms naar hardcore feesjes, maar dat zijn geen zo'n feesjes met lonsdale en dergelijke om nu maar een voorbeeld te geven.. ik zelf luister het liefst naar hardcore, ksta ook altijd te hakku op feestjes :P maar moest je me zien lopen zou je het niet denken, want kvind van meself dat ek er niet egt gabber-achtig uitzie :P

nuja ik heb niets tegen gabbers of hardcore om dat even duidelijk te maken :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Christiaan18 zei:
vind ik altijd jammer dat mensen zon beeld hebben
Klik om te vergroten...

Ja, is het ook eigenlijk wel :flushed:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laatste waar ik aan moet denken als ik speed ofzo op heb is hardcore. Ik vind dat beter als ik ladderzat ben.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#4
roaren* zei:
ik ga soms naar hardcore feesjes, maar dat zijn geen zo'n feesjes met lonsdale en dergelijke om nu maar een voorbeeld te geven.. ik zelf luister het liefst naar hardcore, ksta ook altijd te hakku op feestjes :P maar moest je me zien lopen zou je het niet denken, want kvind van meself dat ek er niet egt gabber-achtig uitzie :P

nuja ik heb niets tegen gabbers of hardcore om dat even duidelijk te maken :wink:
Klik om te vergroten...

is bij mij ook zo hoor. vind mezelf ook geen gabber, maar vind het toch jammer dat mensen zon verkeerd beeld hebben. zie er ook niet uit als een echte gabber en van lonsdale enzo moet ik al helemaal niks hebben wat die kleren vind ik er gewoon niet uitzien :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
mathijs zei:
Hmm het is denk ik vooral het stereotype waar ik niet van hou...de kale kerels waarvan ik vermoed dat ze het niet zo hebben op buitenlanders die op de straathoek zwaar onder de pep zitten
Klik om te vergroten...

dat zijn geen gabbers,dat zijn skinheads..
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
echte skinheads zijn tegen drugs :wink:
zij zuipen liever
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#7
yup skinheads vinden drugs voor zwarte..



ik doe het liefste een festivalleke :grin:
heb er nog maar 3 achter de rug. maar toch een van de beste ervaringen van wegaan
:grin:
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga meer naar de grotere feesten van q-dance enz Hardstyle/hardcore/techno.
En verder zoek ik de beste feesten op in discotheken, meestal is dat in a'dam, Escape, marcanti, Melkweg HQ feesten waren erg vet.
En natuurlijk alle festivals af in de zomer :mrgreen:
Z
ZoomwijckLid
01-01-2024, 00:00
#9
MIJN FAVORIETEN CLUB JA DAT KAN ER NATUURLIJK MAAR 1 ZIJN EN DAT IS FEYENOORD
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
AJAX
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#11
PSV
s
sarkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
roaren* zei:
Obsessed zei:
Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama :grin:
Klik om te vergroten...

the-site.. man man, is dat geen zo'n gabber discotheek, heb er al fotos van gezien en man :openmouth:
Klik om te vergroten...

is totaal geen gabber-kot hoor (zoals al gezegd is)
en idd the lambo ligt op 5 minuten van de grens van nederland
zaten daar veel nederlanders vroeger
nu is hij wel jammer genoeg gesloten maar ja :)

mijn favoriete dancings, zijn toch wel Sotto's, Complex en Lagoa
(woon in België) dus veel zullen deze discotheken niet kennen (denk ik)
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#13
:mrgreen:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
heerenveen :beer:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
FC ZWOLLE
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#16
AFCA

NO SURRENDER
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#17
tja waar ga ik het meest uit de laatste tijd...

meestal naar tenten zoals paradiso, panama, 11, hotel arena, P60 en met grotere feesten naar de westergas ( of RAI maar daar ben ik niet zo een fan van! )
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Patronaat kom ik denk et meest,zoals blijkbaar velen hier! 15 december Ed Rush& Optical en natuurlijk oud & nieuw!!! verder vind ik Tivoli en de melkweg wel vet, Ruigoord was 2 weken geleden ook echt vet.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#19
roaren* zei:
ben laatst naar lagoa geweest in menen, nuja één drugskot :mrgreen: duurt van 22u tot 12u :wink:
Klik om te vergroten...

Idd. Laatste keer dat ik er geweest ben is 6 jaar geleden ofzo. Blijkbaar nog niks veranderd. :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fucking Madness zei:
AFCA

NO SURRENDER
Klik om te vergroten...

blaat :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."