Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslag GOA, nighttime lullabies

Verslag GOA, nighttime lullabies

76 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou kunnen dat dit feest extreem was ofzoiets maar dat idee had ik niet.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja opzich is dat wel beter. Mensen aan de LSD lopen niet rond als een schim van zichzelf.
De LSD heeft natuurlijk wel bijgedragen dat ik ze kut en erg lelijk vond, maar
dat waren ze ook wel :tongueout:
@ barry: Begrijp me niet verkeerd. Als mensen dat willen doen vind ik het allemaal prima maar ik wil er niet bij zijn.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
matthijs zei:
http://www.youtube.com/watch?v=wKQn_v3fGTo
Klik om te vergroten...
:grin:
elke drugs heeft z'n voor en nadelen :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr.jiho zei:
ik begrijp je maar ik denk ook dat het toch voor een groot deel door de lsd komt...
mensen op lsd hebben meestal een degou van mensen op de mdma, ze vinden ze vies, het is "niet natuurlijk", veel te chemisch en je begrijpt niet hoe ze dat zo ver kunnen laten komen.
goa is ook bekend om z'n druggebruik
en JIJ zat ook op de drugs, mensen die op de mdma zitten zouden hetzelfde kunnen gedacht hebben over jou....begrijp je een beetje wat ik bedoel?

heb genoeg ervaring met goa-feestjes en er zijn idd altijd feestjes waar er meer gebruikt word. er zijn feestjes waar er vooral mdma word gebruikt, feestjes waar er vooral word gedronken maar ook feestjes waar er veel lsd word gebruikt.
jij bent wss op een "mdma-feestje" terecht gekomen en het is je niet bevallen.
je zou wss veel gelukkiger geweest zijn als iedereen daar op den lsd had gezeten
maar is dat dan zoveel beter?
:)
Klik om te vergroten...
met jouw standpunt ga ik eigenlijk ook nog akkoord, maar kvidn persoonlijk mdma-gebruik erger dan lsd-gebruik, gewoonweg omdat het ongezonder en verslavender is..

maar als je gebruikt om eens goed van de wereld te zijn, dan is het in principe even erg
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
"Let's get fucked up!!!" vind ik sowieso een foute instelling.
Ik gebruik LSD omdat ik het een hele vette drug vind en ik me er goed op voel op feestjes. Heb het nu 3 keer gebruikt en ben een beetje aan het uitzoeken hoe ik het het beste kan doen. Weet nu in ieder geval dat, dat niet een GOA is.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
voor mij wel hoor!

trouwens zoals mr jiho zegt, je hebt goafeestjes waar er veel gedronken wordt, waar er veel gesnoven word, waar er veel getript wordt enzovoort..

je zult op elke goa wel iemand onder de pillen zien, maar denk nu niet dat alle goafeestjes zou zijn hoor.. je kan trouwens toch ook gewoon feesten en die zombies negeren?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nah. Het probleem was een beetje dat ik in de chill-out moest zitten omdat die maat dus veel en veel te hard ging. Het enige wat hij nog kon uitbrengen was: ""Beszolijjjjjpppp....Peeeeeaace"
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind dat juist leuk als iedereen naar de klote is. Vind ik zo mooi, die sfeer gewoon. Dat het je niet heftig genoeg kan zijn. In combinatie met de muziek en die koppen van iedereen.
Mensen die dansen alsof ze al niet meer op deze wereld zijn. Ja te gek vind ik dat.

Maar ik kan me best voorstellen dat het op lsd heel rottig overkomt.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
bij ons was die gast door de ruit in een andere maat zijn auto gekropen en hij werd zo'n beetje de plaatselijke attractie :grin: ma we waren daar zeker met een stuk of 20 dus er was altijd iemand die een oogje in het zeil hield
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
matthijs dat is gewoon een beetje de verknipte instelling van een groot gedeelte van de jongeren tegenwoordig.

goa is ook gewoon een plek voor strakstaanden die de weg kwijt zijn , er zullen uiteraard ook wel leuke happenings zijn hoor.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zou gewoon zeggen: probeer nog eens een ander goa feestje en dan maak je een goede kans om een betere indruk te krijgen...was wss gewoon puur toeval
maar dat een lsd-gebruiker zich "beter" voeld dan een mdma gebruiker had ik al ondervonden...(maar da is een andere kwestie)
gewoon nog eens proberen
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb er dan totaal geen problemen mee gehad, ik vond het allemaal wel best. Gewoon niet op letten en lekker in jezelf trippen. Heb me van 0:00-8:00 prima vermaakt.. daarna nog bij een van die gasten in groningen blijven natrippen en toen rond 12:00 een keer richting zwolle, was echt amazing! En als zoveel mensen aan de pillen zitten, moet je dat gewoon zien van: Zij hebben ook een leuke tijd en zijn lekker aan het dansen, gewoon niks ervan aan trekken.

Deze goa was voor mij een 10+, misschien ook door de LSD :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Whahahaha ja dat jij je vermaakte had ik al wel door ja xD!
Waarschijnlijk kwam het ook doordat die vriend van mij zo slecht ging van die 6 pillen. (Heb je hem nog gezien trouwens? Wrak of niet...)
Maar ik vind "Zover mogelijk van de wereld raken en ervoor gaan." een slechte instelling. Die lui kregen echt niets mee van de muziek. Zoals ik al zei...ze zouden zelfs op britney spears losgaan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
eigenlijk vind ik dat er op alle grote feestjes beetje te veel drugs wordt gepakt
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
eigenlijk vind ik dat er op alle grote feestjes beetje te veel drugs wordt gepakt
Klik om te vergroten...
iedereen heeft het gevoel: waw dat word een zot feest, genoeg drugs meenemen zodat ik me extra kan amuzeren! :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
idd :)
daarom was psylence zo'n scheef feest :grin:
twas voor velen ook het einde van de vakantie hé
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik goa ook veel.
ze zijn vertript, maar het zijn geen schimmen van zichzelf.
ga maar eens kijken in die kraakpanden wat daar rond loopt, dat zijn meer schimmen van zichzelf.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nahja...ik ben het ook niet gewend was mijn eerste goa en hij zal wel aardig ruig zin geweest met drugs enz. En ja er zullen wel ergere mensen rondlopen maar ik vond dit al erg genoeg.
B
BurningredLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was daar zaterdag ook, en heb me de eerste helft van de nacht best vermaakt, todat ik wat teveel op had en gek werd van al die drukte... maar dat was mn eigen schuld. T was mn eerste Goa en t beviel me best wel, zeker voor herhaling vatbaar.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Burningred zei:
Ik was daar zaterdag ook, en heb me de eerste helft van de nacht best vermaakt, todat ik wat teveel op had en gek werd van al die drukte... maar dat was mn eigen schuld. T was mn eerste Goa en t beviel me best wel, zeker voor herhaling vatbaar.
Klik om te vergroten...

Heb je een foto? :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."