#1
Zou kunnen dat dit feest extreem was ofzoiets maar dat idee had ik niet.
matthijs zei:
met jouw standpunt ga ik eigenlijk ook nog akkoord, maar kvidn persoonlijk mdma-gebruik erger dan lsd-gebruik, gewoonweg omdat het ongezonder en verslavender is..Mr.jiho zei:ik begrijp je maar ik denk ook dat het toch voor een groot deel door de lsd komt...
mensen op lsd hebben meestal een degou van mensen op de mdma, ze vinden ze vies, het is "niet natuurlijk", veel te chemisch en je begrijpt niet hoe ze dat zo ver kunnen laten komen.
goa is ook bekend om z'n druggebruik
en JIJ zat ook op de drugs, mensen die op de mdma zitten zouden hetzelfde kunnen gedacht hebben over jou....begrijp je een beetje wat ik bedoel?
heb genoeg ervaring met goa-feestjes en er zijn idd altijd feestjes waar er meer gebruikt word. er zijn feestjes waar er vooral mdma word gebruikt, feestjes waar er vooral word gedronken maar ook feestjes waar er veel lsd word gebruikt.
jij bent wss op een "mdma-feestje" terecht gekomen en het is je niet bevallen.
je zou wss veel gelukkiger geweest zijn als iedereen daar op den lsd had gezeten
maar is dat dan zoveel beter?
![]()
iedereen heeft het gevoel: waw dat word een zot feest, genoeg drugs meenemen zodat ik me extra kan amuzeren!Jeller zei:eigenlijk vind ik dat er op alle grote feestjes beetje te veel drugs wordt gepakt
Burningred zei:Ik was daar zaterdag ook, en heb me de eerste helft van de nacht best vermaakt, todat ik wat teveel op had en gek werd van al die drukte... maar dat was mn eigen schuld. T was mn eerste Goa en t beviel me best wel, zeker voor herhaling vatbaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."