Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslag GOA, nighttime lullabies

Verslag GOA, nighttime lullabies

76 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
eigenlijk vind ik dat er op alle grote feestjes beetje te veel drugs wordt gepakt
Klik om te vergroten...
iedereen heeft het gevoel: waw dat word een zot feest, genoeg drugs meenemen zodat ik me extra kan amuzeren! :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd :)
daarom was psylence zo'n scheef feest :grin:
twas voor velen ook het einde van de vakantie hé
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd (kheb mijn vorige post ook wat aangepast en verfijnd)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou kunnen dat dit feest extreem was ofzoiets maar dat idee had ik niet.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm. Komt deze conclusie van jou misschien niet ook door de lsd? De inzichten die je krijgt, en anders tegen dingen gaat aankijken.
Ik was er niet bij, dus kan er verder niks over zeggen, maar ik ben benieuwd of jij dit nog steeds denkt over 2 weken á een maand.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.youtube.com/watch?v=wKQn_v3fGTo

Ik kan hier nu ook niet tegen.
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#7
matthijs zei:
"Let's get fucked up!!!" vind ik sowieso een foute instelling.
Ik gebruik LSD omdat ik het een hele vette drug vind en ik me er goed op voel op feestjes. Heb het nu 3 keer gebruikt en ben een beetje aan het uitzoeken hoe ik het het beste kan doen. Weet nu in ieder geval dat, dat niet een GOA is.
Klik om te vergroten...

whahaha dat kan ik wel begrijpen, zou er zelf een bad trip van krijgen
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
***Star_System*** zei:
matthijs zei:
Hoewel ik deze avond LSD had genomen wil ik hier geen tripreport van maken. Dat is het namelijk niet. Het is een aanklacht tegen GOA's.
Gisteravond dus mijn eerst goa. Wanneer ik binnenkom slaat mijn blottertje in en het belooft weer vet te worden. Niet dus.
Iedereen op de GOA was, stuk voor stuk, zó ongelofelijk high van de pillen. Dat sloeg nergens meer op. Ik heb weinig recht van spreken omdat ik zelf ook wel eens wat gebruik maar dit was ook mij te extreem.
Van het hele feest waren waarschijnlijk 10 mensen niet aan de harddrugs en de mensen die er we aan waren konden geen zinnig woord meer uitbrengen. Ik snap niet wat the fuck je dan op zo'n feest doet want ik weet zeker dat die mensen net zo hard zouden gaan trippen van britney spears.
Dit heeft niets met psychonautisme te maken of "jezelf expressen" want dat is het gewoon niet...Als een schim van het leven door een goa-feest waggelen geeft absoluut geen meerwaarde aan je bestaan. Je krijg niets mee van de geweldige muziek.
Daarbij kwam ook nog eens dat een vriend van mij veel te veel XTC had geslikt, dit hij had gekregen van maten van hem van achter in de 20 die hem constant meer pillen en meer bier zaten te voeren. Uiteindelijk had hij 6 slechte kwaliteit pillen gehad. Hij is 17, erg licht en erg dronken... Dan moet je, hoe high je ook bent, toch de verantwoordelijkheid hebben om die kerel water te voeren in plaats van meer bier :confused:
En niet alleen de bezoekers, ook de vrijwilligers achter de bar, de garderobe en de security waren totaal naar de klere. Ik zou graag willen voordoen hoe een barmeisje mij probeerde te versieren door de glazen water die ik voor die vriend vroeg exact even ver te vullen en mij ondertussen aankeek met 2 doppen van ogen.
Sorry als ik mensen beledig die graag als zombies door een feest waggelen maar ik moest dit kwijt.
Ik raak van mijn leven geen pil meer aan.
Klik om te vergroten...

Hoi
Ik heb ff n vraag he weet je niet wanneer en waar nog zo'n GOA party is
en dat vraag ik niet omdat ik zombie wil worden door de pillen maar gewoon omdat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt en heel graag zou willen zien hoe het t daar aan toe gaat, want iedereen heeft het er altijd over dus ben heel benieuwd
Klik om te vergroten...

Nouja...al;s je, jezelf dood wil slikken, moet je dat alsnog zelf weten hoor :tongueout: Mijn zegen heb je.
Maar die goa parties... Op www.goatrance.de staan veel data.
Waar woon je? Misschien zijn er wel clubs waar veel gehouden worden.
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#9
matthijs zei:
***Star_System*** zei:
matthijs zei:
Hoewel ik deze avond LSD had genomen wil ik hier geen tripreport van maken. Dat is het namelijk niet. Het is een aanklacht tegen GOA's.
Gisteravond dus mijn eerst goa. Wanneer ik binnenkom slaat mijn blottertje in en het belooft weer vet te worden. Niet dus.
Iedereen op de GOA was, stuk voor stuk, zó ongelofelijk high van de pillen. Dat sloeg nergens meer op. Ik heb weinig recht van spreken omdat ik zelf ook wel eens wat gebruik maar dit was ook mij te extreem.
Van het hele feest waren waarschijnlijk 10 mensen niet aan de harddrugs en de mensen die er we aan waren konden geen zinnig woord meer uitbrengen. Ik snap niet wat the fuck je dan op zo'n feest doet want ik weet zeker dat die mensen net zo hard zouden gaan trippen van britney spears.
Dit heeft niets met psychonautisme te maken of "jezelf expressen" want dat is het gewoon niet...Als een schim van het leven door een goa-feest waggelen geeft absoluut geen meerwaarde aan je bestaan. Je krijg niets mee van de geweldige muziek.
Daarbij kwam ook nog eens dat een vriend van mij veel te veel XTC had geslikt, dit hij had gekregen van maten van hem van achter in de 20 die hem constant meer pillen en meer bier zaten te voeren. Uiteindelijk had hij 6 slechte kwaliteit pillen gehad. Hij is 17, erg licht en erg dronken... Dan moet je, hoe high je ook bent, toch de verantwoordelijkheid hebben om die kerel water te voeren in plaats van meer bier :confused:
En niet alleen de bezoekers, ook de vrijwilligers achter de bar, de garderobe en de security waren totaal naar de klere. Ik zou graag willen voordoen hoe een barmeisje mij probeerde te versieren door de glazen water die ik voor die vriend vroeg exact even ver te vullen en mij ondertussen aankeek met 2 doppen van ogen.
Sorry als ik mensen beledig die graag als zombies door een feest waggelen maar ik moest dit kwijt.
Ik raak van mijn leven geen pil meer aan.
Klik om te vergroten...

Hoi
Ik heb ff n vraag he weet je niet wanneer en waar nog zo'n GOA party is
en dat vraag ik niet omdat ik zombie wil worden door de pillen maar gewoon omdat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt en heel graag zou willen zien hoe het t daar aan toe gaat, want iedereen heeft het er altijd over dus ben heel benieuwd
Klik om te vergroten...

Nouja...al;s je, jezelf dood wil slikken, moet je dat alsnog zelf weten hoor :tongueout: Mijn zegen heb je.
Maar die goa parties... Op www.goatrance.de staan veel data.
Waar woon je? Misschien zijn er wel clubs waar veel gehouden worden.
Klik om te vergroten...

Ik wil mezelf niet doodslikken ik wil zien hoe het daar aan toe gaat, na dat verhaal wat je verteld had ^hierboven maar waarschijnlijk zal ik het helemaal niet leuk vinden als iedereen erzodanig van de wereld af is zoals je verteld had maar daar kan ik natuurlijk pas over oordelen als ik er geweest ben
Ik woon in Maastricht het liefste zou ik naar een feest in Amsterdam gaan

Ik ben ook wel vaker naar kraakpand feesten hier in de buurt geweest waar ook iedereen van de wereld af is, en ik vind dat fascinerend om te zien, en vooral op de mdma he
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
***Star_System*** zei:
Ik wil mezelf niet doodslikken ik wil zien hoe het daar aan toe gaat, na dat verhaal wat je verteld had ^hierboven maar waarschijnlijk zal ik het helemaal niet leuk vinden als iedereen erzodanig van de wereld af is zoals je verteld had maar daar kan ik natuurlijk pas over oordelen als ik er geweest ben
Ik woon in Maastricht het liefste zou ik naar een feest in Amsterdam gaan

Ik ben ook wel vaker naar kraakpand feesten hier in de buurt geweest waar ook iedereen van de wereld af is, en ik vind dat fascinerend om te zien, en vooral op de mdma he
Klik om te vergroten...


Als je ergens in amsterdam wilt kan ej het beste Ruigoord nemen. Dat is een plek waar nog steeds heel veel hippies wonen en waar erg veel goa's gehouden worden. Denk dat de nadruk daar meer ligt op LSD en paddo's, dan op XTC... Dat is toch iets minder hippieesque
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ruigrijk in de Efteling is ook wel relaxed.
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#12
matthijs zei:
***Star_System*** zei:
Ik wil mezelf niet doodslikken ik wil zien hoe het daar aan toe gaat, na dat verhaal wat je verteld had ^hierboven maar waarschijnlijk zal ik het helemaal niet leuk vinden als iedereen erzodanig van de wereld af is zoals je verteld had maar daar kan ik natuurlijk pas over oordelen als ik er geweest ben
Ik woon in Maastricht het liefste zou ik naar een feest in Amsterdam gaan

Ik ben ook wel vaker naar kraakpand feesten hier in de buurt geweest waar ook iedereen van de wereld af is, en ik vind dat fascinerend om te zien, en vooral op de mdma he
Klik om te vergroten...


Als je ergens in amsterdam wilt kan ej het beste Ruigoord nemen. Dat is een plek waar nog steeds heel veel hippies wonen en waar erg veel goa's gehouden worden. Denk dat de nadruk daar meer ligt op LSD en paddo's, dan op XTC... Dat is toch iets minder hippieesque
Klik om te vergroten...

echt heel erg bedankt voor de tip ik ga er zeker aan denken ^^
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Ruigrijk in de Efteling is ook wel relaxed.
Klik om te vergroten...
whahahaha
die tip zal ik ook onthouden :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je eens wilt weten wat het precies is:
http://weyland.be/files/media/goareportage.avi

dit is een soort van amateur reportage over goa..
tis wel vooral sfeerbeelden en een paar korte interviews

de muziek is wel niet de hele tijd goa, tis ook een stuk hilight tribe, das zo tribal en instrumental goa

maar ik denk dat het toch een goed beeld geeft wat het is
G
GeerTiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
idd een zeer goed beeld, ma die laatste dj is ma ne rare zne, daar schilt iets mee...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
die heeft een raar accent, omdat hij van roemenië is..

maar die organiseert heel grote feesten zoals dat van zaterdag
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja. Zeker wel. Vriend van me was nuchter en kon het ook niet aanzien. Het is wel zo dat ik mensen aan de pillen erger vind aan de LSD maar iedereen was heirvan geschrokken. Ik ook...ik had mensen hoger ingeschat dan dat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."