Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslag GOA, nighttime lullabies

Verslag GOA, nighttime lullabies

76 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tegen Matthijs door zinnen als "ik had hoger van mensen verwacht".
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
zommes zei:
Tegen Matthijs door zinnen als "ik had hoger van mensen verwacht".
Klik om te vergroten...

waarom vindt mathijs zich de man? omdat hij zegt dat hij mensen die te veel pillen nemen triest vind?

man als ik wanneer ik een zatlap zie waggelen over straat tegen mijn vrienden zeg man dat is toch zielig
voel ik mij dan ook de man?

vind et vrij dom van je omdit te zeggen hoor
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik leg toch uit door welke zin het komt. Het is gewoon net zo triest om je verheven te voelen boven anderen omdat jij wel zogenaamd puur van de muziek geniet.

en ja: als je iemand triest noemt, ook al is het een zatlap, voel je je de man.

Nou kom jij weer dat het 'dom' van mij is om te zeggen, wat is er dan zo intelligent aan het verhaal van matthijs?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
Ik leg toch uit door welke zin het komt. Het is gewoon net zo triest om je verheven te voelen boven anderen omdat jij wel zogenaamd puur van de muziek geniet.

en ja: als je iemand triest noemt, ook al is het een zatlap, voel je je de man.

Nou kom jij weer dat het 'dom' van mij is om te zeggen, wat is er dan zo intelligent aan het verhaal van matthijs?
Klik om te vergroten...


je kan toch voor dat moment het triest vinden zonder enige bijbedoelingen niet??
wanneer je op een of ander feestje komt en er is daar iemand zo schraal aan et doen kun je toch denken amai schraal of amai zielig zonder dat je jezelf beter of de man of wat dan ook vind

je neemt het veel te letterlijk en te hard op denk ik
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok, sorry, ik dacht dat hij serieus was.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goa.. :kots:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
niet spammen!
Klik om te vergroten...

valt wel mee toch :tongueout:

Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij het serieus meent. Maar barry gaf aan van niet.

@Barry: Mijn reactie valt toch wel mee? Maar ik vond de argumentatie een beetje kansloos en dat zeg ik effe. Zal ik het nader verklaren? Ok:

Iemand even veel water geven als een vriend van je is niet echt een veel voorkomende versiertruc. Waarschijnlijk keek ze zo door de xtc. Is toch chill? Kijkt iedere vrouw je gewoon aan alsof ze je wil versieren.

Anderen de schuld geven van het feit dat een 17-jarig maat van je een groepsdrukslachtoffer is waar jij bij bent, vind ik ook kansloze argumentatie.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
spacekonijn zei:
niet spammen!
Klik om te vergroten...

valt wel mee toch :tongueout:
Klik om te vergroten...
goed dat je je werk goed doet :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
De jongen zei:
denk trouwens wel dat wat je op lsd ziet van mensen aan pillen een prachtig beeld geeft van wat je je lcihaam aandoet en dat je je eigen energie misbruikt....Alles ineens en derna heb je nog maar weinig over....Je moet het echt in jezelf vinde...Acja...Ieder zen ding.
Klik om te vergroten...
bwaa.. op LSD misbruik je ook je eigen energie hoor.. alleen is het op een natuurlijkere manier, omdat je hart niet aan 100 per uur gaat is het dan ook gezonder..

Eerst dacht ik ook zo'n beetje als Matthijs maar zaterdag zat ik terug op de acid en kwam tot een "inzicht" dat mdma wel moet kunnen, maar dat je de drug gewoon niet mag misbruiken.. dan is MDMA (op de lichamelijke schade na) niet slechter of beter dan LSD.. Je mag je gewoon niet laten leiden door het vals gevoel van nuchterheid van de trip (heb ik toch alleszins) + door lsd krijg je ook hoogmoed (zie Leary zijn theorieën)..

moest je daar nuchter naartoe zijn geweest, dan had je meer recht tot praten.. langs de andere kant vind ik LSD ook een veel verstandigere keuze dan XTC, maar toch tis allebij wel harddrugs hé
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psykaholik zei:
volgend jaar phazur @ psylence :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wink: :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...
idd :grin:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
zommes zei:
spacekonijn zei:
niet spammen!
Klik om te vergroten...

valt wel mee toch :tongueout:

Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij het serieus meent. Maar barry gaf aan van niet.

@Barry: Mijn reactie valt toch wel mee? Maar ik vond de argumentatie een beetje kansloos en dat zeg ik effe. Zal ik het nader verklaren? Ok:

Iemand even veel water geven als een vriend van je is niet echt een veel voorkomende versiertruc. Waarschijnlijk keek ze zo door de xtc. Is toch chill? Kijkt iedere vrouw je gewoon aan alsof ze je wil versieren.

Anderen de schuld geven van het feit dat een 17-jarig maat van je een groepsdrukslachtoffer is waar jij bij bent, vind ik ook kansloze argumentatie.
Klik om te vergroten...

ben momenteel niet echt nuchter maar ik ga toch antwoorden verbeter me later maar :stoned: :)

ik vond je argumentatie eerlijk gezegt wel een beetje grof maar dat kan aan mijn interpreteren liggen dus ...

ik denk persoonlijk niet dat dat matthjs deze vrouw wou versieren verbeter me als ik fout ben matthijs :wave:

dat een 17 jarige of meerderjarige bezwijkt aan de "peer pressure" heb ik persoonlijk al vaak meegemaakt meestal kwam dit aan de alcohol maar soms ook niet

heb 1 keer meegemaakt dat men maat zei niet ik pak nix want ik ben met de auto (was toen al zo stoned dat ik toen niets meer kon terug zeggen of verdedigen(ik paf alleen en dat is de enige drug die ik gebruik buiten acohol) hij heeft toen toch een paar lijntjes speed gepakt (terwijl ik eerlijk waar me nix van deze wereld iets aantrok doordat ik zo stoned was :stoned: )(heb ik soms meer)

dus dat matthijs water ging halen voor zijn vriend terwijl hij onder invloed was van lsd en/of alcohol vind ik op zich al een hele verantwoordelijkheid dat hij met zich meeneemt/voortdurend bij zich heeft.

ik denk dus niet dat matthijs zich beter voelt dan al die mensen op die GOA want ik denk dat hij ooit ook eens compleet onder de pillen is geweest, daar twijfel ik precies wonder bij wonder niet eens aan. hij vind het gewoon zo rot voor deze mensen omdat hij het ook eens heeft meegemaakt

ben ik nu compleet fout dan komt het doordat ik zekr niet nuchter ben :wave: :stoned:


schrale post miss mja had er echt goesting in m te repostte :tongueout: :wave: :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
volgend jaar phazur @ psylence :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wink: :mrgreen: :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
idd (kheb mijn vorige post ook wat aangepast en verfijnd)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zou kunnen dat dit feest extreem was ofzoiets maar dat idee had ik niet.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mr.jiho zei:
Psykaholik zei:
volgend jaar phazur @ psylence :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wink: :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...
idd :grin:
Klik om te vergroten...
onze nationale trots :P :P :stoned:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha :flushed:

Melorix niet vergeten hé :tongueout:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeller zei:
haha :flushed:

Melorix niet vergeten hé :tongueout:
Klik om te vergroten...
:openmouth: :P :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psykaholik zei:
Mr.jiho zei:
Psykaholik zei:
volgend jaar phazur @ psylence :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wink: :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...
idd :grin:
Klik om te vergroten...
onze nationale trots :P :P :stoned:
Klik om te vergroten...
eerder de gentse trots
(jammer dadde in west-vlaanderen woont he schranz :grin: )
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mr.jiho zei:
Psykaholik zei:
Mr.jiho zei:
Psykaholik zei:
volgend jaar phazur @ psylence :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wink: :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...
idd :grin:
Klik om te vergroten...
onze nationale trots :P :P :stoned:
Klik om te vergroten...
eerder de gentse trots
(jammer dadde in west-vlaanderen woont he schranz :grin: )
Klik om te vergroten...
ik west vlaanderen???????????????????????????????????
hoe durft ge dat te zeggen :flushed: :flushed:
ben wel ne limburger aka wereldburger he.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
oops ja just hoe kon ik vergeten dadde ne limburger zijt :grin:
xcuse me! :wink:
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."