#1
Tegen Matthijs door zinnen als "ik had hoger van mensen verwacht".
zommes zei:Tegen Matthijs door zinnen als "ik had hoger van mensen verwacht".
zommes zei:Ik leg toch uit door welke zin het komt. Het is gewoon net zo triest om je verheven te voelen boven anderen omdat jij wel zogenaamd puur van de muziek geniet.
en ja: als je iemand triest noemt, ook al is het een zatlap, voel je je de man.
Nou kom jij weer dat het 'dom' van mij is om te zeggen, wat is er dan zo intelligent aan het verhaal van matthijs?

spacekonijn zei:niet spammen!
goed dat je je werk goed doetzommes zei:
bwaa.. op LSD misbruik je ook je eigen energie hoor.. alleen is het op een natuurlijkere manier, omdat je hart niet aan 100 per uur gaat is het dan ook gezonder..De jongen zei:denk trouwens wel dat wat je op lsd ziet van mensen aan pillen een prachtig beeld geeft van wat je je lcihaam aandoet en dat je je eigen energie misbruikt....Alles ineens en derna heb je nog maar weinig over....Je moet het echt in jezelf vinde...Acja...Ieder zen ding.
iddPsykaholik zei:volgend jaar phazur @ psylence![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zommes zei:spacekonijn zei:niet spammen!
valt wel mee toch
Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij het serieus meent. Maar barry gaf aan van niet.
@Barry: Mijn reactie valt toch wel mee? Maar ik vond de argumentatie een beetje kansloos en dat zeg ik effe. Zal ik het nader verklaren? Ok:
Iemand even veel water geven als een vriend van je is niet echt een veel voorkomende versiertruc. Waarschijnlijk keek ze zo door de xtc. Is toch chill? Kijkt iedere vrouw je gewoon aan alsof ze je wil versieren.
Anderen de schuld geven van het feit dat een 17-jarig maat van je een groepsdrukslachtoffer is waar jij bij bent, vind ik ook kansloze argumentatie.
)(heb ik soms meer)


onze nationale trots :P :PMr.jiho zei:iddPsykaholik zei:volgend jaar phazur @ psylence![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

eerder de gentse trotsPsykaholik zei:onze nationale trots :P :PMr.jiho zei:iddPsykaholik zei:volgend jaar phazur @ psylence![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik west vlaanderen???????????????????????????????????Mr.jiho zei:eerder de gentse trotsPsykaholik zei:onze nationale trots :P :PMr.jiho zei:iddPsykaholik zei:volgend jaar phazur @ psylence![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(jammer dadde in west-vlaanderen woont he schranz)

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."