Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslag GOA, nighttime lullabies

Verslag GOA, nighttime lullabies

76 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou kijk. Ik heb ook geen enkel probleem met mensen die het houden bij 2 pilletjes en misschien een paar uur later een 3e als het echt echt moet. Maar ik vind het, vooral voor die mensen, ronduit triest.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja ik ook hoor.. pillen heeft mij zelf om de één of andere reden ook nooit kunnen boeien.. heb het wel 8 keer gedaan, maar altijd bij 1 dosis gehouden (wil dus zeggen nooit bijgepakt, wel al 200 mg in 1 keer ofzo, dit even terzijde)

maar kdenk dat die dégout echt wel ook door de acid komt hoor, omdat dat gewoon veel leuker is en mdma op alle vlakken "uitlacht" (bij mij toch)

maar tis idd wel triest om te zien, die zombies... of je nu zelf nuchter bent of niet

maar tschijnt dat dit op technofeesten, hardcorefeesten, en eigenlijk alles dat min of meer hard en/of underground is juist hetzeflde is
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tsja...misschien wel hoor. Maar als je er even helder naar kijkt zie je toch ook wel dat het waanzin is.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja maar, vooral bij hardcore feesten, vind ik dat dat vertiefte uiterlijk goed past bij de muziekstijl. Agressief, opgefokt en hersenloos (niet negatief maar het is geen intellectuele muziek).
Goa vind ik altijd erg lievelijk, en ook de mensen die er naartoe gaan zijn dat . Alleen wordt dit helemaal verneukt door die pillen.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
matthijs zei:
Daarbij kwam ook nog eens dat een vriend van mij veel te veel XTC had geslikt, dit hij had gekregen van maten van hem van achter in de 20 die hem constant meer pillen en meer bier zaten te voeren. Uiteindelijk had hij 6 slechte kwaliteit pillen gehad. Hij is 17, erg licht en erg dronken... Dan moet je, hoe high je ook bent, toch de verantwoordelijkheid hebben om die kerel water te voeren in plaats van meer bier :confused:
En niet alleen de bezoekers, ook de vrijwilligers achter de bar, de garderobe en de security waren totaal naar de klere. Ik zou graag willen voordoen hoe een barmeisje mij probeerde te versieren door de glazen water die ik voor die vriend vroeg exact even ver te vullen en mij ondertussen aankeek met 2 doppen van ogen.
Sorry als ik mensen beledig die graag als zombies door een feest waggelen maar ik moest dit kwijt.
Ik raak van mijn leven geen pil meer aan.
Klik om te vergroten...

dat ze je vriend pillen en bier bleven geven is idd gewoon belachelijk en stom
maar dat iedereen er aan de pillen zat, daar zie ik het probleem niet van in, is toch hun keuze niet??
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
je kan aan de pillen zitten en het beperken tot 1-3 pillen, om het euforische te voelen en wat meer energie te krijgen
en je kan aan de pillen zitten en er 5-10 nemen om nog maar een schim van jezelf te worden..

het eerste vidn ik nog kunnen als je het maar niet te veel doet, maar het tweede is er echt wel over en nutteloos, want na je eerste pil komt de euforie van het 1ste uur toch niet terug..

het is dan idd hun keuze, maar ze verpesten er de sfeer wel een beetje mee.. langs de andere kant ook weer niet, want dan heb ik wel genoeg volk om mee te lachen!
kga hier verder niet te veel meer over zeggen, want het zo toch maar mijn eigen interpretatie worden en niet meer objectief zijn
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik begrijp je maar ik denk ook dat het toch voor een groot deel door de lsd komt...
mensen op lsd hebben meestal een degou van mensen op de mdma, ze vinden ze vies, het is "niet natuurlijk", veel te chemisch en je begrijpt niet hoe ze dat zo ver kunnen laten komen.
goa is ook bekend om z'n druggebruik
en JIJ zat ook op de drugs, mensen die op de mdma zitten zouden hetzelfde kunnen gedacht hebben over jou....begrijp je een beetje wat ik bedoel?

heb genoeg ervaring met goa-feestjes en er zijn idd altijd feestjes waar er meer gebruikt word. er zijn feestjes waar er vooral mdma word gebruikt, feestjes waar er vooral word gedronken maar ook feestjes waar er veel lsd word gebruikt.
jij bent wss op een "mdma-feestje" terecht gekomen en het is je niet bevallen.
je zou wss veel gelukkiger geweest zijn als iedereen daar op den lsd had gezeten
maar is dat dan zoveel beter?
:)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja opzich is dat wel beter. Mensen aan de LSD lopen niet rond als een schim van zichzelf.
De LSD heeft natuurlijk wel bijgedragen dat ik ze kut en erg lelijk vond, maar
dat waren ze ook wel :tongueout:
@ barry: Begrijp me niet verkeerd. Als mensen dat willen doen vind ik het allemaal prima maar ik wil er niet bij zijn.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
matthijs zei:
http://www.youtube.com/watch?v=wKQn_v3fGTo
Klik om te vergroten...
:grin:
elke drugs heeft z'n voor en nadelen :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mr.jiho zei:
ik begrijp je maar ik denk ook dat het toch voor een groot deel door de lsd komt...
mensen op lsd hebben meestal een degou van mensen op de mdma, ze vinden ze vies, het is "niet natuurlijk", veel te chemisch en je begrijpt niet hoe ze dat zo ver kunnen laten komen.
goa is ook bekend om z'n druggebruik
en JIJ zat ook op de drugs, mensen die op de mdma zitten zouden hetzelfde kunnen gedacht hebben over jou....begrijp je een beetje wat ik bedoel?

heb genoeg ervaring met goa-feestjes en er zijn idd altijd feestjes waar er meer gebruikt word. er zijn feestjes waar er vooral mdma word gebruikt, feestjes waar er vooral word gedronken maar ook feestjes waar er veel lsd word gebruikt.
jij bent wss op een "mdma-feestje" terecht gekomen en het is je niet bevallen.
je zou wss veel gelukkiger geweest zijn als iedereen daar op den lsd had gezeten
maar is dat dan zoveel beter?
:)
Klik om te vergroten...
met jouw standpunt ga ik eigenlijk ook nog akkoord, maar kvidn persoonlijk mdma-gebruik erger dan lsd-gebruik, gewoonweg omdat het ongezonder en verslavender is..

maar als je gebruikt om eens goed van de wereld te zijn, dan is het in principe even erg
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
"Let's get fucked up!!!" vind ik sowieso een foute instelling.
Ik gebruik LSD omdat ik het een hele vette drug vind en ik me er goed op voel op feestjes. Heb het nu 3 keer gebruikt en ben een beetje aan het uitzoeken hoe ik het het beste kan doen. Weet nu in ieder geval dat, dat niet een GOA is.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
voor mij wel hoor!

trouwens zoals mr jiho zegt, je hebt goafeestjes waar er veel gedronken wordt, waar er veel gesnoven word, waar er veel getript wordt enzovoort..

je zult op elke goa wel iemand onder de pillen zien, maar denk nu niet dat alle goafeestjes zou zijn hoor.. je kan trouwens toch ook gewoon feesten en die zombies negeren?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nah. Het probleem was een beetje dat ik in de chill-out moest zitten omdat die maat dus veel en veel te hard ging. Het enige wat hij nog kon uitbrengen was: ""Beszolijjjjjpppp....Peeeeeaace"
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind dat juist leuk als iedereen naar de klote is. Vind ik zo mooi, die sfeer gewoon. Dat het je niet heftig genoeg kan zijn. In combinatie met de muziek en die koppen van iedereen.
Mensen die dansen alsof ze al niet meer op deze wereld zijn. Ja te gek vind ik dat.

Maar ik kan me best voorstellen dat het op lsd heel rottig overkomt.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
bij ons was die gast door de ruit in een andere maat zijn auto gekropen en hij werd zo'n beetje de plaatselijke attractie :grin: ma we waren daar zeker met een stuk of 20 dus er was altijd iemand die een oogje in het zeil hield
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
matthijs dat is gewoon een beetje de verknipte instelling van een groot gedeelte van de jongeren tegenwoordig.

goa is ook gewoon een plek voor strakstaanden die de weg kwijt zijn , er zullen uiteraard ook wel leuke happenings zijn hoor.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zou gewoon zeggen: probeer nog eens een ander goa feestje en dan maak je een goede kans om een betere indruk te krijgen...was wss gewoon puur toeval
maar dat een lsd-gebruiker zich "beter" voeld dan een mdma gebruiker had ik al ondervonden...(maar da is een andere kwestie)
gewoon nog eens proberen
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb er dan totaal geen problemen mee gehad, ik vond het allemaal wel best. Gewoon niet op letten en lekker in jezelf trippen. Heb me van 0:00-8:00 prima vermaakt.. daarna nog bij een van die gasten in groningen blijven natrippen en toen rond 12:00 een keer richting zwolle, was echt amazing! En als zoveel mensen aan de pillen zitten, moet je dat gewoon zien van: Zij hebben ook een leuke tijd en zijn lekker aan het dansen, gewoon niks ervan aan trekken.

Deze goa was voor mij een 10+, misschien ook door de LSD :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Whahahaha ja dat jij je vermaakte had ik al wel door ja xD!
Waarschijnlijk kwam het ook doordat die vriend van mij zo slecht ging van die 6 pillen. (Heb je hem nog gezien trouwens? Wrak of niet...)
Maar ik vind "Zover mogelijk van de wereld raken en ervoor gaan." een slechte instelling. Die lui kregen echt niets mee van de muziek. Zoals ik al zei...ze zouden zelfs op britney spears losgaan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
eigenlijk vind ik dat er op alle grote feestjes beetje te veel drugs wordt gepakt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."