#1
Nou kijk. Ik heb ook geen enkel probleem met mensen die het houden bij 2 pilletjes en misschien een paar uur later een 3e als het echt echt moet. Maar ik vind het, vooral voor die mensen, ronduit triest.
matthijs zei:Daarbij kwam ook nog eens dat een vriend van mij veel te veel XTC had geslikt, dit hij had gekregen van maten van hem van achter in de 20 die hem constant meer pillen en meer bier zaten te voeren. Uiteindelijk had hij 6 slechte kwaliteit pillen gehad. Hij is 17, erg licht en erg dronken... Dan moet je, hoe high je ook bent, toch de verantwoordelijkheid hebben om die kerel water te voeren in plaats van meer bier![]()
En niet alleen de bezoekers, ook de vrijwilligers achter de bar, de garderobe en de security waren totaal naar de klere. Ik zou graag willen voordoen hoe een barmeisje mij probeerde te versieren door de glazen water die ik voor die vriend vroeg exact even ver te vullen en mij ondertussen aankeek met 2 doppen van ogen.
Sorry als ik mensen beledig die graag als zombies door een feest waggelen maar ik moest dit kwijt.
Ik raak van mijn leven geen pil meer aan.
matthijs zei:
met jouw standpunt ga ik eigenlijk ook nog akkoord, maar kvidn persoonlijk mdma-gebruik erger dan lsd-gebruik, gewoonweg omdat het ongezonder en verslavender is..Mr.jiho zei:ik begrijp je maar ik denk ook dat het toch voor een groot deel door de lsd komt...
mensen op lsd hebben meestal een degou van mensen op de mdma, ze vinden ze vies, het is "niet natuurlijk", veel te chemisch en je begrijpt niet hoe ze dat zo ver kunnen laten komen.
goa is ook bekend om z'n druggebruik
en JIJ zat ook op de drugs, mensen die op de mdma zitten zouden hetzelfde kunnen gedacht hebben over jou....begrijp je een beetje wat ik bedoel?
heb genoeg ervaring met goa-feestjes en er zijn idd altijd feestjes waar er meer gebruikt word. er zijn feestjes waar er vooral mdma word gebruikt, feestjes waar er vooral word gedronken maar ook feestjes waar er veel lsd word gebruikt.
jij bent wss op een "mdma-feestje" terecht gekomen en het is je niet bevallen.
je zou wss veel gelukkiger geweest zijn als iedereen daar op den lsd had gezeten
maar is dat dan zoveel beter?
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."