#1
Ik vind dat juist leuk als iedereen naar de klote is. Vind ik zo mooi, die sfeer gewoon. Dat het je niet heftig genoeg kan zijn. In combinatie met de muziek en die koppen van iedereen.
Mensen die dansen alsof ze al niet meer op deze wereld zijn. Ja te gek vind ik dat.
Maar ik kan me best voorstellen dat het op lsd heel rottig overkomt.
Mensen die dansen alsof ze al niet meer op deze wereld zijn. Ja te gek vind ik dat.
Maar ik kan me best voorstellen dat het op lsd heel rottig overkomt.