Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslag GOA, nighttime lullabies

Verslag GOA, nighttime lullabies

76 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind dat juist leuk als iedereen naar de klote is. Vind ik zo mooi, die sfeer gewoon. Dat het je niet heftig genoeg kan zijn. In combinatie met de muziek en die koppen van iedereen.
Mensen die dansen alsof ze al niet meer op deze wereld zijn. Ja te gek vind ik dat.

Maar ik kan me best voorstellen dat het op lsd heel rottig overkomt.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij ons was die gast door de ruit in een andere maat zijn auto gekropen en hij werd zo'n beetje de plaatselijke attractie :grin: ma we waren daar zeker met een stuk of 20 dus er was altijd iemand die een oogje in het zeil hield
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
matthijs dat is gewoon een beetje de verknipte instelling van een groot gedeelte van de jongeren tegenwoordig.

goa is ook gewoon een plek voor strakstaanden die de weg kwijt zijn , er zullen uiteraard ook wel leuke happenings zijn hoor.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
idd (kheb mijn vorige post ook wat aangepast en verfijnd)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet spammen!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zou gewoon zeggen: probeer nog eens een ander goa feestje en dan maak je een goede kans om een betere indruk te krijgen...was wss gewoon puur toeval
maar dat een lsd-gebruiker zich "beter" voeld dan een mdma gebruiker had ik al ondervonden...(maar da is een andere kwestie)
gewoon nog eens proberen
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb er dan totaal geen problemen mee gehad, ik vond het allemaal wel best. Gewoon niet op letten en lekker in jezelf trippen. Heb me van 0:00-8:00 prima vermaakt.. daarna nog bij een van die gasten in groningen blijven natrippen en toen rond 12:00 een keer richting zwolle, was echt amazing! En als zoveel mensen aan de pillen zitten, moet je dat gewoon zien van: Zij hebben ook een leuke tijd en zijn lekker aan het dansen, gewoon niks ervan aan trekken.

Deze goa was voor mij een 10+, misschien ook door de LSD :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Whahahaha ja dat jij je vermaakte had ik al wel door ja xD!
Waarschijnlijk kwam het ook doordat die vriend van mij zo slecht ging van die 6 pillen. (Heb je hem nog gezien trouwens? Wrak of niet...)
Maar ik vind "Zover mogelijk van de wereld raken en ervoor gaan." een slechte instelling. Die lui kregen echt niets mee van de muziek. Zoals ik al zei...ze zouden zelfs op britney spears losgaan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
eigenlijk vind ik dat er op alle grote feestjes beetje te veel drugs wordt gepakt
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
eigenlijk vind ik dat er op alle grote feestjes beetje te veel drugs wordt gepakt
Klik om te vergroten...
iedereen heeft het gevoel: waw dat word een zot feest, genoeg drugs meenemen zodat ik me extra kan amuzeren! :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd :)
daarom was psylence zo'n scheef feest :grin:
twas voor velen ook het einde van de vakantie hé
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik goa ook veel.
ze zijn vertript, maar het zijn geen schimmen van zichzelf.
ga maar eens kijken in die kraakpanden wat daar rond loopt, dat zijn meer schimmen van zichzelf.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nahja...ik ben het ook niet gewend was mijn eerste goa en hij zal wel aardig ruig zin geweest met drugs enz. En ja er zullen wel ergere mensen rondlopen maar ik vond dit al erg genoeg.
B
BurningredLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was daar zaterdag ook, en heb me de eerste helft van de nacht best vermaakt, todat ik wat teveel op had en gek werd van al die drukte... maar dat was mn eigen schuld. T was mn eerste Goa en t beviel me best wel, zeker voor herhaling vatbaar.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Burningred zei:
Ik was daar zaterdag ook, en heb me de eerste helft van de nacht best vermaakt, todat ik wat teveel op had en gek werd van al die drukte... maar dat was mn eigen schuld. T was mn eerste Goa en t beviel me best wel, zeker voor herhaling vatbaar.
Klik om te vergroten...

Heb je een foto? :sunglasses:
B
BurningredLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, maar k heb geen zin om em hier neer te zetten waar iedereen em kan zien. Kan t ook anders? :confused:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Yeah, upload hem naar imageshack, en stuur me een PBtje met de link :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ga vaker naar goafeestjes...
en idd, als ik lsd op heb, dan vallen de mensen die mdma hebben gebruikt veel meer op...
ik heb dan vaak ook zoiets van, hoe kan je er zo bij lopen...

maar goed...
ik ben zelf ook gek op pillen, dus ben zelf net zo schuldig...
maar ik snap wel wat je bedoelt...
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ELLESDEE :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
raaaawr.... :grin:
lsd ftw

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."