Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavo artiest/groep/DJ/whatever?

Favo artiest/groep/DJ/whatever?

47 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
all time hmmm..

mss toch wel The Prodigy dan
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben op dit moment heulemaal into BookaShade...
Krijg er geen genoeg van!!!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Momenteel de vrouwelijke Japanse punkband Shonen Knife.
Ik versta het niet maar wordt er ongeloofelijk melig van ^_^;
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik luister op het moment zo'n beetje onafgebroken naar The Mark Lannegan Band. Ex-zanger van the sreaming trees. Hij maakt echt geweldige muziek.
Verder luister ik erg veel naar de Huilende Rappers met Butje. http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=103506515
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
bij mij op dit moment Air
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op dit moment Enya en The Knife. :)
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Placebo, The Gathering, ANATHEMA..
En best veel hardstyle.. :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buiten het hardstyle/jump/groove/techno gebeuren heb ik gisteren mijn Slipknot nog eens boven gehaald. Vroeger was ik als gek voor ze, en toen ik gisteren het terug opzette kreeg ik trug kippenvel. Het blijft iets speciaal met me doen :) .
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
El Retro zei:
Buiten het hardstyle/jump/groove/techno gebeuren heb ik gisteren mijn Slipknot nog eens boven gehaald. Vroeger was ik als gek voor ze, en toen ik gisteren het terug opzette kreeg ik trug kippenvel. Het blijft iets speciaal met me doen :) .
Klik om te vergroten...

Teenangst :tongueout: Ik heb er ook een cd van ja. Luister nu weer erg veel Marilyn Manson. Ook wel goede shit moet ik zeggen.

Anathema..goed bezig!!! The Gathering is inderdaad mooie muziek :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op het moment weer Death In June, briljante zooi. Daarnaast is Nick Cave, Johnny Cash, Venetian Snares, en Ulver ook erg in trek.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zal ik eens een paar van mijn favorieten noemen? (jaaaa!)

Godspeed You Black Emperor :hearteyes:

en verder:
Sigur Rós
Future Sound of London
Four Tet
Bentley Rhythm Ace
Amon Tobin
Radiohead (Kid A)
Tool
'oudjes' a la Pink Floyd, Peter Gabriel, Jethro Tull, The Cure

en voor de afwisseling zet ik Shirley and Spinoza internet radio op, altijd goed... hoewel, het is soms wat te irritant :P
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#12
manson, heel veel manson en daarnaast the cure
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Elektronik_dynamite zei:
manson, heel veel manson en daarnaast the cure
Klik om te vergroten...

En pocahontas? :smoke:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
Elektronik_dynamite zei:
manson, heel veel manson en daarnaast the cure
Klik om te vergroten...

En pocahontas? :smoke:
Klik om te vergroten...
touché :wink:
maar dat heb ik na die avond ook niet weer geluisterd
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Elektronik_dynamite zei:
Saivy zei:
Elektronik_dynamite zei:
manson, heel veel manson en daarnaast the cure
Klik om te vergroten...

En pocahontas? :smoke:
Klik om te vergroten...
touché :wink:
maar dat heb ik na die avond ook niet weer geluisterd
Klik om te vergroten...

Ik wel. :flushed: :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ouwe Sepultura is vet master.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
Ouwe Sepultura is vet master.
Klik om te vergroten...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Taika Kim ook hoor
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
@ Metaalkonijn...Nick Cave en Venetian Snares zijn geniaal inderdaad!

Luister zelf ook heel erg veel Tom Waits, Velvet Underground, Thelonious Monk...zolang het maar iets rauws over zich heeft!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ongetwijfeld mijn favoriete band all-time:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."