#1
all time hmmm..
mss toch wel The Prodigy dan
mss toch wel The Prodigy dan
El Retro zei:Buiten het hardstyle/jump/groove/techno gebeuren heb ik gisteren mijn Slipknot nog eens boven gehaald. Vroeger was ik als gek voor ze, en toen ik gisteren het terug opzette kreeg ik trug kippenvel. Het blijft iets speciaal met me doen.
Elektronik_dynamite zei:manson, heel veel manson en daarnaast the cure

touchéSaivy zei:Elektronik_dynamite zei:manson, heel veel manson en daarnaast the cure
En pocahontas?![]()
Elektronik_dynamite zei:touchéSaivy zei:Elektronik_dynamite zei:manson, heel veel manson en daarnaast the cure
En pocahontas?![]()
maar dat heb ik na die avond ook niet weer geluisterd
MetaalKonijn zei:Ouwe Sepultura is vet master.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."