Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavo artiest/groep/DJ/whatever?

Favo artiest/groep/DJ/whatever?

47 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Psykaholik zei:
dark psytrance
full on, maar het moet wel snel genoeg zijn.
geen trage bazaar voor mij :openmouth: :openmouth:
hardtechno alweer met het motto, hoe harder hoe des te beter. :P
voor de rest ;-nirvana
metallica
guns n roses
iron maiden
foo fighters
enz.... geen zin voor het allemaal in te typen.
muziek die ik nu echt om het dan maar op zijn zachtst uit te drukken HAAT is van dieje vatsige R&B nest.
en krijg er des te meer op mijn heupen van als je dan nog ziet hoe dat die doen op die videoclipkes als ik tmf ofzo heb opstaan :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
Klik om te vergroten...

Ja je hebt helemaal gelijk, ik HAAT R&B ook extreem, snap niet wat mensen daar zo leuk aan vinden, ik kijk niet eens meer naar tmf omdat die troep er de hele tijd opkomt
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn favoriete bands zijn toch wel denken als.. Leviathan, Urfaust, Xasthur, Striborg, Deathspell Omega, Bethlehem en dan ook Darkthrone, Gorgoroth, Mayhem, Burzum, Emperor, Immortal, oude klassiekers..
Ach ik vat het maar even samen: black metal.


Maar ook wel relaxte dingen zoals portishead, en dan nog weer heel anders: lycia, en .. .. ..... ....... ..mm.. ja meer van het zelfde.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Favoriete band all time: Korn

met een goede plek voor de volgende:
In Flames
Soilwork
Fear Factory
Black Sabbath
Ill Nino
Killswitch Engage
Lamb Of God
Slayer
Metallica
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psycho_Chrono zei:
Black Sabbath
Klik om te vergroten...
Ook een van mijn favorieten. Met Ozzy en ook met Ronnie James Dio waren ze geweldig.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Psycho_Chrono zei:
Black Sabbath
Klik om te vergroten...
Ook een van mijn favorieten. Met Ozzy en ook met Ronnie James Dio waren ze geweldig.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, die andere zanger, even zijn naam kwijt, vond ik maar niets.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ze hebben er inmiddels behoorlijk wat gehad maar behalve Ozzy en Dio is het idd allemaal niks.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ze na Dio eigenlijk ook niet meer zo gevolgd, vond ik niet zo nodig
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Madonna
The Doors
The Who
Velvet Underground
Jimi Hendrix
Pink Floyd
PJ Harvey
Dire Straits

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."