#1
Psykaholik zei:dark psytrance
full on, maar het moet wel snel genoeg zijn.
geen trage bazaar voor mij![]()
![]()
hardtechno alweer met het motto, hoe harder hoe des te beter. :P
voor de rest ;-nirvana
metallica
guns n roses
iron maiden
foo fighters
enz.... geen zin voor het allemaal in te typen.
muziek die ik nu echt om het dan maar op zijn zachtst uit te drukken HAAT is van dieje vatsige R&B nest.
en krijg er des te meer op mijn heupen van als je dan nog ziet hoe dat die doen op die videoclipkes als ik tmf ofzo heb opstaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja je hebt helemaal gelijk, ik HAAT R&B ook extreem, snap niet wat mensen daar zo leuk aan vinden, ik kijk niet eens meer naar tmf omdat die troep er de hele tijd opkomt