#1
Serenity zei:Wie gaan er dit jaar naar Lowlands? De line-up is nog niet bekend. Ik zit ontzettend te twijfelen of ik zal gaan xD
GAAAAAAAAAAAAN!!!

Serenity zei:Wie gaan er dit jaar naar Lowlands? De line-up is nog niet bekend. Ik zit ontzettend te twijfelen of ik zal gaan xD

Eier zei:Tool, (bijna) reden genoeg om te gaan, lijkt mij.
Psycho_Chrono zei:LOWLANDS ga ik heen ja
Sweet_Shadow zei:Kaartje gekocht met vroege vogel korting. 10 euro is niet niks dacht ik bij mezelf.
Tool moet wel bevestigd worden!!
Psycho_Chrono zei:LOWLANDS ga ik heen ja

na sziget ga ik naar belgië... 18 augustus VTMlive, marco borsato!Aking zei:ik ga in ieder geval naar szigeten misschien daarna gelijk door naar ll :P
Aking zei:na sziget ga ik naar belgië... 18 augustus VTMlive, marco borsato!Aking zei:ik ga in ieder geval naar szigeten misschien daarna gelijk door naar ll :P
![]()
dus geen lowlands voor mij![]()
-spaceman- zei:Aking zei:na sziget ga ik naar belgië... 18 augustus VTMlive, marco borsato!Aking zei:ik ga in ieder geval naar szigeten misschien daarna gelijk door naar ll :P
![]()
dus geen lowlands voor mij![]()
geef je LL op voor marco????????![]()
ik ga trouwens wel direct van sziget naar LL
verklaar me voor gek... maar marco is mn held 

proost daar op! 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."