Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands

Lowlands

164 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
GEEN ZIN?!?!?

Je zal, en moet, vele liters bier drinken, en dan komt 't goed.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
MetaalKonijn zei:
GEEN ZIN?!?!?

Je zal, en moet, vele liters bier drinken, en dan komt 't goed.
Klik om te vergroten...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
:cry: :cry: :cry: :cry:

scherp, weliswaar.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet dat het iemand iets kan schelen maar ik denk niet dat ik nog kom.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thats the spirit Lana. :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha ja dat zal idd wel helpen! :beer: :smoke:
Als ik er eenmaal ben, zakt alle last denk wel van me af :)
Het is meer het idee dat ik m´n zoontje 3 - 4 dagen niet zie. Daar zie ik wel tegenop. Is de eerste keer dat ik zo lang zonder hem weg ben.
Ik krijg echt een knoop in m´n maag als k eraan denk.

Maarrrr na 5 jointjes en 10 blikken bier ben ik blij dat ik ff NIET in de buurt van thuis ben :mrgreen:

Ook bakken regen in combi met een tentje is niet aan mij besteed :P
Maar dat is nu natuurlijk nuchter bekeken. Wie weet stort ik me wel als eerste in een partijtje modderworstelen.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
acidboy zei:
Niet dat het iemand iets kan schelen maar ik denk niet dat ik nog kom.
Klik om te vergroten...

Why not?
Waarom besluiten zoveel mensen om niet meer naar LL te gaan terwijl ze kaarten hebben gekocht?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat ik gewoonweg geen zin meer heb. Ga er toch geen plezier weekend hebben, genoeg reden om thuis te blijven voor mij. Maar ik kijk het nog een paar dagen aan..
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
acidboy zei:
Omdat ik gewoonweg geen zin meer heb. Ga er toch geen plezier weekend hebben, genoeg reden om thuis te blijven voor mij. Maar ik kijk het nog een paar dagen aan..
Klik om te vergroten...

Begrijpelijk.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niks mis mee :sunglasses:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Supervlieg zei:
Niks mis mee :sunglasses:
Klik om te vergroten...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
Supervlieg zei:
Niks mis mee :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Delirium zei:
Ellesdee zei:
Supervlieg zei:
Niks mis mee :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Jou wil ik uiteraard ook weer zien Micky ! :hearteyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Komt helemaal goed :grin: Ik had gister het heugelijk nieuws van Joop gehoord!

Je bent mijn held! :hearteyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mwua mij kennende kan ik wel heel veel shit meezeulen, uiteindelijk komt het erop neer dat ik alleen maar friet gegeten heb, niet gedouched heb, 5 dagen dezelfde kleren aan heb en niet fatsoenlijk heb kunnen schijten.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja nog ff :)
Hoop wel dat het lekker droog blijft. Maar dat zal wel niet.
Kunnen we wel meteen uittesten of het tentje echt waterdicht is.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb er zin in :)
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had mijn kaartje de eerste dag van de verkoop gekocht, maar ik was hem kwijtgeraakt en heb een nieuwe van mijn moeder gekregen :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Enkele namen die bevestigd zijn en mij bekend in de oren klinken:

Arcade Fire
Basement Jaxx
Eagles of death metal
Editors
Groove Armada
Heideroosjes
Interpol
Jimmy Eat World
Kaiser Chiefs
Kasabian
Kings of Leon
Killers
Lacuna Coil
LCD Soundsystem
Motorhead
Nine Inch Nails (NIN)
Damien Rice
Saybia
Sonic Youth
Tool
Turbonegro
Welle:Erdball
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Psycho_Chrono zei:
Enkele namen die bevestigd zijn en mij bekend in de oren klinken:

Arcade Fire
Basement Jaxx
Eagles of death metal
Editors
Groove Armada
Heideroosjes
Interpol
Jimmy Eat World
Kaiser Chiefs
Kasabian
Kings of Leon
Killers
Lacuna Coil
LCD Soundsystem
Motorhead
Nine Inch Nails (NIN)
Damien Rice
Saybia
Sonic Youth
Tool
Turbonegro
Welle:Erdball
Klik om te vergroten...

ja... die namen klinken als muziek in mijn oren! :wink:
dat word weer smullen! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."