#1
tja waarschijnlijk nog boetes voor het hebben van illegale shit enzo...en misschien nachtje cel ofzo
alsof et niks is
tja waarschijnlijk nog boetes voor het hebben van illegale shit enzo...en misschien nachtje cel ofzo
Safire zei:een duo penotti pot in je sok? nee dat valt inderdaad niet op![]()
Annæ zei:tja waarschijnlijk nog boetes voor het hebben van illegale shit enzo...en misschien nachtje cel ofzo
alsof et niks is![]()

tja ga het ook niet meer doen....alleen feesten waarvan ik weet dat er geen honden zijn neem ik meer mee![]()

En net als een ambtenaar... meer pauze dan werkLauu zei:en zo'n hondje mag maar 20min snuffelen en dan moet ie pauze nemen![]()

Safire zei:Mja maar honden op feesten zijn vrijwel altijd gewone honden en geen drugshonden. Maar doordat mensen denken dat het drugshonden zijn, worden ze zenuwachtig en kunnen ze je er zo uit pikken![]()
Geen idee trouwens hoe zwaar de controles zijn op deze 2 feesten. Maar het is op ieder feest waar ik so far geweest ben behoorlijk simpel geweest om drugs mee naar binnen te krijgen![]()
Robbie_Rob_ zei:Safire zei:Mja maar honden op feesten zijn vrijwel altijd gewone honden en geen drugshonden. Maar doordat mensen denken dat het drugshonden zijn, worden ze zenuwachtig en kunnen ze je er zo uit pikken![]()
Geen idee trouwens hoe zwaar de controles zijn op deze 2 feesten. Maar het is op ieder feest waar ik so far geweest ben behoorlijk simpel geweest om drugs mee naar binnen te krijgen![]()
idd op Qlimax stonden ze met "gewone" honden net als op Sensation Black!
Kon gewoon langs de hond doorlopen. Alleen als je zenuwachtig gaat doen pikken ze je eruit.......

Lauu zei:Robbie_Rob_ zei:Safire zei:Mja maar honden op feesten zijn vrijwel altijd gewone honden en geen drugshonden. Maar doordat mensen denken dat het drugshonden zijn, worden ze zenuwachtig en kunnen ze je er zo uit pikken![]()
Geen idee trouwens hoe zwaar de controles zijn op deze 2 feesten. Maar het is op ieder feest waar ik so far geweest ben behoorlijk simpel geweest om drugs mee naar binnen te krijgen![]()
idd op Qlimax stonden ze met "gewone" honden net als op Sensation Black!
Kon gewoon langs de hond doorlopen. Alleen als je zenuwachtig gaat doen pikken ze je eruit.......
en als de hondjes naar je toe komen...wat dus gebeurde met de kerel voor mij![]()
Neem naar deze feesten ook alleen maar pillen mee. Geen coke of speed. Dit omdat ze speed en coke sneller ruiken... Suc6 !!Misschien in de lokale speeltuin jah,Safire zei:Mja maar honden op feesten zijn vrijwel altijd gewone honden en geen drugshonden. Maar doordat mensen denken dat het drugshonden zijn, worden ze zenuwachtig en kunnen ze je er zo uit pikken![]()
Geen idee trouwens hoe zwaar de controles zijn op deze 2 feesten. Maar het is op ieder feest waar ik so far geweest ben behoorlijk simpel geweest om drugs mee naar binnen te krijgen![]()
Safire zei:Poortjes zijn voor de wapencontrole.. Je wordt als meisje sowieso niet gefouilleerd door een man, at least als er een vrouwelijke beveiliger is dan zal zij je fouilleren. Als deze er niet is, dan wordt je hooguit heel oppervlakkig gefouilleerd. Mannen mogen sowieso niet aan je borsten zitten.![]()
JuliaLenco zei:Als ik even gebruik mag maken van dit topic, wat zijn jullie ervaringen met controlle op Awakeings?
baarsjesbewoner zei:Ik heb er sowieso nooit echt problemen mee want ik gebruik eigenlijk niet meer op feesten...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."