Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugscontrole Defqon en Qlimax?

Drugscontrole Defqon en Qlimax?

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#1
tja waarschijnlijk nog boetes voor het hebben van illegale shit enzo...en misschien nachtje cel ofzo
Klik om te vergroten...

alsof et niks is :wink:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Safire zei:
een duo penotti pot in je sok? nee dat valt inderdaad niet op :grin:
Klik om te vergroten...

ik zat ook al te denken..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Annæ zei:
tja waarschijnlijk nog boetes voor het hebben van illegale shit enzo...en misschien nachtje cel ofzo
Klik om te vergroten...

alsof et niks is :wink:
Klik om te vergroten...

tja ga het ook niet meer doen....alleen feesten waarvan ik weet dat er geen honden zijn neem ik meer mee :mrgreen:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#4
tja ga het ook niet meer doen....alleen feesten waarvan ik weet dat er geen honden zijn neem ik meer mee :mrgreen:
Klik om te vergroten...

of 30 pilletjes voor het festival innemen :wave:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tip: Neem iemand mee, zet 'm in een roltstoel, die gaat op 100 pillen zitten en wordt niet gecontroleerd en hoeft ook niet langs de honden naar binnen. Controle is vrij slecht, tenminste, zo was het afgelopen jaar.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Trouwens, die hond blaft naar iedereen die ook maar komt langslopen, zo'n beest wordt helemaal gék van al die geuren die daar rondlopen. Mens, zweet, wiet, pillen, pep, coke etc etc. En ze kunnen niet iedereen stil houden en fouilleren, en als je er niet verdacht uitziet kan je gewoon lekker de trappetjes oplopen en kan het feestje beginnen.
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
en zo'n hondje mag maar 20min snuffelen en dan moet ie pauze nemen :mrgreen:
Klik om te vergroten...
En net als een ambtenaar... meer pauze dan werk :wink:

maja defqon is simpel, qlimax hebben ze wel hondjes... maja die kan lang niet iedereen eruit halen.

De boxer/string/weetikveelwatjedaardraagt is de beste optie. Schijnt dat de bh tegenwoordig wel eens een klein stukje naar voren word getrokken waardoor je zooi kan valllen??? Ook maar gehoord enz. draag zelf geen BH :wink:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee dat is een snoepjes string :rolleyes: :rolleyes:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ok :P
had het van een vriendin gehoord die ook wel van een feestje houd :)
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Safire zei:
Mja maar honden op feesten zijn vrijwel altijd gewone honden en geen drugshonden. Maar doordat mensen denken dat het drugshonden zijn, worden ze zenuwachtig en kunnen ze je er zo uit pikken :wink:

Geen idee trouwens hoe zwaar de controles zijn op deze 2 feesten. Maar het is op ieder feest waar ik so far geweest ben behoorlijk simpel geweest om drugs mee naar binnen te krijgen :)
Klik om te vergroten...

idd op Qlimax stonden ze met "gewone" honden net als op Sensation Black!
Kon gewoon langs de hond doorlopen. Alleen als je zenuwachtig gaat doen pikken ze je eruit.......
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Robbie_Rob_ zei:
Safire zei:
Mja maar honden op feesten zijn vrijwel altijd gewone honden en geen drugshonden. Maar doordat mensen denken dat het drugshonden zijn, worden ze zenuwachtig en kunnen ze je er zo uit pikken :wink:

Geen idee trouwens hoe zwaar de controles zijn op deze 2 feesten. Maar het is op ieder feest waar ik so far geweest ben behoorlijk simpel geweest om drugs mee naar binnen te krijgen :)
Klik om te vergroten...

idd op Qlimax stonden ze met "gewone" honden net als op Sensation Black!
Kon gewoon langs de hond doorlopen. Alleen als je zenuwachtig gaat doen pikken ze je eruit.......
Klik om te vergroten...

en als de hondjes naar je toe komen...wat dus gebeurde met de kerel voor mij :rolleyes:
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik even gebruik mag maken van dit topic, wat zijn jullie ervaringen met controlle op Awakeings?
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Lauu zei:
Robbie_Rob_ zei:
Safire zei:
Mja maar honden op feesten zijn vrijwel altijd gewone honden en geen drugshonden. Maar doordat mensen denken dat het drugshonden zijn, worden ze zenuwachtig en kunnen ze je er zo uit pikken :wink:

Geen idee trouwens hoe zwaar de controles zijn op deze 2 feesten. Maar het is op ieder feest waar ik so far geweest ben behoorlijk simpel geweest om drugs mee naar binnen te krijgen :)
Klik om te vergroten...

idd op Qlimax stonden ze met "gewone" honden net als op Sensation Black!
Kon gewoon langs de hond doorlopen. Alleen als je zenuwachtig gaat doen pikken ze je eruit.......
Klik om te vergroten...

en als de hondjes naar je toe komen...wat dus gebeurde met de kerel voor mij :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tja , das het risico van het vak :mrgreen: Neem naar deze feesten ook alleen maar pillen mee. Geen coke of speed. Dit omdat ze speed en coke sneller ruiken... Suc6 !!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb gehoord dat het op awakenings véél strenger is. Daar moet je wel écht oppassen als je dope wilt meenemen. Wel jammer, Awakenings is dé locatie voor een heerlijk pilletje of wat acid. Maargoed, dat weten de organisators van dat feest dus onderhand ookwel..
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Safire zei:
Mja maar honden op feesten zijn vrijwel altijd gewone honden en geen drugshonden. Maar doordat mensen denken dat het drugshonden zijn, worden ze zenuwachtig en kunnen ze je er zo uit pikken :wink:

Geen idee trouwens hoe zwaar de controles zijn op deze 2 feesten. Maar het is op ieder feest waar ik so far geweest ben behoorlijk simpel geweest om drugs mee naar binnen te krijgen :)
Klik om te vergroten...
Misschien in de lokale speeltuin jah,
Op a nightmare outdoor stonden ze met honden, om de halve minuut kon r iemand mee naar achter gaan.
gelukkig zijn die soort dingen goed te verbergen zelfs voor honden
gewoon een gripzakje met nog een gripzakje eromheen
en die helemaal onderspuiten met aftershave en deo
daarna in je boxershort doen en dan is de pak kan vrij klein
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Safire zei:
Poortjes zijn voor de wapencontrole.. Je wordt als meisje sowieso niet gefouilleerd door een man, at least als er een vrouwelijke beveiliger is dan zal zij je fouilleren. Als deze er niet is, dan wordt je hooguit heel oppervlakkig gefouilleerd. Mannen mogen sowieso niet aan je borsten zitten. :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is niet altijd zo. Zeker op feesten als Defqon en Qlimax is het gewoon massawerk. Ze vragen het wel, en als je het wil mag je wachten tot er een vrouwelijke beveiliger vrij is, en anders wordt je gewoon gecontroleerd door een man als je daar toestemming voor geeft.

JuliaLenco zei:
Als ik even gebruik mag maken van dit topic, wat zijn jullie ervaringen met controlle op Awakeings?
Klik om te vergroten...

In Amsterdam is ie superstreng geweest de laatste paar keren. Volgens mij is dat met Pasen weer zo. Pas heel erg op! Er lopen ook vaak politie mensen in burger rond die je uitlokken. Op Tolerantie.nu staan al je rechten en plichten op het moment dat ze je aan willen houden. Is ook handig om eens door te lezen, voordat je naar een feest gaat en een boete gaat betalen. Ik heb gemerkt op feesten in Amsterdam dat je beter alleen drugs voor je zelf en voor je eigen vrienden mee kan nemen. Als iemand om drugs vraagt, altijd nee zeggen als je die persoon niet kent. Juist doordat ze zo stiekem lopen te doen, met dat politie in burger.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#17
valt reuze mee op awakenings, slechts 2 keer is er een razzia gehouden. Toen barstte het van de undercover politie. Gewoonlijk valt het reuze mee. Ik heb er sowieso nooit echt problemen mee want ik gebruik eigenlijk niet meer op feesten...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
baarsjesbewoner zei:
Ik heb er sowieso nooit echt problemen mee want ik gebruik eigenlijk niet meer op feesten...
Klik om te vergroten...

joh...dat is meestal he
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#19
wow hier werd ik best een beetje misselijk van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."