Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugscontrole Defqon en Qlimax?

Drugscontrole Defqon en Qlimax?

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.dumpert.nl/mediabase/32246/a ... _2007.html
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie weet hoe streng er gecontroleerd wordt op drugsbezit bij Defqon en Q ?
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#3
qlimax doen ze met hondjes snuffelen..

defqon valt volgens mij wel mee
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mja maar honden op feesten zijn vrijwel altijd gewone honden en geen drugshonden. Maar doordat mensen denken dat het drugshonden zijn, worden ze zenuwachtig en kunnen ze je er zo uit pikken :wink:

Geen idee trouwens hoe zwaar de controles zijn op deze 2 feesten. Maar het is op ieder feest waar ik so far geweest ben behoorlijk simpel geweest om drugs mee naar binnen te krijgen :)
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#5
moet je niet door poortjes en shit?
dat je betast wordt door vieze mannetjes enzo?
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#6
thanks.
kut zeg.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Annæ zei:
moet je niet door poortjes en shit?
dat je betast wordt door vieze mannetjes enzo?
Klik om te vergroten...

Poortjes zijn voor de wapencontrole.. Je wordt als meisje sowieso niet gefouilleerd door een man, at least als er een vrouwelijke beveiliger is dan zal zij je fouilleren. Als deze er niet is, dan wordt je hooguit heel oppervlakkig gefouilleerd. Mannen mogen sowieso niet aan je borsten zitten. :wink:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#8
doe ik ze daar =)
J
JoosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jep, heeft m'n broer ook een keer gehad.

Hij had zakje speed in een duo-penotti pot gedaan, en die weer in zn sok...
Waterdicht plan zei ik tegen em..

Tevergeefs..
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
een duo penotti pot in je sok? nee dat valt inderdaad niet op :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qlimax idd honden...dus kijk uit :wink: ik was bijna gepakt met 30pillen...scheet bijna in mn broek :P misschien pillen in een leeg flugel flesje en ergens verstoppen?

Defqon wordt je alleen geffouilleerd dus alleen verstoppen is genoeg
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#12
bijna gepakt? hoezo niet helemaal, heeel hard gerend? :P
ik ben benieuwd of het lukt
misschien zie ik er wel heul onschuldig uit.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Annæ zei:
bijna gepakt? hoezo niet helemaal, heeel hard gerend? :P
ik ben benieuwd of het lukt
misschien zie ik er wel heul onschuldig uit.
Klik om te vergroten...

een man voor me werdt gepakt die al strak stond van de pep je zag het aan em en het hondje ging naar hem toe :)...dus ik kon doorlopen hehe hoe bedoel je mazzel
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#14
prrr lucky you
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Annæ zei:
prrr lucky you
Klik om te vergroten...

zeker sinds er 30euro boete stond per pil...30x30= 900e pfff
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
en zo'n hondje mag maar 20min snuffelen en dan moet ie pauze nemen :mrgreen:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#17
30 eu per pil? verder geen boete voor shit ofzo?
wat weinig :openmouth:
met 30 pillen ben je alleen wat verder van huis ja .
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Annæ zei:
30 eu per pil? verder geen boete voor shit ofzo?
wat weinig :openmouth:
met 30 pillen ben je alleen wat verder van huis ja .
Klik om te vergroten...

tja waarschijnlijk nog boetes voor het hebben van illegale shit enzo...en misschien nachtje cel ofzo
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#19
tja waarschijnlijk nog boetes voor het hebben van illegale shit enzo...en misschien nachtje cel ofzo
Klik om te vergroten...

alsof et niks is :wink:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Safire zei:
een duo penotti pot in je sok? nee dat valt inderdaad niet op :grin:
Klik om te vergroten...

ik zat ook al te denken..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."