Annæ zei:moet je niet door poortjes en shit?
dat je betast wordt door vieze mannetjes enzo?
Annæ zei:bijna gepakt? hoezo niet helemaal, heeel hard gerend? :P
ik ben benieuwd of het lukt
misschien zie ik er wel heul onschuldig uit.
Annæ zei:prrr lucky you

Annæ zei:30 eu per pil? verder geen boete voor shit ofzo?
wat weinig![]()
met 30 pillen ben je alleen wat verder van huis ja .
tja waarschijnlijk nog boetes voor het hebben van illegale shit enzo...en misschien nachtje cel ofzo
Safire zei:een duo penotti pot in je sok? nee dat valt inderdaad niet op![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."