Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestivals 2008

Festivals 2008

68 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
cjLid
01-01-2024, 00:00
#1
23 februari: Reverze, Sportpaleis Antwerpen (BE)
29 maart: Hard Bass, SilverDome Zoetermeer (NL)
19 april: InQontrol, RAI Amsterdam (NL)
10 mei: Bassleader, Flanders Expo Gent (BE)
16 augustus: Decibel Outdoor, Beekse Bergen Hilverenbeek (NL)
1 november: Thrillogy, Brabanthallen Den Bosch (NL)

en dan hebde owk nog:
in juli ergens DefQon.1, Almere-Strand (NL)
in september ergens Q-Base, Airport Weeze (GER)
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
cj zei:
en dan hebde owk nog:
in juli ergens DefQon.1, Almere-Strand (NL)
in september ergens Q-Base, Airport Weeze (GER)
Klik om te vergroten...

Defqon is in juni, op de 14 om precies te zijn.
en Q-base is 30 augustus al.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
FIHP :grin: zwaar chill.... was trouwens men eerste ook
weet er iemand misschien goede goafestivals ?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga iig naar Full Moon deze zomer met 2 vrienden! :mrgreen:

Adreno
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#5
wij plannen voor dit:

Total Solar Eclipse Festival, amami japan

http://www.totalsolareclipsefestival.jp/index.html
http://www.goatrance.de/goabase/party/details/24258

gecombineerd met een toch door japan natuurlijk :sunglasses:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
cj zei:
23 februari: Reverze, Sportpaleis Antwerpen (BE)
29 maart: Hard Bass, SilverDome Zoetermeer (NL)
19 april: InQontrol, RAI Amsterdam (NL)
10 mei: Bassleader, Flanders Expo Gent (BE)
1 november: Thrillogy, Brabanthallen Den Bosch (NL)
Klik om te vergroten...

zijn geen festivals he....

voor mij wordt het zoiezo:

Defqon
Q-Base
Decibel Outdoor
Mysterland
Nightmare Outdoor
Lowlands

:mrgreen:
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lowlandssss :hearteyes:
Veel Lowlanders hier trouwens :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Magic Guest zei:
Lowlandssss :hearteyes:
Veel Lowlanders hier trouwens :beer:
Klik om te vergroten...

vind je het gek? :P
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee :wink:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#10
tips?

Sziget :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#11
iig reggae sundance, en als ik een tof groepje kan fixen ook nog dour :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dump hier de festivals die jij wil gaan bezoeken!

Of de festivals die je aanraad!

Ik begin mijn festivaltour zoals gewoonlijk met:

Dour in België!



http://www.dourfestival.be/nl

Hierna komt een periode dat ik nog ff moet bedenken welke festivals ik bezoek!

Ik ben ook van plan om te gaan naar:

SonneMondSterne in Duitsland
Festival van de electronische muziek!



ergens in augustus... (begin)

http://www.sonnemondsterne.de

En:

Sziget 2008 in Boedapest



11-18 augustus 2008

http://www.szigetfestival.com


Lowlands schrijf ik af vanaf dit jaar...



Er zullen er vermoedelijk meer volgen!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Boom Festival 2008!!
in Portugal
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
Boom Festival 2008!!
in Portugal
Klik om te vergroten...

jup same here, zowiezo
en als het enigsinds kan dour...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
Boom Festival 2008!!
in Portugal
Klik om te vergroten...
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wilde eigenlijk naar Dour, Roskilde & Lowlands, maar aangezien ik ga interrailen gaat dat niet door. Lowlands staat wél op het progamma :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeller zei:
Boom Festival 2008!!
in Portugal
Klik om te vergroten...

wat jammer dit dit precies gelijk met sziget is...

11-18 augustus...







Lijkt me erg de moeite waard!!!
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#18
geen nature one mensen hier? ik ga in ieder geval zeker weer!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien Mystery Land er nog bij

23 Augustus 2008




Nature One

Damn als ik het geld heb! zeker wel :hearteyes:

1-3 augustus 2008




:hearteyes:

:hearteyes:

:hearteyes:

festivals!!! mmmmmm
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
-spaceman- zei:
Misschien Mystery Land er nog bij

23 Augustus 2008
Klik om te vergroten...

Waar heb je gezien dat het dan is? :)

de festivals die ik ga bezoeken zijn hoogstwaarschijnlijk:

Awakeningsfestival en mysteryland.
Voor de rest moet ik nog even kijken, misschien defqon weer, maar dat weet ik nog helemaal niet zeker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."