Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestivals 2008

Festivals 2008

68 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
EforElectroLid
01-01-2024, 00:00
#1
B2B (back to basics) productions bestaat dit jaar 5 jaar

en voor dit geven wij een leuk event in de grenslandhallen in hasselt

het is allemaal begonnen 5 jaar geleden in een schuur in het noorden van antwerpen ..en uitgegroeid tot een vast psytrance waarde in belgie en omstrekken

voor deze avond bieden we dan ook een van de geschifste line ups ever


headlinning dit event is

INFECTED MUSHROOMlive in concert!!

deze jongens gaan al wel meer dan 10 jaar mee en hebben al 5 albums op hun naam staan.
Tegenwoordig spelen ze ook met 5 man ...drumstel,gitaren,keyboards,midi controllers etc etc.
speciaal voor deze gelegenheid zullen ze ook een uurtje extra spelen...en wat gaan ze doen dat extra uurtje? ....EEN OLDSKOOL SET !!!
dus voor de liefhebbers ..niet te missen
http://www.infected-mushroom.com



dan ..een meester van psychedelic trance...

HALLUCINOGENlive!!

simon posford is zeker geen onbekende in de psytrance scene
met meer dan 10 jaar ervaring heeft die vele dancevloeren en giga psytrance festivals doen daveren
en naast dit heeft hij ook het shpongle project...een naam die veel belletjes doet rinkelen bij mensen ..hij zal ook een shpongle dj set brengen om dit feest op te starten
...gewoon volledig in trance geraken met deze jonge

http://www.myspace.com/hallucinogen151


hierbij de live acts


dan komt de opvulling


....

JOHN 00 FLEMING[b/] (joof records uk)
voor de clubbers en trance liefhebbers geen onbekende
maar deze dj heeft ook zeer veel ervaring met psytrance en zal dat hier nogmaals eens laten zien


SHPONGLE
simon posfords alter ego...



FIRAGA
resident dj en eigenaar van B2b productions


NORION
resident dj van B2B


dit event zal doorgaan in de grenslandhallen te hasselt belgie

de zaal is geschikt voor 5000 man +een vip balkon
de zaal zal gedecoreerd worden door een van de grootste decoratie teams in de wereld!!

namelijk

gansedoline

http://www.gansedoline.de

visuals zullen verzorgd worden door campattack
http://www.campattack.com

+laser en licht show..markt gedeelte ..en echt zoveel meer

dus voor de mensen die in dit event interesse hebben...en echt eens overdondert willen worden

presale

http://www.back2basicsonline.com (ook alle info)
(0900 00 600)alle fnac outlets

prijs:
25 vvk
30 add

voor de liefhebbers van net iets meer
vip 240 euro (dit voor 4 mensen +fles goede champi..toegang tot vip balkon en backstage ruimte +zoveel meer)

en dat is het zowat ...1ding ..gaat wel wat worden daar :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Q-Base :rock:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
12 & 13 September Appelpop in Tiel:

Agua de Annique, All Missing Pieces, Anavarin, Stevie Ann, Black Bottle Riot, Blue Velvet, Bløf, Ellen ten Damme, DJ Bowy, FOX, Kane, Kraak & Smaak, Krezip, Leaf, Guus Meeuwis, Moke, Natureboy, The Opposites, Pete Philly & Perquisite, Q, Skip Intro, Textures, The BossHoss, The Cohens, Voicst & Within Temptation.

Niet bar veel goede namen, maar Krezip, Within Temptation en Pete Philly & Perquisite blijft de 100ste keer ook nog wel leuk. Dat het gratis is speelt natuurlijk ook mee + dat ik het kan fietsen. Dit jaar is geloof ik de 5e keer dat ik ga, sfeer is altijd goed.

Gaan er nog meer mensen van DF naar Appelpop?
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grote kans dat ik wel weer op appelpop te vinden ga zijn ja (is mn 4e ofzo geloof ik)
altijd wel gezellig daar :hearteyes:

en ojah:

SZIGET WAS KILLING!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Appelpop, ben ik waarschijnlijk de 12e te vinden.


Enne.. Teknival!!!!!
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gister sziget afterparty gehad (alhoewel ik niet op sziget was :P), maar het was weer een lekker feestje.

Booch! is hier (heerlen) in het weekend.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vorig jaar samen met 3 vrienden in 1 auto, dit jaar gaan we met 11 man ofzo, met meerdere auto's en een legertent oid :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
gaat er toevallig iemand naar polsslag? een soort van pukkelpop maar dan indoor met alleen electro en dnb
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ga zoiezo terug naar FEEST IN HET PARK ! ! !
zwaarste junkie festival ooit :d
flashe in de botsauto's :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."