#1
Ik kan dit jaar waarschijnlijk niet, dus voor mij moet boom wellicht to 2010 wachten.. maar voor iedereen die gaat.. alvast veel plezier, ik had er graag bij geweest maar ik zit dan in Noorwegen.. en dat is een beetje te ver de andere kant op.
henkie84 zei:Haha, oeh, een gehuurde DF-touringcar?!![]()
(Met ramgroot DF over de zijkanten en een zestigtal te dikke pupillen achter de ramen? :')

Tripper zei:Ik ga waarschijnlijk mee. Ik zit te twijfelen of ik met de auto zal gaan. Als mijn vriendin mee gaat, ga ik zeker met de auto. Het is zeker een voordeel als we een groot kamp opbouwen. Er gaan een stuk of 15 vrienden van me mee. Dan kunnen we een Hollands kamp van Df-ers en vrienden daarvan opzetten met natuurlijk een grote NL vlag in het midden.

Lauu zei:portugal?
maak dan een DF junky sekte in nederland...

pythregius zei:Lauu zei:portugal?
maak dan een DF junky sekte in nederland...
Dus jij denkt dat we hier met een paar lui van het forum iets als boom kunnen opzetten, droom maar lekker verder![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."