Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDF Camp op de Boom 2008 Portugal ?

DF Camp op de Boom 2008 Portugal ?

58 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
pythregius zei:
Lauu zei:
portugal?

maak dan een DF junky sekte in nederland...
Klik om te vergroten...

Dus jij denkt dat we hier met een paar lui van het forum iets als boom kunnen opzetten, droom maar lekker verder :mrgreen:
Klik om te vergroten...

nee dat denk ik niet...maar het is wel in nederland om nou helemaal weer naar Portugal te gaan...zucht....met een paar DFers in NL spacen is ook fokking gezellig
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben erbij!
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eeehm anders ga je gezellig met ons mee?
Moet je wel snel beslissen, we gaan deze maand waarschijnlijk de hele reis al boeken!

Goedkope vliegtickets vinden doe je nu trouwens niet meer...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan dit jaar waarschijnlijk niet, dus voor mij moet boom wellicht to 2010 wachten.. maar voor iedereen die gaat.. alvast veel plezier, ik had er graag bij geweest maar ik zit dan in Noorwegen.. en dat is een beetje te ver de andere kant op.
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wij gaan met de trein...

230 met de trein
50 euries met de boombus vanaf madrid
totaal: 280 p.p.

Gezellie!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
nog 39 dagen voor de grote Exodus of the GOA people ......

One Tribe One Nation !!
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#7
SUPER!! dat was boom echt geweldig :grin: alleen wacky je bent een mexicaan vergeten :wink: :P en ik dacht dat er 35000 waren en geen 60000 maar misschien heb ik het toch fout.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het was geweldig (en geweldig warm)

Gelukkig heb ik de 36 urige wachtrij kunnen omzeilen door mijn auto te laten staan en lopend te gaan, maandagochtend om 11.00 was mijn tent opgezet.

Ik stond aan een klein baaitje achter de sacret fire tussen nog een stuk of 20-30 nederlanders en een paar belgen, niemand van jullie daarbij toevallig ? :grin:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als het goed is kom ik ook, maar dan word ik wel aangeleverd per vliegtuig. (Of weet iemand een ander (goedkoper?) transport vanuit NL voor twee personen zonder auto?)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
:wave:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb superveel verhalen over Boom gehoord, filmpjes en foto's gezien. het lijkt me echt súpermooi :grin: Een waar paradijs, wat een lokatie! Het enige probleem waar ik een beetje mee zit is vervoer en het lef om ook daadwerkelijk een kaartje te kopen. Een vriend en ik zitten er nog over na te denken. Why don't i have the guts :smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
gewoon gaan ......

kost 110 eu dit jaar, en de reis erheen ook.

maar als het niets zo zijn dan zou ik nooit iemand vertellen dat dit feest mijn leven heeft verandert ...

VOORGOED !!

:hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
boom tzou moetne terug e, maar twijfel nog omwille van het geld
2 jaar geleden heeft mij dit 700 euro gekost
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#14
110 euro stonie voor de reis? Hoe ga jij dan?

TheMystic en ik zijn van plan er heen te vliegen, en aldaar nog een paar dagen vantevoren op een camping in de buurt (van of lissabon om vanuit daar de boombus te pakken, of in de buurt van Idanha-a-Nova, waar het festival is) te chillen en de omgeving ietwat te verkennen.

Voor een vliegticket betaal ik dan waarschijnlijk rond de 270, heen en terug.

Zijn er mensen die hier (camperen in de buurt) ervaring mee hebben en misschien tips hebben?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
henkie84 zei:
110 euro stonie voor de reis? Hoe ga jij dan?

TheMystic en ik zijn van plan er heen te vliegen, en aldaar nog een paar dagen vantevoren op een camping in de buurt (van of lissabon om vanuit daar de boombus te pakken, of in de buurt van Idanha-a-Nova, waar het festival is) te chillen en de omgeving ietwat te verkennen.

Voor een vliegticket betaal ik dan waarschijnlijk rond de 270, heen en terug.

Zijn er mensen die hier (camperen in de buurt) ervaring mee hebben en misschien tips hebben?
Klik om te vergroten...

Waarom zetten jullie geen carpool op? Zo deel je ook nog eens de kosten!

Veel plezier allemaal!
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

caatje zei:
henkie84 zei:
110 euro stonie voor de reis? Hoe ga jij dan?

TheMystic en ik zijn van plan er heen te vliegen, en aldaar nog een paar dagen vantevoren op een camping in de buurt (van of lissabon om vanuit daar de boombus te pakken, of in de buurt van Idanha-a-Nova, waar het festival is) te chillen en de omgeving ietwat te verkennen.

Voor een vliegticket betaal ik dan waarschijnlijk rond de 270, heen en terug.

Zijn er mensen die hier (camperen in de buurt) ervaring mee hebben en misschien tips hebben?
Klik om te vergroten...

Waarom zetten jullie geen carpool op? Zo deel je ook nog eens de kosten!

Veel plezier allemaal!
Klik om te vergroten...

Omdat we geen auto hebben, voor het regelen alleen wil ik wel mn best doen. Dus bij deze: is er iemand met een (HELE GROTE) auto die kosten wil delen? Ik wil carpoolen!

En als je via ryanair vliegt ben je volgens mij voor <100E heen en terug :confused: :hearteyes:
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klinkt vet!

Wij gaan met de trein:)
We gaan dan zo'n interrailkaart kopen. 10 dagen onbeperkt reizen in 22 dagen. Kun je ervoor of erna dus ook nog iets leuks doen!

Kost 240,- p.p. (hou wel rekening met de reserveringskosten voor de nachttrein etc...)

Heb er zin in ^_^
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
Wie heeft er oren naar ?
Klik om te vergroten...

Wij!

lysergine25 zei:
1 groot DF dorp te bouwen op de Boom 2008, uiteraard met zoveel mogelijk camperbussies tentjes en schaduwdoeken.
In de vorm van een cirkel als we als eerste het terrein opgaan nog tegen de waterkant aan ook, met uitzicht op het meer.


Voordelen:

Beveiliging van het kamp, 24 uur iemand aanwezig.
Samen sta je sterk.
Meer drugssoorten voor iedereen.
Newbees en oldbees kunnen elkaar de geheimen van de Boom onthullen.
Samen reizen.
Gezeligheid, samen eten samen uit je bol gaan.

:wave:
Klik om te vergroten...

Leuke opsomming van voordelen! Maar hoe gaan we dit aanpakken? Ik denk niet dat ik mobiel beriekbaar wil zijn daar. Misschien roze ballonnetjes :P zoals op de DF meet voor de pink met Koninginnedag laatst :wave: (alles goed trwns?) van te voren ingewikkelde afspraken maken is ook weer zoiets.... iemand suggesties?
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klinkt heel leuk allemaal!

Misschien moet 1 iemand de taak op zich nemen om dit allemaal te regelen? En een boommail maken voor iedereen die geinteresseerd is?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Van hier naar boom is 2500 kilometer, dat is dus 5000 heen en terug.

Met een normale auto kost je dat zon 650E aan benzine. Daarbij komt minimaal 200E aan tol. Dus reken minimaal 850E totale kosten voor retour met een auto. En dan heb je dus een vriendelijke driver die niet zeurt over de onderhouds en afschrijfkosten van de auto :)

Dat word dus zowieso over de 200E pp. Het vliegtuig is dan ook goedkoper dan de auto. En sneller... Als je een busje vol kan krijgen kom je er misschien voor 130E pp ofzo.
Als je een goedkoop vliegticket wil denk ik dat je die het beste zo snel mogelijk kan boeken.

Zelf ga ik met de auto omdat ik niet houd van plannen maken en de vrijheid wil hebben overal te gaan waar en wanneer ik wil alsook natuurlijk mijn tent, luchtbed, stoel, rubberboot, parasol etc etc etc mee wil nemen :)

Ik ga met een stel vrienden erheen, die zijn natuurlijk belangrijker dan jullie :tongueout:, maar als jullie in de buurt willen staan is prima, dan geef ik tegen die tijd mijn telefoon nummer wel :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."