#1
Ik hoop er ook bij te zijn ![:hearteyes:]()
Maar even kijken wat de beste reismethode is idd zonder auto..
Waarschijnlijk gewoon vliegtuig?
Maar even kijken wat de beste reismethode is idd zonder auto..
Waarschijnlijk gewoon vliegtuig?
henkie84 zei:Haha, oeh, een gehuurde DF-touringcar?!![]()
(Met ramgroot DF over de zijkanten en een zestigtal te dikke pupillen achter de ramen? :')

lysergine25 zei:Hondeneten
Mand + honden attributen
henkie84 zei:Volgens mij ben ik niemand tegengekomen van DF maar OE wat was het daar fijn!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."