Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDF Camp op de Boom 2008 Portugal ?

DF Camp op de Boom 2008 Portugal ?

58 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoop er ook bij te zijn :hearteyes:
Maar even kijken wat de beste reismethode is idd zonder auto..
Waarschijnlijk gewoon vliegtuig?
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, oeh, een gehuurde DF-touringcar?! :openmouth:

(Met ramgroot DF over de zijkanten en een zestigtal te dikke pupillen achter de ramen? :')
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga waarschijnlijk mee. Ik zit te twijfelen of ik met de auto zal gaan. Als mijn vriendin mee gaat, ga ik zeker met de auto. Het is zeker een voordeel als we een groot kamp opbouwen. Er gaan een stuk of 15 vrienden van me mee. Dan kunnen we een Hollands kamp van Df-ers en vrienden daarvan opzetten met natuurlijk een grote NL vlag in het midden.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
henkie84 zei:
Haha, oeh, een gehuurde DF-touringcar?! :openmouth:

(Met ramgroot DF over de zijkanten en een zestigtal te dikke pupillen achter de ramen? :')
Klik om te vergroten...

touringcar is idd nais :smoke:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgend jaar ook maar naar Boom.
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb al kaart, vliegtuigticket en vervoer naar festival geregeld vanaf vliegveld

ik ga zeven dagen in de hemel zijn, denk ik :P
T
TjookLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ lysergine hoe wil je dat allemaal meemoffelen??

ik heb al een kaartje ga met de bus eurolines en vanuit lissabon de boombus..
durf niks mee te nemen maar jij zal mn vaste aanspreekpunt worden daaro :grin:

cya @ indanha a nova
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#8
worden er nog kaarten verkocht naar boom? ik wil ook gaan :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
Hondeneten
Mand + honden attributen
Klik om te vergroten...

Het wordt erg afgeraden om je hond mee te nemen. Je bent dit jaar verplicht om hem in een speciale kennel te laten overdag omdat honden in het natuurgebied niet worden toegestaan. Ook lijkt het me voor je trouwe viervoeter veel te warm om opgesloten te worden in de auto, dat is iig wat ik gehoord heb, weet niet zeker of het daadwerkelijk ook zo is....
En ik kom ook!!! Ik wil wel meedoen met de DF meet maar ik ga met nog veel meer mafkezen die niet van DF zijn dus denk ik dat ik mijn tent bij hun opzet...

X
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@stonie, wat betreft de honden: http://www.boomfestival.org/boom2008/su ... o_dogs.php
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Komt er een camp? Hoe is dat te herkennen? Doe dat even in de buurt van bomen aub (vanwege hangmatdingen)? Hijs even een vlag op of lok ons met rooksignalen. Wij zorgen voor gezelligheid en spacy wapswaps.

Gegroet Henkie84 & TheMystic, aka DE TANK & enge jap.

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
nog 6 uurtjes .....

doei doei allemaal veel plezier aqui en holanda ...

hasta la pasta
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij ben ik niemand tegengekomen van DF maar OE wat was het daar fijn!
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#14
henkie84 zei:
Volgens mij ben ik niemand tegengekomen van DF maar OE wat was het daar fijn!
Klik om te vergroten...

Hahahaha, volgens mij? :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Het was weer indrukwekkender dan ooit !!

Honden in overvloed ...

36 uur in de rij staan ...

Drugsprijzen om van te dromen !!

60.000 hippies, geen 1 vechtpartij !!

Bonie
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#16
SUPER!! dat was boom echt geweldig :grin: alleen wacky je bent een mexicaan vergeten :wink: :P en ik dacht dat er 35000 waren en geen 60000 maar misschien heb ik het toch fout.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het was geweldig (en geweldig warm)

Gelukkig heb ik de 36 urige wachtrij kunnen omzeilen door mijn auto te laten staan en lopend te gaan, maandagochtend om 11.00 was mijn tent opgezet.

Ik stond aan een klein baaitje achter de sacret fire tussen nog een stuk of 20-30 nederlanders en een paar belgen, niemand van jullie daarbij toevallig ? :grin:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Als het goed is kom ik ook, maar dan word ik wel aangeleverd per vliegtuig. (Of weet iemand een ander (goedkoper?) transport vanuit NL voor twee personen zonder auto?)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan dit jaar waarschijnlijk niet, dus voor mij moet boom wellicht to 2010 wachten.. maar voor iedereen die gaat.. alvast veel plezier, ik had er graag bij geweest maar ik zit dan in Noorwegen.. en dat is een beetje te ver de andere kant op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."