#1
limewire
Immo zei:Soulseek![]()
Eier zei:Ik koop muziek.![]()
Ellesdee zei:Eier zei:Ik koop muziek.![]()
dat is zooooo 2002
azgaza zei:Ik koop cd's in de cd winkel. Of ik bestel ze van websites als ze te underground zijn om in de cd winkel te kopen (maar de boudisque verrast me altijd weer met wat ze tóch nog wel hebben).
Ik download niet omdat ik zelf ook muziek maak (echter nog niks uitgegeven) maar als mensen dat zouden downloaden en niet zouden kopen zou ik ook zo iets heben van :![]()
azgaza zei:Nee oke maar ik vind het gewoon een soort van respect naar de artiest toe, bovendien is het leuk om een cd te hebben en in je cd kast te zetten.
En het hoeft ook geen winst te zijn maar wat dacht je van productie kosten; bv instrumenten, studio afhuren, het is toch handig als een béétje daarvan terugkomt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."