Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar download jij je muziek ?

Waar download jij je muziek ?

80 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#1
limewire
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Immo zei:
Soulseek :grin:
Klik om te vergroten...
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soulseek (uiteraard), en voor torrents gebruik ik Azureus.
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#4
DC++ en soulseek maar zolziek is zo gammel als een antiloop met gangreen bij mij.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
torrentttts
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Limewire PRO voor muziek. En voor setjes dezelfde als Weednator, ik gebruik voor setjes ook wel http://www.hardtechno.be
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
slsk
torrents
fora
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien voor de geintresseerden.

Als je via megaupload , rapidshare , ... muziek download moet je elke keer een uur of 90 mins ofzo wachten (als je niet betaald).
Met het programma RapGet kun je gewoon de links ingeven en download het één na één zonder te wachten :).
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#9
www.chromanova.org
De beste Goa, acid en psychedelictrance :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eier zei:
Ik koop muziek. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dat is zooooo 2002
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#11
whahaa lol :P
af en toe xP
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
vanavond of morgen koop ik ook de nieuwe Kindzadza

en wss ook nog nieuwe Penta en Kerosene Club

kben van mening dat je mag downloade, maar echt goeie dingen moet je kopen en in dit geval zijn Kindzadza en Penta sowieso suuuuuuupergoed :wink:
Kerosene Club is ook wel keihard rechtdoor en nu ik toch bezig ben kan ik er deze maar bijnemen zeker :tongueout:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://www.torrentspy.com/

download ik alles van... software, games, films, muziek, ...

en zonder spyware!!!! (zoals bearshare, limewire etc...)
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ellesdee zei:
Eier zei:
Ik koop muziek. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dat is zooooo 2002
Klik om te vergroten...

Niks ervan. Dat is zzzzzzoooooooooooooooooooo terecht om te doen. Muziek kaufen. KAUFEN!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik koop cd's in de cd winkel. Of ik bestel ze van websites als ze te underground zijn om in de cd winkel te kopen (maar de boudisque verrast me altijd weer met wat ze tóch nog wel hebben).

Ik download niet omdat ik zelf ook muziek maak (echter nog niks uitgegeven) maar als mensen dat zouden downloaden en niet zouden kopen zou ik ook zo iets heben van : :angry:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Ik koop cd's in de cd winkel. Of ik bestel ze van websites als ze te underground zijn om in de cd winkel te kopen (maar de boudisque verrast me altijd weer met wat ze tóch nog wel hebben).

Ik download niet omdat ik zelf ook muziek maak (echter nog niks uitgegeven) maar als mensen dat zouden downloaden en niet zouden kopen zou ik ook zo iets heben van : :angry:
Klik om te vergroten...

Het allermooiste als artiest is toch dat mensen leip gaan op je muziek? Hoe ze het ook verkregen hebben, als er duizenden mensen helemaal los gaan op jou productie is het doel toch bereikt? Muziek moet je maken om de muziek, niet om er geld mee te verdienen. Ik zou zeggen verspreid je muziek door het ter download aan te bieden, vergaar op die manier naamsbekendheid en verdien je geld met optredens (daar halen bands anno 2007 toch het geld vandaan, platen uitbrengen doe je maar voor je recordcompany)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee oke maar ik vind het gewoon een soort van respect naar de artiest toe, bovendien is het leuk om een cd te hebben en in je cd kast te zetten.
En het hoeft ook geen winst te zijn maar wat dacht je van productie kosten; bv instrumenten, studio afhuren, het is toch handig als een béétje daarvan terugkomt?
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#18
idd
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
Nee oke maar ik vind het gewoon een soort van respect naar de artiest toe, bovendien is het leuk om een cd te hebben en in je cd kast te zetten.
En het hoeft ook geen winst te zijn maar wat dacht je van productie kosten; bv instrumenten, studio afhuren, het is toch handig als een béétje daarvan terugkomt?
Klik om te vergroten...

Absoluut :) Maar tegenwoordig komt het geld overal terecht behalve bij de artiest lijkt het wel. Vandaar ook mijn opmerking dat je het geld bij de optredens vandaan moet halen.

Het is inderdaad leuk om de CD in je kast te zetten, en niet alles is te downloaden. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je muziek Azgaza, ik neem m'n gitaar wel mee naar de acid-meet :wink:
c
cheetahLid
01-01-2024, 00:00
#20
bearshare, maar heb een nieuwere versie ofz en daar kan ik bijna niets vinden :confused:
dus ik op zoek naar mn oude programm maar kan ik nergens meer vinden om op mn comp te zetten.. :cry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."