#1
Ik gebruik ook soulseek. Perfect shareprogramma ![:hearteyes:]()
Doodkapje zei:http://www.torrentspy.com/
download ik alles van... software, games, films, muziek, ...
en zonder spyware!!!! (zoals bearshare, limewire etc...)
azgaza zei:Ik koop cd's in de cd winkel. Of ik bestel ze van websites als ze te underground zijn om in de cd winkel te kopen (maar de boudisque verrast me altijd weer met wat ze tóch nog wel hebben).
Ik download niet omdat ik zelf ook muziek maak (echter nog niks uitgegeven) maar als mensen dat zouden downloaden en niet zouden kopen zou ik ook zo iets heben van :![]()

Immo zei:Soulseek![]()




ZI09 zei:Heel zelden Soulseek en verder gewoon via google een .rar zoeken van een album dat ik wil.
Er is altijd wel een smerige sneaky Russische site die het heeft. Want daar kennen ze geen copyrights en straffen erop geloof ik.
Maar meestal koop ik gewoon mijn cd-tjes. Mp3 functioneerd hier als demo.
Beetje muziek supporten enzo.
In plaats van straks bejaard te zijn zoals de bejaarden van nu en moeten zeiken dat het vroeger beter was en het er nu niet meer is.
"vroeger hadden ze lekkere verse koeken bij de bakker"
-"Ja oma, maar je was een gierige wrek en je kocht ze in de supermarkt, toen verdiende de bakker geen kut meer aan je, en toen stopte hij. doei"
Zo zal het met mijn favoriete muziek toch niet mogen aflopen, dùs, supporten.
One day I might save the whole fukken' world.
:')
ik draaf dooor
Blijven typen is gewoon altijd goed
doei

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."