#1
Woon nu in een huis met digitale televisie en daar hebben ze, TV Oranje... non-stop hollandse meezingers.
HEERLIJK xD
HEERLIJK xD


Belg zei:ben ik de enige die echt van alle soorten muziek houdt?
ik heb vriendenkringen die steeds naar dezelfde soort muziek luisteren, maar ze haten mekaar wel aangezien ze enkel hun muziek de beste vinden![]()
het gaat van rock tot slow tot 80's tot techno tot new beat tot trance tot minimal tot progressive tot retro tot ...

Belg zei:ben ik de enige die echt van alle soorten muziek houdt?
ik heb vriendenkringen die steeds naar dezelfde soort muziek luisteren, maar ze haten mekaar wel aangezien ze enkel hun muziek de beste vinden![]()
het gaat van rock tot slow tot 80's tot techno tot new beat tot trance tot minimal tot progressive tot retro tot ...
[/quote]Toner Low is gaaf, ik moet dat album eens kopen ergens. Die split smaakt naar meer.ZI09 zei:Ik houd alleen van Toner Low.
Maar aangezien Toner Low álles is, maakt dat mij niet bekrompen![]()
Ellesdee zei:Saivy zei:Ik hou ook van vele soorten muziek en ik sta open om nieuwe dingen te beluisteren. Ik luister vrijwel naar alles, behalve de commerciële RnB van tegenwoordig vind ik maar niks, ook Frans Bauer en dat soort shit is ook niet echt mijn smaak. Wat ik beluister en wat ik mooi vind hangt ook veel af van mijn humeur.
idem![]()
Saivy zei:MTV valt wel nog mee vind ik. Tmf en JimTv enzo daarentegen..
ZI09 zei:Ik houd alleen van Toner Low.
Maar aangezien Toner Low álles is, maakt dat mij niet bekrompen![]()
ZI09 zei:Hoewel ik stiekem steeds meer muziek ontdek natuurlijk en er regelmatig achter kom dat er nooit genoeg tijd is om alle toffe muziek te luisteren. Puur en alleen al, omdat je sommige nummers na 1000 keer nog heerlijk vind, en je aan niets anders toekomt.

Gemini zei:ZI09 zei:Hoewel ik stiekem steeds meer muziek ontdek natuurlijk en er regelmatig achter kom dat er nooit genoeg tijd is om alle toffe muziek te luisteren. Puur en alleen al, omdat je sommige nummers na 1000 keer nog heerlijk vind, en je aan niets anders toekomt.
Haha, heerlijk is dat, maar soms ook vervelend.
Soms baal ik als ik een supervette band vind, en dan blijken ze al een stuk of 4 cd's te hebben gemaakt, en die wil ik dan allemaal tegelijk luisteren. Dan word ik helemaal onrustig van binnen en heb ik geen idee waar ik moet beginnen.
:red hot chili peppers,jimi hendrix,metallica,fairport convention,hedningarna,boudewijn de groot,lou reed,kyuss,bob marley,aretha franklin,lynyrd skynyrd,black sabbath,nirvana,enzovoort enzovoort......naar 1 muziekgenre kan ik niet luisteren,is al te zien hoe ik mij voel(mood)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."