Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalle soorten muziek

alle soorten muziek

38 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Woon nu in een huis met digitale televisie en daar hebben ze, TV Oranje... non-stop hollandse meezingers.
HEERLIJK xD :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
You cant be serious man.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Belg zei:
ben ik de enige die echt van alle soorten muziek houdt?
ik heb vriendenkringen die steeds naar dezelfde soort muziek luisteren, maar ze haten mekaar wel aangezien ze enkel hun muziek de beste vinden :confused:


het gaat van rock tot slow tot 80's tot techno tot new beat tot trance tot minimal tot progressive tot retro tot ...
Klik om te vergroten...

Ken ik.


Maar van alle soorten muziek houden is in mijn ogen erg simpel en smaakloos. :wave:
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#4
quote="GewoonVOL"]
Belg zei:
ben ik de enige die echt van alle soorten muziek houdt?
ik heb vriendenkringen die steeds naar dezelfde soort muziek luisteren, maar ze haten mekaar wel aangezien ze enkel hun muziek de beste vinden :confused:


het gaat van rock tot slow tot 80's tot techno tot new beat tot trance tot minimal tot progressive tot retro tot ...
Klik om te vergroten...

Ken ik.


Maar van alle soorten muziek houden is in mijn ogen erg simpel en smaakloos. :wave:[/quote]

idd bij mij vooral alternative/ drum 'n bass/ en soms harddance
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZI09 zei:
Ik houd alleen van Toner Low.

Maar aangezien Toner Low álles is, maakt dat mij niet bekrompen :)
Klik om te vergroten...
Toner Low is gaaf, ik moet dat album eens kopen ergens. Die split smaakt naar meer.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik luister naar allerlei genres(geen Schlagermuziek,mens wat hekel ik dit :tearsofjoy: ),in ieder genre zit er wel iets goeds :wink:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re:

Ellesdee zei:
Saivy zei:
Ik hou ook van vele soorten muziek en ik sta open om nieuwe dingen te beluisteren. Ik luister vrijwel naar alles, behalve de commerciële RnB van tegenwoordig vind ik maar niks, ook Frans Bauer en dat soort shit is ook niet echt mijn smaak. Wat ik beluister en wat ik mooi vind hangt ook veel af van mijn humeur.
Klik om te vergroten...

idem :)
Klik om te vergroten...

Nogmaals idem.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind mezelf best wel openminded wat muziek betreft. Ik probeer zelfs vaak nieuwe muziek op te zoeken die ik origineel en goed vind klinken, ik ben de vreemdste muziek tegen gekomen!

Ik haat niet echt specifieke muziekstromingen. Maar emo, britpop en die commerciele RnB ligt me niet zo.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re:

Saivy zei:
MTV valt wel nog mee vind ik. Tmf en JimTv enzo daarentegen..
Klik om te vergroten...

zo, dit is inmiddels al flink omgedraaid... tering... op mtv is er onderhand niet eens meer muziek...
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re:

ZI09 zei:
Ik houd alleen van Toner Low.

Maar aangezien Toner Low álles is, maakt dat mij niet bekrompen :)
Klik om te vergroten...



Ik ben het nog steeds eens met wat ik anderhalf jaar geleden zei :) .





Hoewel ik stiekem steeds meer muziek ontdek natuurlijk en er regelmatig achter kom dat er nooit genoeg tijd is om alle toffe muziek te luisteren. Puur en alleen al, omdat je sommige nummers na 1000 keer nog heerlijk vind, en je aan niets anders toekomt.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Re:

ZI09 zei:
Hoewel ik stiekem steeds meer muziek ontdek natuurlijk en er regelmatig achter kom dat er nooit genoeg tijd is om alle toffe muziek te luisteren. Puur en alleen al, omdat je sommige nummers na 1000 keer nog heerlijk vind, en je aan niets anders toekomt.
Klik om te vergroten...

Haha, heerlijk is dat, maar soms ook vervelend.
Soms baal ik als ik een supervette band vind, en dan blijken ze al een stuk of 4 cd's te hebben gemaakt, en die wil ik dan allemaal tegelijk luisteren. Dan word ik helemaal onrustig van binnen en heb ik geen idee waar ik moet beginnen.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik hou niet van alle muziek, vind ook vele niet om aan te horen.
ongeveer 80% van die mtf/tmf muziek gaat er bij mij niet in.

:wave:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Re:

Gemini zei:
ZI09 zei:
Hoewel ik stiekem steeds meer muziek ontdek natuurlijk en er regelmatig achter kom dat er nooit genoeg tijd is om alle toffe muziek te luisteren. Puur en alleen al, omdat je sommige nummers na 1000 keer nog heerlijk vind, en je aan niets anders toekomt.
Klik om te vergroten...

Haha, heerlijk is dat, maar soms ook vervelend.
Soms baal ik als ik een supervette band vind, en dan blijken ze al een stuk of 4 cd's te hebben gemaakt, en die wil ik dan allemaal tegelijk luisteren. Dan word ik helemaal onrustig van binnen en heb ik geen idee waar ik moet beginnen.
Klik om te vergroten...
:grin: klinkt bekend ja.


Ik heb het vaak genoeg dat ik meerdere dingen tegelijk wil luisteren :P .
Momenteel ook zin in Crownick, Toner Low, Electric Wizard en Underworld, maar ik kan er maar 1 tegelijk op hebben. (nouja, meerdere kan wel, maar dat loopt uit op een troepje)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben 37 jaar :( ,en muziek heeft ongetwijfeld mij de mooiste momenten bezorgt(neen,drugs komt niet op de eerste plaats :tearsofjoy: )in mijn voorlopig leven :rolleyes: :red hot chili peppers,jimi hendrix,metallica,fairport convention,hedningarna,boudewijn de groot,lou reed,kyuss,bob marley,aretha franklin,lynyrd skynyrd,black sabbath,nirvana,enzovoort enzovoort......naar 1 muziekgenre kan ik niet luisteren,is al te zien hoe ik mij voel(mood) :wink: ,muziek is het mooiste dat er bestaat :grin: ,Music was my first love,And it will be my last :hearteyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
same here cronos...leuk dat je john miles quote. dat nummer is "mijn" lijflied.

ik ben natuurlijk nog geen 37 :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja ik hou wel een beetje van alles

Hardcore
Trance
Hardstyle
Hip-Hop
R&B
Rock
Techno
ENZZZZZZ....
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Variatie is de sleutel!

Noise, Ambient, Drone, Psychedelic/Space/Stoner rock, Acid Techno, Schranz, Breakcore, IDM, DNB, Psytrance, Martial Industrial, Rhythmic Noise, Metal, Industrial Hardcore, UK Hardcore etc etc etc
De hele mikmak, hopsakee

Nieuwe muziek ontdekken is heerlijk
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#18
metallica(fade to black),pink floyd(Set the Controls for the Heart of the Sun),the pogues(thousands are sailing),Dead Kennedys of holy moses(Too Drunk to Fuck),joan baez(diamonds and rust),jefferson airplane(House at Pooneil Corners),the clash(Know your rights),anne clarck(our darkness),otis redding(try a little tenderness),MC 5(kick out the jams),frank zappa(Bobby Brown Goes Down),love(Alone Again Or),red hot chili peppers(by the way),fairport convention(matty groves),boudewijn de groot(meester prikkebeen),roxy music(do the strand),twisted sister(the price).... :hearteyes:

TWISTED SISTER-THE PRICE

HOW LONG I HAVE WANTED
THIS DREAM TO COME TRUE
AND AS IT APPROACHES
I CAN'T BELIEVE I'M THROUGH
I'VE TRIED,
OH, HOW I'VE TRIED
FOR A LIFE, YES A LIFE
I THOUGHT I KNEW

OH IT'S THE PRICE WE GOTTA PAY
AND ALL THE GAMES WE GOTTA PLAY
MAKES ME WONDER IF IT'S WORTH IT TO CARRY ON
'CAUSE IT'S A GAME WE GOTTA LOSE,
THOUGH IT'S A LIFE WE GOTTA CHOOSE
AND THE PRICE IS OUR OWN LIFE UNTIL IT'S DONE

TIME SEEMS TO HAVE FROZEN,
BUT THE MIND CAN BE FOOLED
AS THE DAYS PASS I DISCOVER
DESTINY JUST CAN'T BE RULED
HARD TIMES,
OH HARD TIMES,
FOR THE PRIZE, YES THE PRIZE,
I THOUGHT I KNEW

OH IT'S THE PRICE WE GOTTA PAY
AND ALL THE GAMES WE GOTTA PLAY
MAKES ME WONDER IF IT'S WORTH IT TO CARRY ON
'CAUSE IT'S A GAME WE GOTTA LOSE,
THOUGH IT'S A LIFE WE GOTTA CHOOSE
AND THE PRICE IS OUR OWN LIFE UNTIL IT'S DONE

OH IT'S THE PRICE WE GOTTA PAY
AND ALL THE GAMES WE GOTTA PLAY
MAKES ME WONDER IF IT'S WORTH IT TO CARRY ON
'CAUSE IT'S A GAME WE GOTTA LOSE,
THOUGH IT'S A LIFE WE GOTTA CHOOSE
AND THE PRICE IS OUR OWN LIFE UNTIL IT'S DONE

OH IT'S THE PRICE WE GOTTA PAY
AND ALL THE GAMES WE GOTTA PLAY
MAKES ME WONDER IF IT'S WORTH IT TO CARRY ON
'CAUSE IT'S A GAME WE GOTTA LOSE,
THOUGH IT'S A LIFE WE GOTTA CHOOSE
AND THE PRICE IS OUR OWN LIFE UNTIL IT'S DONE
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zoals al eerder gezegd is muziek voor mij stemmingsafhankelijk:

Zo zal ik in de zomer opweg naar de zee superchill reggae opzetten :stoned:
Om uit te gaan zijn er zoveel verschillende mogelijkheden:
Goa, Minimal, techno, progressive, elektro, DnB, Breakcore, ....
(Het leukste blijft toch goa :wink: Hangt ook een beetje af van de mindstate)
En voor chill jointje te roken kan eig alles als het maar niet te hard gaat :tongueout: zelfs klassieke muziek valt van tijd goed te doen...

Zoals iemand mij ooit zei: You got to keep an open view
(Geen idee wie dit was maar het is me in ieder geval bijgebleven :))
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik hou in principe ook van zo goed als iedere stijl die er is, alleen niet iedere band natuurlijk. het moet wel origineel blijven in mijn oren :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."