#1
AMEN
(opnieuw ik lijk wel gelovig te worden...)
Wacky zei:Neutraal
Ik ben zeker niet tegen haar ofzo, maar ik heb er geen cd's van.
Halewoe zei:Omg, Bubblepunk! Je bent van Antwerpen én fan van MadonnaYou're my new hero
![]()
Ik aanbid haar! Ik ga binnenkort trouwens het Ray of Light logo laten tattoëren![]()

Doodkapje zei:@halewoe : ik dacht eerst dat je mijn beste vriend bubblepunk was en dat ie een graptje aan het uithalen was...![]()
Halewoe zei:Doodkapje zei:@halewoe : ik dacht eerst dat je mijn beste vriend bubblepunk was en dat ie een graptje aan het uithalen was...![]()
Haha, nee hoor! Er zijn nog wel degelijk Madonna fans op deze wereld, en veel zelfs![]()
DreamWeaver zei:Halewoe zei:Doodkapje zei:@halewoe : ik dacht eerst dat je mijn beste vriend bubblepunk was en dat ie een graptje aan het uithalen was...![]()
Haha, nee hoor! Er zijn nog wel degelijk Madonna fans op deze wereld, en veel zelfs![]()
En ze wonen allemaal in Antwerpen!![]()
[insert belgenmop hier]
DreamWeaver zei:Halewoe zei:Doodkapje zei:@halewoe : ik dacht eerst dat je mijn beste vriend bubblepunk was en dat ie een graptje aan het uithalen was...![]()
Haha, nee hoor! Er zijn nog wel degelijk Madonna fans op deze wereld, en veel zelfs![]()
En ze wonen allemaal in Antwerpen!![]()
[insert belgenmop hier]
Serenity zei:vroeger was ze tof. Nu ziet ze er niet uit en maakt ze vreselijke muziek. Ik heb het over NU hé, moet toegeven, toen ze doorbrak was ze idd écht cool, full respect.
Maar tering, de afgelopen jaren is ze getsie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."