Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPro of Anti Madonna?

Pro of Anti Madonna?

65 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
AMEN :wink: (opnieuw ik lijk wel gelovig te worden...)
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey Druggies,
Ikzelf luister naar vele soorten muziek, ik hou zowat wel vanalles, zolang het maar geen hardcore of heavy metal is, en voor de rest vind ik alles wel goed. Voor op uit te gaan of te dansen, vind ik electronica, techno en goa wel goed, maar er is toch een superster die bij mij op de bovenste plank ligt al 22 jaar, sinbds m'n negende was ik verkocht van haar, toen ze de hitlijsten binnenkwam, met Into The Groove- vond het toen zo'n een megaschijf. Ik heb het dus over the one and only Madonna, zij is voor mij een guru, heb steeds naar haar opgekeken, als kind was ik een hevigere fan, maar als ze tegenwoordig nieuw werk uitbrengt, sta ik ook te poppelen om te luisteren wat ze brengt, nu wil ik in de volgende poll weten, ben je Pro of Anti-Madonna, ik ben alvast pro al 22 jaar, ze is een wijf met kloten aan haar lijf, en ze heeft voor vele vrouwelijke artiesten de baan opengebroken, om op eigen houtje je muziek te beheren en te verkopen. Ook ze heeft nooit iets onder stoelen of banken gestoken, ze is steeds bloedeerlijk gewist, en dat is ze nog. Ik heb ze al twee keer live aan t werk gezien, en ik moet zeggen de shows zijn steeds mega!



W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neutraal

Ik ben zeker niet tegen haar ofzo, maar ik heb er geen cd's van.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
Neutraal

Ik ben zeker niet tegen haar ofzo, maar ik heb er geen cd's van.
Klik om te vergroten...
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Omg, Bubblepunk! Je bent van Antwerpen én fan van Madonna :openmouth: You're my new hero :grin:

Ik aanbid haar! Ik ga binnenkort trouwens het Ray of Light logo laten tattoeëren :)
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Halewoe zei:
Omg, Bubblepunk! Je bent van Antwerpen én fan van Madonna :openmouth: You're my new hero :grin:

Ik aanbid haar! Ik ga binnenkort trouwens het Ray of Light logo laten tattoëren :)
Klik om te vergroten...


we zijn gedoemd... gedoemd zeggik u
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
@halewoe : ik dacht eerst dat je mijn beste vriend bubblepunk was en dat ie een graptje aan het uithalen was... :wave:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Doodkapje zei:
@halewoe : ik dacht eerst dat je mijn beste vriend bubblepunk was en dat ie een graptje aan het uithalen was... :wave:
Klik om te vergroten...

Haha, nee hoor! Er zijn nog wel degelijk Madonna fans op deze wereld, en veel zelfs :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Halewoe zei:
Doodkapje zei:
@halewoe : ik dacht eerst dat je mijn beste vriend bubblepunk was en dat ie een graptje aan het uithalen was... :wave:
Klik om te vergroten...

Haha, nee hoor! Er zijn nog wel degelijk Madonna fans op deze wereld, en veel zelfs :grin:
Klik om te vergroten...

En ze wonen allemaal in Antwerpen! :openmouth:
[insert belgenmop hier]
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
DreamWeaver zei:
Halewoe zei:
Doodkapje zei:
@halewoe : ik dacht eerst dat je mijn beste vriend bubblepunk was en dat ie een graptje aan het uithalen was... :wave:
Klik om te vergroten...

Haha, nee hoor! Er zijn nog wel degelijk Madonna fans op deze wereld, en veel zelfs :grin:
Klik om te vergroten...

En ze wonen allemaal in Antwerpen! :openmouth:
[insert belgenmop hier]
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#11
DreamWeaver zei:
Halewoe zei:
Doodkapje zei:
@halewoe : ik dacht eerst dat je mijn beste vriend bubblepunk was en dat ie een graptje aan het uithalen was... :wave:
Klik om te vergroten...

Haha, nee hoor! Er zijn nog wel degelijk Madonna fans op deze wereld, en veel zelfs :grin:
Klik om te vergroten...

En ze wonen allemaal in Antwerpen! :openmouth:
[insert belgenmop hier]
Klik om te vergroten...

As if that's a bad thing :wink:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
//Topic titel aangepast.

@ BUBBLEPUNK, wees in het vervolg ff wat duidelijker 'aub'.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een fan ben ik niet. Maar ik vind de muziek van haar beginjaren wel te gek. Heb ik ook cd´s van. Ook die stijl van haar in de jaren 80 is super.
Maar de Madonna van tegenwoordig volg ik niet meer, en de muziek kan me ook niet meer zo boeien.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
en ik woon wel in antwerpen maar ben geen fan.... ben er ook niet tegen...
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Trouwens, in de jaren 80 was ik Michael Jackson-gek. En toen op dat moment boeide Madonna me niet. Da´s pas later gekomen dat ik die muziek van toen wel leuk ben gaan vinden vanwege de herinneringen. Dus nog niet eens zozeer om dat mens zelf.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
madonna is cool :sunglasses:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
vroeger was ze tof. Nu ziet ze er niet uit en maakt ze vreselijke muziek. Ik heb het over NU hé, moet toegeven, toen ze doorbrak was ze idd écht cool, full respect.
Maar tering, de afgelopen jaren is ze getsie.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ray of Light is een geweldige cd!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Serenity zei:
vroeger was ze tof. Nu ziet ze er niet uit en maakt ze vreselijke muziek. Ik heb het over NU hé, moet toegeven, toen ze doorbrak was ze idd écht cool, full respect.
Maar tering, de afgelopen jaren is ze getsie.
Klik om te vergroten...

Toch geloof ik niet dat ik veel vrouwen van 50 ken die er beter uit zien :)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#20
The only thing Madonna knows is how to peddle the ass god gave her.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."