Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"I Love Techno 2008: -80 euro betaalt voor ticket (-1) -controle aan station, 4 gram weed afgepakt (-1) -geluid stond veeeel te stil (-1) sjans da de line-up BOM was anders was deze editie gebuisd geweest voor mij 7/10"
"als je pech hebt en ze visse je er juist uit voor een controle pech, kan je nog genoeg spul fixe binnen in ieder geval DIK FEESJE en vooral hard gaaan"