Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als iemand nog idéeen heeft van campings , bungalowparken enz. in de omgeving van smart / cofffeeshops post maar he ."
"Hm ok Danku , Wetten zullen ook niet verandere tegen augustus ofzo :P ? ik bedoel er zijn geen veranderingen inzicht ? want hier in belgie hoor je soms rare dingen hoor..."
"Hallo iedereen, Ik wou volgende zomervakantie eens gaan kamperen met een paar vrienden. we komen uit Belgie en wouden dus ergens een goede kamping vinden bij de grens van nederland die in de omgeving zit van coffeeshops of smartshops enz. Het is om het einde van onze middelbare school te vieren. ook wou ik nog vlug even weten of je nog steeds zomaar wiet kan gaan kopen als buitenlander? er is niets verandert ofzo? Als iemand een goede kamping kent dat ongeveer voldoet aan wat ik hier zij zou je dan ff de naam kunne poste of de website het is eenders, Heel erg bedankt op voorhand. Groetjes"
"Hm dankje ImmortalTech , dit ziet erwel interessant uit. Maar we waren meer op zoek naar een kamping waar echt kan gaan kamperen kan dat Daar ook of zijn het daar enkel kleine huisjes want ik vind niets trug over plaats voor tenten ofzo :P"
"Ik denk dat ik zo'n bungalotje oor 4 ga huren , Qua comfort enzo is alles daar ok? want de prijzen zijn wel erg laag vindik ( 90€ pp ) dit ziet er erg interessant uit , kn je ook gemakkelijk met de gemakkelijk bus tot in eindhoven geraken van daar? Dankje immortaltech"
"Bha , wil nu eerder die truffels proberen in holland en ook salvia , Daarom dat ik naar nederland wil gaan met vrienden eigenlijk. :P"
"Vanuit Brussel waarom?"
"Ah bon =P Wist ik niet eens , ik heb maar 1x Lsd gedaan en dat was gewoon bij vrienden"
"Haha, hier dus niet xP , Elke begin van de zomer komen er een heel pa zegels toe en tegen januari februari zijn ze altijd op ( bij mijn dealer he )"
"Ik wacht elke keer minstens 1 maand =S"