Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI(L)TECHNO 2008

I(L)TECHNO 2008

56 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
o
oinksLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie gaan d'r allemaal? En wie weet hoe het zit met controle, aangezien ik daar nogal enge verhalen over heb gehoord?
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga :)
ben vorig jaar ook geweest en helemaal geen controle gehad alleen rugzakken controleren ze in het station
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natuurlijk dat ik ga, is een jaarlijkse traditie.... :hearteyes: :hearteyes:

5e jaar op rij dat we erbij zijn!
R
RainbowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga ook ens gaan, eerste keer
Geen idee hoe het zit met controles etc
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien ga ik ook wel.. Samen met m'n broer ofzo :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
wel handig als je meteen wat info geeft...



Naam - I Love Techno 2008
Datum - 15-11-2008 (zaterdag)
Locatie - Flanders Expo ( 8,9 )
Prijs - 45,00
Straat - Maaltekouter 1
Plaats - Gent BE
Tijd van - 19:00
Tijd tot - 07:00

Line-up: Underworld (live), Dave Clarke, Justice, Boys Noize, Richie Hawtin, Digitalism, Dj Rush, Booka Shade (live), Hot Chip (live), Felix Kröcher, Tocadisco, Pet Duo (live), Dr.lektroluv, Magda, Sebastian, Umek, Crookers, Marco Carola, Robert Hood, Surkin, Frank Kvitta, Feadz, Audion (live), Brodinski, Heartthrob (live), Dusty Kid (live), Uffie, Dj Murphy, Troy Pierce, Birdy Nam Nam (live), Bloody Beetroots, Gaiser (live), Marcel Dettmann, Dj Mehdi, Marc Houle (live), Busy P, Kabale Und Liebe, Ed Rec Allstars, Matthew Hoag, La Riots, Pierre

http://www.ilovetechno.be
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga.. ondanks de slechte verhalen over de organisatie/drukte.. brute line-up, beetje veel elektro maar zal evengoed leuk feestje worden :grin:
o
oinksLid
01-01-2024, 00:00
#8
...
o
oinksLid
01-01-2024, 00:00
#9
-spaceman- zei:
wel handig als je meteen wat info geeft...



Naam - I Love Techno 2008
Datum - 15-11-2008 (zaterdag)
Locatie - Flanders Expo ( 8,9 )
Prijs - 45,00
Straat - Maaltekouter 1
Plaats - Gent BE
Tijd van - 19:00
Tijd tot - 07:00

Line-up: Underworld (live), Dave Clarke, Justice, Boys Noize, Richie Hawtin, Digitalism, Dj Rush, Booka Shade (live), Hot Chip (live), Felix Kröcher, Tocadisco, Pet Duo (live), Dr.lektroluv, Magda, Sebastian, Umek, Crookers, Marco Carola, Robert Hood, Surkin, Frank Kvitta, Feadz, Audion (live), Brodinski, Heartthrob (live), Dusty Kid (live), Uffie, Dj Murphy, Troy Pierce, Birdy Nam Nam (live), Bloody Beetroots, Gaiser (live), Marcel Dettmann, Dj Mehdi, Marc Houle (live), Busy P, Kabale Und Liebe, Ed Rec Allstars, Matthew Hoag, La Riots, Pierre

http://www.ilovetechno.be
Klik om te vergroten...

Ik ben hier niet de die-hard Dfér om dat te doen daar heb ik jou voor
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
moet je een die hard df-er zijn om te weten hoe internet werkt?
T
TerzoowLid
01-01-2024, 00:00
#11
:openmouth: Almost I love techno, I love techno,.... :xtc:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voor de mensen die van plan zijn drugs mee te pakken, een tip:
ga niet met de trein!
R
RainbowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo een strenge controle dan?
S
SweeenLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je pech hebt en ze visse je er juist uit voor een controle pech, kan je nog genoeg spul fixe binnen :wink:
in ieder geval DIK FEESJE en vooral hard gaaan :openmouth:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik wil hier zo graag heen
heb alleen totaal geen geld
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zeg niks :grin: :grin:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#17
vertel? :P
M
MRCLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jaaa I Love Techno 2008, wij zijn erbij! Ik, mijn broer & een vriendin. (Lees: Trip Reports > Mijn eerste paddo-trip!) En we hebben er heel veel zin in! En inderdaad, hoe zit het met de controle? En wat nemen jullie mee?
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ook ik zal aanwezig zijn :hearteyes: maarjah , pille ga ik wss daar zoeke omdat ik dan ook weer met de trein ga ... daar is sowiezo stuff genoeg :grin:
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Btw : verlang echt naar om crookers daar te zien draaien :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."