Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums15 years Nightmare @ Ahoy R'dam 06-12-2008

15 years Nightmare @ Ahoy R'dam 06-12-2008

57 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
zou er graag zijn :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
jaaaaaaa

aanwezig :grin:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#3
present :wave:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#4
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#5
KANKER, ik word hier echt gek van, ik wil daar als een wilde gaan klapkaken en helemaal uit me koekie gaan maar ik ben geen 18. Allejezus wat HAAT ik dit, ik word echt gek :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Niet nu komend weekend maar het volgend weekend al :):):) !!! I can't wait :grin: !!!
Klik om te vergroten...
:beer:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mensen die willen meeten. Kris (Telefoon) & ik zijn van 02.00 tot 04.00 uur aan t werk bij de Unity stand!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga je zoeken en op je tetten pokken!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
:openmouth: :openmouth: :openmouth:
1
1nsomniaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gaat em helaas niet worden..
Dag ervoor lekker early raven :hearteyes: @ peppermill
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stoneboot zei:
KANKER, ik word hier echt gek van, ik wil daar als een wilde gaan klapkaken en helemaal uit me koekie gaan maar ik ben geen 18. Allejezus wat HAAT ik dit, ik word echt gek :openmouth:
Klik om te vergroten...

je komt er echt wel in...dat mensen zich daar nog druk op kunnne maken :openmouth:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hoef ook al die smerige drugsgebruikende DF-ers niet te zien :tongueout: !! Haha i gotta lot of love :tongueout: !! Just kidding always in to meet some nice people !! EllesDee Als je me ziet of ik jou ff biertje doen ? !!! :beer:
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#13
jammer genoeg niet
Thunderdome :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ik hoef ook al die smerige drugsgebruikende DF-ers niet te zien :tongueout: !! Haha i gotta lot of love :tongueout: !! Just kidding always in to meet some nice people !! EllesDee Als je me ziet of ik jou ff biertje doen ? !!! :beer:
Klik om te vergroten...
hmhm, mooi plan :P
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#15
Vond ik ook al :tongueout: Ik ben te herkennen aan men foute jaren 90 aussie en men geschoren koppie :tongueout: maarja zullen wel meer daar zijn :tongueout: !
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#16
ook zeker aanwezig :xtc:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Vond ik ook al :tongueout: Ik ben te herkennen aan men foute jaren 90 aussie en men geschoren koppie :tongueout: maarja zullen wel meer daar zijn :tongueout: !
Klik om te vergroten...

fout? hoezo? Aussies zijn vet :sunglasses:

Saffiertje...ik zie je daar :grin:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#18
Oh toch wel een paar DF-ers daar :). Don't hessitate to stop bye and say high !!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Vond ik ook al :tongueout: Ik ben te herkennen aan men foute jaren 90 aussie en men geschoren koppie :tongueout: maarja zullen wel meer daar zijn :tongueout: !
Klik om te vergroten...

fout? hoezo? Aussies zijn vet :sunglasses:

Saffiertje...ik zie je daar :grin:
Klik om te vergroten...

Helemaal top! Zie ik jou ook eindelijk weer eens!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
[SF] Safiertje zei:
Lauu zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Vond ik ook al :tongueout: Ik ben te herkennen aan men foute jaren 90 aussie en men geschoren koppie :tongueout: maarja zullen wel meer daar zijn :tongueout: !
Klik om te vergroten...

fout? hoezo? Aussies zijn vet :sunglasses:

Saffiertje...ik zie je daar :grin:
Klik om te vergroten...

Helemaal top! Zie ik jou ook eindelijk weer eens!
Klik om te vergroten...

idd..gezellig :grin:

anders om half 3 een meet doen bij de Unity Stand???? Ellesdee ga je mee? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."