Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums15 years Nightmare @ Ahoy R'dam 06-12-2008

15 years Nightmare @ Ahoy R'dam 06-12-2008

57 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stoneboot zei:
KANKER, ik word hier echt gek van, ik wil daar als een wilde gaan klapkaken en helemaal uit me koekie gaan maar ik ben geen 18. Allejezus wat HAAT ik dit, ik word echt gek :openmouth:
Klik om te vergroten...

je komt er echt wel in...dat mensen zich daar nog druk op kunnne maken :openmouth:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoef ook al die smerige drugsgebruikende DF-ers niet te zien :tongueout: !! Haha i gotta lot of love :tongueout: !! Just kidding always in to meet some nice people !! EllesDee Als je me ziet of ik jou ff biertje doen ? !!! :beer:
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#3
jammer genoeg niet
Thunderdome :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ik hoef ook al die smerige drugsgebruikende DF-ers niet te zien :tongueout: !! Haha i gotta lot of love :tongueout: !! Just kidding always in to meet some nice people !! EllesDee Als je me ziet of ik jou ff biertje doen ? !!! :beer:
Klik om te vergroten...
hmhm, mooi plan :P
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#5
Vond ik ook al :tongueout: Ik ben te herkennen aan men foute jaren 90 aussie en men geschoren koppie :tongueout: maarja zullen wel meer daar zijn :tongueout: !
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#6
ook zeker aanwezig :xtc:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Vond ik ook al :tongueout: Ik ben te herkennen aan men foute jaren 90 aussie en men geschoren koppie :tongueout: maarja zullen wel meer daar zijn :tongueout: !
Klik om te vergroten...

fout? hoezo? Aussies zijn vet :sunglasses:

Saffiertje...ik zie je daar :grin:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh toch wel een paar DF-ers daar :). Don't hessitate to stop bye and say high !!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Vond ik ook al :tongueout: Ik ben te herkennen aan men foute jaren 90 aussie en men geschoren koppie :tongueout: maarja zullen wel meer daar zijn :tongueout: !
Klik om te vergroten...

fout? hoezo? Aussies zijn vet :sunglasses:

Saffiertje...ik zie je daar :grin:
Klik om te vergroten...

Helemaal top! Zie ik jou ook eindelijk weer eens!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
[SF] Safiertje zei:
Lauu zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Vond ik ook al :tongueout: Ik ben te herkennen aan men foute jaren 90 aussie en men geschoren koppie :tongueout: maarja zullen wel meer daar zijn :tongueout: !
Klik om te vergroten...

fout? hoezo? Aussies zijn vet :sunglasses:

Saffiertje...ik zie je daar :grin:
Klik om te vergroten...

Helemaal top! Zie ik jou ook eindelijk weer eens!
Klik om te vergroten...

idd..gezellig :grin:

anders om half 3 een meet doen bij de Unity Stand???? Ellesdee ga je mee? :)
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik die stand kan vinden dan en ik sta niet flink los te gaan denk ik ook maar ff meeten dan !!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
idd..gezellig :grin:

anders om half 3 een meet doen bij de Unity Stand???? Ellesdee ga je mee? :)
Klik om te vergroten...
prima :)
heb er zin in :hearteyes:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#13
Over een paar uurtjes dan is het eindelijk zover dan barst die Fokkin Bom !!!!

Laden en Lossen Klaar om te ROSSEN !!!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
jaaaaaa ik heb er zin in :grin:

ben trouwens makkelijk te herkennen aan mn storm shirtje :wink:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo deze jongen is net thuis terugreis was geniaal haha gekkenwerk op naar het zuiden met 25 idioten waarvan 3 kwart vol drop :) En maar doorsnuiven in die trein. Nu nog wakker zometeen lekker douchen en dan naar oma voor sinterklaas.
Het was wel een leuk feestje alleen jammer dat het geluid in sommige area's echt kut was en er in de "early zaal " voornamelijk mainstream werd gedraaid :) Wel weer pluspunten door de supertoffe heen en terugreis met een leuke groep mensen. En natuurlijk niet te vergeten de Meeting ik vond het erg leuk om jullie te ontmoeten :). Hopelijk tot een volgende meet ofzo !!! Ik heb veel liefde te geven dus voor jullie allemaal een hele dikke knuffel Dames. XXX
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#16
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH, ik wou ook :(
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Niemand gezien , maar komt goed! :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stoneboot zei:
Wie is nou helemaal nuchter gebleven? :)
Klik om te vergroten...

Saffiertje dacht ik :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."